så fik vi vasket gulv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

L-Mortil3

Maise skriver:

ja bøjle, rem og rygsædet. jeg betaler selvfølgelig porto og findeløn. det er en naturfarvet den stol vi har og spritny.

Du kan tro, jeg skal nok kigge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Maise

Line&Liam skriver:

Du kan tro, jeg skal nok kigge

super skal nok give dig besked hvis jeg finder et sæt jeg kan låne eller lign.

Anmeld

20. juni 2010

L-Mortil3

Maise skriver:

super skal nok give dig besked hvis jeg finder et sæt jeg kan låne eller lign.

Bare i orden

Anmeld

20. juni 2010

L-Mortil3

Og i øvrigt undskyld jeg sådan bragte tråden på afveje Caroline

(Kigger da også gerne efter noget til dig haha, så kan det være du undgår ruste river i fremtiden )

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Line&Liam skriver:

Og i øvrigt undskyld jeg sådan bragte tråden på afveje Caroline

(Kigger da også gerne efter noget til dig haha, så kan det være du undgår ruste river i fremtiden )

det gør ingenting

Tror jeg vil rende i vores lokale børnebiks i morgen og købe et stativ! De plejer at være søde til at give nogle gode priser

Anmeld

20. juni 2010

Trolde_mor

Hvor lyder det bare som en hyggelig badetur Hehe... Er sikker på Laura mente at fællesbad ville være MEGET mere hyggeligt

Griner.. men hvor må badeværelset bare have set ud... griner.. Hun er en lille lømmel

Men ja, er sikker på et badestativ også gør det lettere, med ryg osv. og bedre øjenkontakt måske?

Du må lige opdatere med første bad i stativ hehe..

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LN_ mor skriver:

Hvor lyder det bare som en hyggelig badetur Hehe... Er sikker på Laura mente at fællesbad ville være MEGET mere hyggeligt

Griner.. men hvor må badeværelset bare have set ud... griner.. Hun er en lille lømmel

Men ja, er sikker på et badestativ også gør det lettere, med ryg osv. og bedre øjenkontakt måske?

Du må lige opdatere med første bad i stativ hehe..

ork, øjenkontakten er intet problem.. hun synes bare det er skide sjovt at svømme, den lille røv

Hun plasker også løs i svømmehallen.. hmm! Fik at vide af min mor at jeg begyndte på det samme da jeg var omkring 4 mdr...

Rigtig lille møgunge som hun ligger der og plasker og storgriner til sin mor som står pladder våd!!!! Og jeg havde i øvrigt skiftet tøj 2 timer tidligere fordi hun havde gylpet på mig! argh... Men vi kunne jo ikke lade være med at grine af det alligevel, for kæft hvor var hun da bare sød!

Anmeld

22. juni 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

ork, øjenkontakten er intet problem.. hun synes bare det er skide sjovt at svømme, den lille røv

Hun plasker også løs i svømmehallen.. hmm! Fik at vide af min mor at jeg begyndte på det samme da jeg var omkring 4 mdr...

Rigtig lille møgunge som hun ligger der og plasker og storgriner til sin mor som står pladder våd!!!! Og jeg havde i øvrigt skiftet tøj 2 timer tidligere fordi hun havde gylpet på mig! argh... Men vi kunne jo ikke lade være med at grine af det alligevel, for kæft hvor var hun da bare sød!

Som mor så datter.. Griner..

Hun er da også bare skøn den kære Laura ;D

Dejligt hun er så glad for vand, og for at komme i bad. Hehe.. ja, man kan vist hurtigt komme til at skifte tøj mange gange i løbet af sådan en dag hehe..

Men sikke nogle gode oplevelser i får med vand, rigtig bonding

Anmeld

23. juni 2010

Brams

Hvor er det bare fedt når de er glade for at komme i bad

Hilsner fra en ligeså våd mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.