Hahaha....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

anna-jonas

Herhjemme er kl. nu 22.06..............og Ida havde sovet i 3 timer. Men fordi den anden madamme ikke ville sove i dag, har hun lige vækket Ida, som nu er ked, og som farmand prøver at berolige. Er sgu' nogle gange så TRÆT af ANNA................hun er virkelig 4 år.........og har sin egen mening, og er en del på tværs. ØVVVV!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Herhjemme er kl. nu 22.06..............og Ida havde sovet i 3 timer. Men fordi den anden madamme ikke ville sove i dag, har hun lige vækket Ida, som nu er ked, og som farmand prøver at berolige. Er sgu' nogle gange så TRÆT af ANNA................hun er virkelig 4 år.........og har sin egen mening, og er en del på tværs. ØVVVV!!!!

Ja øv. Der burde følge en fjernbetjening med, når man får sådan nogle størrelser, så man kunne sætte dem på standby fra kl. 19.00 og til næste morgen.

Håber at Ida er faldet til ro igen og at madammen Anna snart falder i søvn...

Anmeld

21. juni 2010

Vinker

bondepigen skriver:

Ja, Emma er stadig oppe.. (ikke rigtig noget at grine af)..

Men hun VIL/KAN bare ikke sove i dag... Havde en kamp med hende til middag, så jeg lader hende lige være oppe en time længere i dag.

Jeg siger så til hende her for lidt siden, at hun snart skal ind og sove, så hun er frisk i morgen.

Hun råber "NEEJ" så højt hun kan...efterfulgt af et shyyyy!

Hihihi, jeg kan bare holde min mund ja....det skal hun da nok selv bestemme...tror hun, for nu må jeg hellere få hende puttet. Wish me luck!

Hihi herlige unge - Det kan være svært ikke at trække på smilebåndet når sådanne ord blir sagt/råbt.

Anmeld

21. juni 2010

Ida.

Ja altså hvad skete der lige i aftes....Annika sov først 21.30 og Lina gav sig først hen kl. 22.10  spørg lige om de var trætte imorges...håber dælen-dytme, at de tager sig en ordentlig skraber i vuggeren!

Anmeld

21. juni 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Hihi herlige unge - Det kan være svært ikke at trække på smilebåndet når sådanne ord blir sagt/råbt.

Ja, det er hammersvært.

Anmeld

21. juni 2010

Bondepigen

idamaria83 skriver:

Ja altså hvad skete der lige i aftes....Annika sov først 21.30 og Lina gav sig først hen kl. 22.10  spørg lige om de var trætte imorges...håber dælen-dytme, at de tager sig en ordentlig skraber i vuggeren!

Jamen altså! Der HAR da været noget i luften i går.

Jeg valgte så at beholde Emma hjemme, (nu når jeg har den mulighed) for hun sov sent i går, og var vågen igen  fra 2.00-5.00

Anmeld

21. juni 2010

Ni-ko-li-ne

aaaargh det er træls når de har de dage der....

Anmeld

21. juni 2010

Bondepigen

Ni-ko-li-ne skriver:

aaaargh det er træls når de har de dage der....

Ja, det er. Jeg er ikke alene om det, kan jeg høre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.