Hahaha....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Bondepigen

Ja, Emma er stadig oppe.. (ikke rigtig noget at grine af)..

Men hun VIL/KAN bare ikke sove i dag... Havde en kamp med hende til middag, så jeg lader hende lige være oppe en time længere i dag.

Jeg siger så til hende her for lidt siden, at hun snart skal ind og sove, så hun er frisk i morgen.

Hun råber "NEEJ" så højt hun kan...efterfulgt af et shyyyy!

Hihihi, jeg kan bare holde min mund ja....det skal hun da nok selv bestemme...tror hun, for nu må jeg hellere få hende puttet. Wish me luck!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Vingummien

Held og lykke :p Er dejligt når de begynder at svare igen hehe

Anmeld

20. juni 2010

Bondepigen

Tulipan skriver:

Held og lykke :p Er dejligt når de begynder at svare igen hehe

Hahaha, dejligt ved jeg nu ikke, men sjovt er det da...

Hun græd i et stykke tid mens jeg sad lige uden for døren (på klem) og nynnede lidt, så hun kunne høre mig. Nu er hun da faldet til ro, men sover stadig ikke.

Anmeld

20. juni 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Hahaha, dejligt ved jeg nu ikke, men sjovt er det da...

Hun græd i et stykke tid mens jeg sad lige uden for døren (på klem) og nynnede lidt, så hun kunne høre mig. Nu er hun da faldet til ro, men sover stadig ikke.

Emil ligger bare og snakker med sin bamser lige nu og griner engang imellem. Mega sødt

Anmeld

20. juni 2010

JustAnotherName

Hvad er der med vores børn idag.
Bianca har også bare helt utrolig svært ved at falde til ro idag. Hun er også stadig vågen.

Jeg var inde hos hende, og sige godnat (igen-igen) for lidt siden.
Der spurgte jeg hende, hvorfor hun ikke kunne sove "jeg kan ikke prutte", svarede hun. Og jeg forsikrede hende om, at det ikke var et problem, hvis ikke hun kunne putte nu, så kan hun bare gøre det imorgen. "Mig tænker på mad", sagde hun så. Og jeg sagde "Hmm, må jeg så gætte på, at det er kiks og chokolade, du tænker på?", spurgte jeg. Og hendes ansigt lyste op i et smil. Hvortil mor-lyseslukker sagde, at hun jo skulle op og have morgenmad imorgen, og at man altså ikke bare sådan får kiks og chokolade .....Så prøvede tøsen at bilde mig ind, at hun gerne ville have kartofler og gulerødder - mad som hun netop afviste purre her til aften, da vi skulle spise.

Ja, det er da muligt, at hun har fortrudt det nu. Men jeg skræller altså ikke kartofler og gulerødder nu - hehe. Så må den lille ikke-pruttende, sult-hungrende mave altså sove fra det, indtil der er morgenmad!

Hvor er jeg bare en strid mor.

Men vi gav hinanden et langt kram og jeg aede hendes kind
Og mens jeg har siddet og skrevet dette, er der faktisk gået hen og blevet helt stille her.....Jeg tror skismer endelig, at begge mine børn sover!
- AAHHHH!!!! 

Anmeld

20. juni 2010

Bondepigen

Tulipan skriver:

Emil ligger bare og snakker med sin bamser lige nu og griner engang imellem. Mega sødt

Ja det er så sødt. Det gør Emma osse nu...

De er nu dejlige de banditter!

Anmeld

20. juni 2010

JustAnotherName

Nå, falsk alarm. Bianca snakker også stadig.... 

Anmeld

20. juni 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Ja det er så sødt. Det gør Emma osse nu...

De er nu dejlige de banditter!

Ja ik til at stå for

Anmeld

20. juni 2010

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Hvad er der med vores børn idag.
Bianca har også bare helt utrolig svært ved at falde til ro idag. Hun er også stadig vågen.

Jeg var inde hos hende, og sige godnat (igen-igen) for lidt siden.
Der spurgte jeg hende, hvorfor hun ikke kunne sove "jeg kan ikke prutte", svarede hun. Og jeg forsikrede hende om, at det ikke var et problem, hvis ikke hun kunne putte nu, så kan hun bare gøre det imorgen. "Mig tænker på mad", sagde hun så. Og jeg sagde "Hmm, må jeg så gætte på, at det er kiks og chokolade, du tænker på?", spurgte jeg. Og hendes ansigt lyste op i et smil. Hvortil mor-lyseslukker sagde, at hun jo skulle op og have morgenmad imorgen, og at man altså ikke bare sådan får kiks og chokolade .....Så prøvede tøsen at bilde mig ind, at hun gerne ville have kartofler og gulerødder - mad som hun netop afviste purre her til aften, da vi skulle spise.

Ja, det er da muligt, at hun har fortrudt det nu. Men jeg skræller altså ikke kartofler og gulerødder nu - hehe. Så må den lille ikke-pruttende, sult-hungrende mave altså sove fra det, indtil der er morgenmad!

Hvor er jeg bare en strid mor.

Men vi gav hinanden et langt kram og jeg aede hendes kind
Og mens jeg har siddet og skrevet dette, er der faktisk gået hen og blevet helt stille her.....Jeg tror skismer endelig, at begge mine børn sover!
- AAHHHH!!!! 

Der må være noget i luften...

Hihi, hvor er hun da sød... Ja de er snu nok de små størrelser.. alle kneb gælder!!!

Anmeld

20. juni 2010

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Nå, falsk alarm. Bianca snakker også stadig.... 

Hihi, jamen de falder vel i søvn på et tidspunkt... Er bare synd for dem, hvis de er vildt trætte i morgen, når de skal afsted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.