så fik vi vasket gulv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vægge, ja tilmed loftet på badeværelset

Laura har fundet ud af pjaskefinten når hun er i bad... Hun cyklede af sted og da vi fik hende op ad karrey, begge gennemblødte, så vi at karret var under halvt fuldt Hold nu op noget pjaskeri Og vi havde hende stående på bordet(pusleplads) ude på det lille badeværelse fordi vi begge har dårlige knæ og intet badekars stativ... ALT blev gennemblødt.. stofbleer, engangsbleer, vaskeklude, ALT! haha... så nu køber vi et stativ og bader hende for fremtiden INDE i brusenichen

Knus Caroline, stadig vådt hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

L-Mortil3

Caroline86 skriver:

vægge, ja tilmed loftet på badeværelset

Laura har fundet ud af pjaskefinten når hun er i bad... Hun cyklede af sted og da vi fik hende op ad karrey, begge gennemblødte, så vi at karret var under halvt fuldt Hold nu op noget pjaskeri Og vi havde hende stående på bordet(pusleplads) ude på det lille badeværelse fordi vi begge har dårlige knæ og intet badekars stativ... ALT blev gennemblødt.. stofbleer, engangsbleer, vaskeklude, ALT! haha... så nu køber vi et stativ og bader hende for fremtiden INDE i brusenichen

Knus Caroline, stadig vådt hår

hihihihi kan levende se det for mig

HURRA for badestativ! Jeg er dybt forelsket i mit! Og alt det bøvl man slipper for

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Line&Liam skriver:

hihihihi kan levende se det for mig

HURRA for badestativ! Jeg er dybt forelsket i mit! Og alt det bøvl man slipper for

ja, så kan vi sgu lære at være for nærige til at betale de, hvad?? 200kr et stativ koster? haha

Anmeld

20. juni 2010

L-Mortil3

Caroline86 skriver:

ja, så kan vi sgu lære at være for nærige til at betale de, hvad?? 200kr et stativ koster? haha

Eller 20 kr på loppe incl. badekar

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Line&Liam skriver:

jeg er bare ikke god til at finde de der loppefund... Jeg ville komme hjem med en rusten rive og en utæt vandekande hvis jeg skulle finde badekar+stativ

Anmeld

20. juni 2010

L-Mortil3

Caroline86 skriver:

jeg er bare ikke god til at finde de der loppefund... Jeg ville komme hjem med en rusten rive og en utæt vandekande hvis jeg skulle finde badekar+stativ

Hahaha

Anmeld

20. juni 2010

Maise

Line&Liam skriver:

du er noget af en loppe kræmmer line, du kan måske finde mig et babysæt til en trip trap stol på loppemaked??

Anmeld

20. juni 2010

L-Mortil3

Maise skriver:

du er noget af en loppe kræmmer line, du kan måske finde mig et babysæt til en trip trap stol på loppemaked??

Hehe jamen jeg har bare øje for det der

Tror næsten ikke Liam ejer noget der ikke er et loppe fund

Hvis du tænker bøjle og rem, så løber jeg tit over dem

Anmeld

20. juni 2010

Maise

Line&Liam skriver:

Hehe jamen jeg har bare øje for det der

Tror næsten ikke Liam ejer noget der ikke er et loppe fund

Hvis du tænker bøjle og rem, så løber jeg tit over dem

ja bøjle, rem og rygsædet. jeg betaler selvfølgelig porto og findeløn. det er en naturfarvet den stol vi har og spritny.

Anmeld

20. juni 2010

Kruse90

årh hvor sødt
I skulle også lige med i bad
Det gad jeg godt have set skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.