min krop er ikke længere min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.940 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

3xM

rundede 28+0 idag og føler virkelig at jeg ikke længere ejer min egen krop.

det er besværligt at barbere ben, hæmoriderne har meldt sig så SHIIIIT en kamp for at lave noget der, drømmer helt vildt ( som regel at kæresten skrider-så har jeg nemlig det at gruble over hele dagen), plukveerne bliver værre, og så bliver der sparket igennem AAAVVVSSS....og så føler jeg mig ellers bare som hval

11 uger endnu FUCK da også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Faith

Ved godt at du sikkert har hørt det 1000 gange før, men jeg siger det alligevel.... Tænk på hvilket vidunder du får ud af det om 11 uger! Jeg har det præcis som dig. Føler heller ikke min krop tilhører mig længere, men hver gang de negative tanker kommer tænker jeg på at jeg snart får 2 lækre drenge i armene.

Anmeld

20. juni 2010

3xM

jah der har du jo ret, bare lidt svært at tænke indimellem når alt bare er et stort avs, øv og pinligt  

Anmeld

20. juni 2010

Faith

mariaogmarcus skriver:

jah der har du jo ret, bare lidt svært at tænke indimellem når alt bare er et stort avs, øv og pinligt  

Helt enig! Og når naboen udbryder "Guuuud hvor er du blevet stooooor" når man træder ud af døren. Tak tak ved det godt, du behøver ikke minde mig om det.

Anmeld

20. juni 2010

gruener

mariaogmarcus skriver:

rundede 28+0 idag og føler virkelig at jeg ikke længere ejer min egen krop.

det er besværligt at barbere ben, hæmoriderne har meldt sig så SHIIIIT en kamp for at lave noget der, drømmer helt vildt ( som regel at kæresten skrider-så har jeg nemlig det at gruble over hele dagen), plukveerne bliver værre, og så bliver der sparket igennem AAAVVVSSS....og så føler jeg mig ellers bare som hval

11 uger endnu FUCK da også

ihh jeg kan godt følge dig

Jeg lider heldigvis ikke af hæmorider.. Jeg er også rundet 28+0 idag og syntes virkelig 11 uger er laaaaannngggg tid!!! har nok taget 15 kilo på, deraf ca. 10 kilo vand, så jeg føler mig som en strandet hval... Plus en baby, der som din bare danser boogie i maven, så jeg bliver helt utilpas. En af mine gamle veninde fødte en pige igår, og er bare mega jaloux over at hun er nået målet.. Dejligt for hende, men ihhhh jeg vil osss  

Heldigvis får vi jo noget godt ud af det til sidst..

Anmeld

20. juni 2010

3xM

smillaluna skriver:

Helt enig! Og når naboen udbryder "Guuuud hvor er du blevet stooooor" når man træder ud af døren. Tak tak ved det godt, du behøver ikke minde mig om det.

ja akkurat, vi er lige flyttet og folk starter med davs mit navn er.... nå hvornår skal den komme

hrmm johhhh

Anmeld

20. juni 2010

3xM

gruener skriver:

ihh jeg kan godt følge dig

Jeg lider heldigvis ikke af hæmorider.. Jeg er også rundet 28+0 idag og syntes virkelig 11 uger er laaaaannngggg tid!!! har nok taget 15 kilo på, deraf ca. 10 kilo vand, så jeg føler mig som en strandet hval... Plus en baby, der som din bare danser boogie i maven, så jeg bliver helt utilpas. En af mine gamle veninde fødte en pige igår, og er bare mega jaloux over at hun er nået målet.. Dejligt for hende, men ihhhh jeg vil osss  

Heldigvis får vi jo noget godt ud af det til sidst..

ha ha ha dejligt med en i samme båd, prøvede at få empati ved kæresten imorges da jeg virklig følte alt kunne vælte ud forneden ( tror han lå godt og puttede-baby) men man siger jo ikke lige SHIT jeg er øm i r.. skat øv mine bryster er ved at eksplodere

men næææ nej, mænd er skabt til at få den skåret ud i pap-så har ligget med dårlig samvittighed over at have sovet/dovnet søndagen væk

Anmeld

20. juni 2010

gruener

mariaogmarcus skriver:

ha ha ha dejligt med en i samme båd, prøvede at få empati ved kæresten imorges da jeg virklig følte alt kunne vælte ud forneden ( tror han lå godt og puttede-baby) men man siger jo ikke lige SHIT jeg er øm i r.. skat øv mine bryster er ved at eksplodere

men næææ nej, mænd er skabt til at få den skåret ud i pap-så har ligget med dårlig samvittighed over at have sovet/dovnet søndagen væk

Det skal du ikke have det dårligt med... Vi er gravide og har ikke en "dans på røde skyer graviditet" det er nu vi kan tillade os at slappe af

Ja og når vi såsiger at det føles som om brysterne springer, ser mændene det som en skøn ting og siger bare "Jamen de er jo så dejlig store" og gramser vildt og voldsomt på dem.... Smut fra mine alt for store og ømme bryster..

Det er sgu rart at finde nogen som ikke render rundt og bare siger "ihh hvor er det skønt" Grrrr.... Jeg har gået hjemme i 3 mdr nu, grundet  delvis bækkenløsning og massive smerter... "ihhh HVOR SKØNT"  

Anmeld

20. juni 2010

3xM

gruener skriver:

Det skal du ikke have det dårligt med... Vi er gravide og har ikke en "dans på røde skyer graviditet" det er nu vi kan tillade os at slappe af

Ja og når vi såsiger at det føles som om brysterne springer, ser mændene det som en skøn ting og siger bare "Jamen de er jo så dejlig store" og gramser vildt og voldsomt på dem.... Smut fra mine alt for store og ømme bryster..

Det er sgu rart at finde nogen som ikke render rundt og bare siger "ihh hvor er det skønt" Grrrr.... Jeg har gået hjemme i 3 mdr nu, grundet  delvis bækkenløsning og massive smerter... "ihhh HVOR SKØNT"  

HA HA HA HA lige netop...

går selv hjemme nu pga plukveer...

og eneste jeg IKKE kan brokke mig over er ikke at kan være i mine sko, det kan jeg trods alt endnu

men nej jer er en dårlig gravid den er sikker

Anmeld

20. juni 2010

Alberts/

har det på samme måde som dig,

jeg er 29+0 og nu kan jeg sQ ikke ligge på ryggen mere, blev så svimmel og kastet op, mega nedern, føler mig som en hval, og så har jeg ingen selvtillid mere. det rigtig øv.
og så har jeg bækkenløsning, og den bette har fået sig en ide med at skulle skubbe røven på af mine ribben, avavav er så øm,

lige lidt brok fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.