Ida, Trinehw, Sus, Tina, Julie, Karina (og andre...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

DEN 11 JULI, KLOKKEN 10:30
Romalt Boulevard 28, Romalt.
8960 Randers SØ.

Katrine ( Bianca på knap 3 år og Celina på 1 år) :
Kaffemaskine og kander, syltetøj, smøreknive, duge og starinlys, (mm)....

Julie ( Viktor på knap 2 år  lillesøster i maven)  :
Plastik-krus, plastik-skeer og pap-tallerkner.

Fie ( Amalie og Laura på 1 år ):
Boller + smør.

Tina ( Liva på knap 3 år)  :
Ost, en enkelt slags pålæg og saftevand/juice.

Ida ( Annika på knap 3 år og Lina på 1 år)  :
Kage.

Susanne ( Emil på godt 1½ år)  :
Lidt forskellige "lækkerier" ala grøntsags-snacks og frugt.

Chatarina ( Emma-Sophie og Victoria på ca. 3½ år + lillebror i maven)  :  ??????

Gitte ( Valdemar på knap 2 år) /span>  ????

jeg finder lige ud af om vi kommer, kan nemlig ikke køre med nogen fra odense af, og er ikke sikker på jeg orker at tage turen hele vejen herfra og til randers med begge piger og en kæmpe mave. det tager nelig 3 1/2 time.

Men overvejer lige lidt endnu, vil nemlig meget gerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

JustAnotherName

Chatarina skriver:

jeg finder lige ud af om vi kommer, kan nemlig ikke køre med nogen fra odense af, og er ikke sikker på jeg orker at tage turen hele vejen herfra og til randers med begge piger og en kæmpe mave. det tager nelig 3 1/2 time.

Men overvejer lige lidt endnu, vil nemlig meget gerne.

Jeg skulle liiige til at kontakte dig, for at høre, om dig og pigerne og lillemand-i-maven kommer med. For jeg skal nemlig lige ringe og give endelig besked til ham "hal-manden", så han ved, hvilken dag vi skal bruge stedet, og hvor mange vi bliver....

Du får lige lov til at tænke færdigt over det. Jeg kan godt se, at det er en rigtig lang tur... Men iiiihhh, hvor kunne det også bare være dejligt, hvis I kom. Jeg vil rigtig gerne møde Jer!

Du må lige give lyd, når du har besluttet dig... For så vil jeg nemlig få ringet til ham som bestyrrer hallen, og som "bestemmer" over det.

Knus fra Katrine.

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Jeg skulle liiige til at kontakte dig, for at høre, om dig og pigerne og lillemand-i-maven kommer med. For jeg skal nemlig lige ringe og give endelig besked til ham "hal-manden", så han ved, hvilken dag vi skal bruge stedet, og hvor mange vi bliver....

Du får lige lov til at tænke færdigt over det. Jeg kan godt se, at det er en rigtig lang tur... Men iiiihhh, hvor kunne det også bare være dejligt, hvis I kom. Jeg vil rigtig gerne møde Jer!

Du må lige give lyd, når du har besluttet dig... For så vil jeg nemlig få ringet til ham som bestyrrer hallen, og som "bestemmer" over det.

Knus fra Katrine.

Ja jeg skal nok lige finde ud af det til i morgen. vil nemlig også rigtig gerne møde jer. men har været inde at se på tog billetter men det er jo til randers station, spørgsmålet er om nogen kommer i bil og evt kunne samle os op der eller om der er en bus

Anmeld

22. juni 2010

JustAnotherName

Chatarina skriver:

Ja jeg skal nok lige finde ud af det til i morgen. vil nemlig også rigtig gerne møde jer. men har været inde at se på tog billetter men det er jo til randers station, spørgsmålet er om nogen kommer i bil og evt kunne samle os op der eller om der er en bus

Altså jeg vil gerne komme og hente Jer på stationen 

Så skal jeg bare lige have det arrangeret sådan, at Kenneth lige er ved pigerne, for der er jo ikke pladser nok, hvis de også skal med frem og tilbage...  ....Det er intet problem, hvis det er 

Anmeld

22. juni 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Altså jeg vil gerne komme og hente Jer på stationen 

Så skal jeg bare lige have det arrangeret sådan, at Kenneth lige er ved pigerne, for der er jo ikke pladser nok, hvis de også skal med frem og tilbage...  ....Det er intet problem, hvis det er 

Okay super tjekker lige prisen og pengepungen

Anmeld

22. juni 2010

JustAnotherName

Chatarina skriver:

Okay super tjekker lige prisen og pengepungen

................   

Anmeld

22. juni 2010

mama09

JustAnotherName skriver:

Altså nu er der gået en slat tid, hvor de forskellige, har kunnet melde tilbage. Og udaf dem som har givet lyd fra sig nu, er der flest der kan den første weekend. Så jeg tror bare, at det er sådan det skal blive ...denne gang. Så må vi håbe, at der bliver en anden gang igen, hvor endnu flere (helst alle interesserede) kan samtidig.

Nu skærer jeg så igennem, som "arrangøreren" af træffet,
og beslutter, at det bliver

DEN 11 JULI, KLOKKEN 10:30
Romalt Boulevard 28, Romalt.
8960 Randers SØ.

KATRINE medbringer kaffemaskine (er der nogen der foretrækker the?) + kaffe/the og kander, syltetøj, smøreknive, duge og starinlys, mm.

JULIE sørger for plastikkrus, plastskeer og paptallerkner.

I andre må lige selv byde ind med, hvad I helst vil medbringe.
Der vil f.eks. mangle :

- Boller + smør
- Ost, en enkelt slags pålæg og saftevand/juice
- Kage (hjemmebagt eller hjemmebragt er underordnet)
- Lidt "lækkerier", som sagtens kan være sunde snacks - såsom gulerodsstave, ostehaps, agurkestave, eller æble/pærer/banan eller hvad ved jeg.... Også så der er lidt lækkert til børnene.

HUSK

Selv at medbringe en handysitt, hvis dit barn ikke kan sidde på en almindelig stol + En håndfuld legetøj hver, som børnene kan lege med...

JEG GLÆDER MIG TIL VI SES!
Og håber at alle kan leve med, at det nu er sådanne det bliver....

vi vil self gerne komme, men vil gerne se tiden an - men satser stærkt på hun er rask til den tid - håber det er okay har ikke læst hele tråden, men sig til hvad vi skal ta med?

Anmeld

22. juni 2010

JustAnotherName

Trinehw skriver:

vi vil self gerne komme, men vil gerne se tiden an - men satser stærkt på hun er rask til den tid - håber det er okay har ikke læst hele tråden, men sig til hvad vi skal ta med?

Skøøøønt hvis I også kommer. Det håber jeg! 
Jeg ønsker al mulig super-hurtig bedring med lille Latifa.

Jeg har faktisk ikke styr på, hvad der skulle mangle mere?
Ikke alverdens. Så måske lidt chokolade eller chips ...usundt mumseri?

Der er dig, Gitte/Grinbidderen og muligvis Chatarina, som kommer, som ikke har noget I skal have med ......I må enten aftale noget hver, eller bare selv finde på "et-eller-andet", som I syntes 

Anmeld

22. juni 2010

mama09

JustAnotherName skriver:

Skøøøønt hvis I også kommer. Det håber jeg! 
Jeg ønsker al mulig super-hurtig bedring med lille Latifa.

Jeg har faktisk ikke styr på, hvad der skulle mangle mere?
Ikke alverdens. Så måske lidt chokolade eller chips ...usundt mumseri?

Der er dig, Gitte/Grinbidderen og muligvis Chatarina, som kommer, som ikke har noget I skal have med ......I må enten aftale noget hver, eller bare selv finde på "et-eller-andet", som I syntes 

okay ser på det til den tid så og håber på din super hurtig bedring hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.