Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vægge, ja tilmed loftet på badeværelset
Laura har fundet ud af pjaskefinten når hun er i bad... Hun cyklede af sted og da vi fik hende op ad karrey, begge gennemblødte, så vi at karret var under halvt fuldt Hold nu op noget pjaskeri Og vi havde hende stående på bordet(pusleplads) ude på det lille badeværelse fordi vi begge har dårlige knæ og intet badekars stativ... ALT blev gennemblødt.. stofbleer, engangsbleer, vaskeklude, ALT! haha... så nu køber vi et stativ og bader hende for fremtiden INDE i brusenichen
Knus Caroline, stadig vådt hår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: vægge, ja tilmed loftet på badeværelset Laura har fundet ud af pjaskefinten når hun er i bad... Hun cyklede af sted og da vi fik hende op ad karrey, begge gennemblødte, så vi at karret var under halvt fuldt Hold nu op noget pjaskeri Og vi havde hende stående på bordet(pusleplads) ude på det lille badeværelse fordi vi begge har dårlige knæ og intet badekars stativ... ALT blev gennemblødt.. stofbleer, engangsbleer, vaskeklude, ALT! haha... så nu køber vi et stativ og bader hende for fremtiden INDE i brusenichen Knus Caroline, stadig vådt hår
hihihihi kan levende se det for mig
HURRA for badestativ! Jeg er dybt forelsket i mit! Og alt det bøvl man slipper for
Line&Liam skriver: hihihihi kan levende se det for mig HURRA for badestativ! Jeg er dybt forelsket i mit! Og alt det bøvl man slipper for
ja, så kan vi sgu lære at være for nærige til at betale de, hvad?? 200kr et stativ koster? haha
Caroline86 skriver: ja, så kan vi sgu lære at være for nærige til at betale de, hvad?? 200kr et stativ koster? haha
Eller 20 kr på loppe incl. badekar
Line&Liam skriver: Eller 20 kr på loppe incl. badekar
jeg er bare ikke god til at finde de der loppefund... Jeg ville komme hjem med en rusten rive og en utæt vandekande hvis jeg skulle finde badekar+stativ
Caroline86 skriver: jeg er bare ikke god til at finde de der loppefund... Jeg ville komme hjem med en rusten rive og en utæt vandekande hvis jeg skulle finde badekar+stativ
Hahaha
du er noget af en loppe kræmmer line, du kan måske finde mig et babysæt til en trip trap stol på loppemaked??
Maise skriver: du er noget af en loppe kræmmer line, du kan måske finde mig et babysæt til en trip trap stol på loppemaked??
Hehe jamen jeg har bare øje for det der
Tror næsten ikke Liam ejer noget der ikke er et loppe fund
Hvis du tænker bøjle og rem, så løber jeg tit over dem
Line&Liam skriver: Hehe jamen jeg har bare øje for det der Tror næsten ikke Liam ejer noget der ikke er et loppe fund Hvis du tænker bøjle og rem, så løber jeg tit over dem
ja bøjle, rem og rygsædet. jeg betaler selvfølgelig porto og findeløn. det er en naturfarvet den stol vi har og spritny.
årh hvor sødtI skulle også lige med i badDet gad jeg godt have set skat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128