Ida, Trinehw, Sus, Tina, Julie, Karina (og andre...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

JustAnotherName

Vi er klar...men altså vi vil da også gerne have noget med!! Skal jeg ikke tage enten kage eller boller med, så Fie ikke skal stå med begge dele selv?

Jo da, god idé. Men I må lige selv komme til enighed indbyrdes om, hvem er Jer der så sørger for hvad.... Jeg glæder mig meeeeget til at se jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Ida.

MORJESPERSEN skriver:

Jeg skal nok bage boller og kage

Fie - jeg vil gerne bage enten kage eller boller, så du ikke skal stå med begge dele selv - hvad vil du helst medbringe?

Anmeld

21. juni 2010

MORJESPERSEN

idamaria83 skriver:

Fie - jeg vil gerne bage enten kage eller boller, så du ikke skal stå med begge dele selv - hvad vil du helst medbringe?

Så vil jeg helst bage boller Kom til at tænke på at der er ca 2timeres kørsel og så er kage nok kedelig... så jeg med bringer boller... er det i orden?

Anmeld

21. juni 2010

Ida.

MORJESPERSEN skriver:

Så vil jeg helst bage boller Kom til at tænke på at der er ca 2timeres kørsel og så er kage nok kedelig... så jeg med bringer boller... er det i orden?

Det er bare fjong jeg laver en kage så

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

SUPER DUPER FILLI DING DONG  

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

DEN 11 JULI, KLOKKEN 10:30
Romalt Boulevard 28, Romalt.
8960 Randers SØ.

Katrine ( Bianca på knap 3 år og Celina på 1 år) :
Kaffemaskine og kander, syltetøj, smøreknive, duge og starinlys, (mm)....

Julie ( Viktor på knap 2 år  lillesøster i maven)  :
Plastik-krus, plastik-skeer og pap-tallerkner.

Fie ( Amalie og Laura på 1 år ):
Boller + smør.

Tina ( Liva på knap 3 år)  :
Ost, en enkelt slags pålæg og saftevand/juice.

Ida ( Annika på knap 3 år og Lina på 1 år)  :
Kage.

Susanne ( Emil på godt 1½ år)  :
Lidt forskellige "lækkerier" ala grøntsags-snacks og frugt.

Chatarina ( Emma-Sophie og Victoria på ca. 3½ år + lillebror i maven)  :  ??????

Gitte ( Valdemar på knap 2 år) /span>  ????

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

Hold da op, der bliver da nogle gode aldersmæssige match her blandt børnene, hva! Dét skal nok blive hyggeligt og sjovt 

Viktor og Emil er begge lige knap 2 årige drenge
+ evt. Valdemar, hvis han kommer med.

Så er der Emma-Sophie, Victoria, Annika, Liva og Bianca, som alle er (lige omkring, +/-)  3 årige piger.

Og så er der alle de "små" - Lina, Celina, Amalie og Laura 

Og ikke mindst  2 struttende maver ....plus det løse (det er så min, høhø)

AJJJ, HVOR JEG GLÆDER MIG !!!!!!  

HUSK NU!
Selv at medbringe børnestol, hvis I har brug for det
+
En håndfuld forskelligt legetøj, som børnene kan have at lege med.

Anmeld

21. juni 2010

grinbidderen

JustAnotherName skriver:

Hold da op, der bliver da nogle gode aldersmæssige match her blandt børnene, hva! Dét skal nok blive hyggeligt og sjovt 

Viktor og Emil er begge lige knap 2 årige drenge
+ evt. Valdemar, hvis han kommer med.

Så er der Emma-Sophie, Victoria, Annika, Liva og Bianca, som alle er (lige omkring, +/-)  3 årige piger.

Og så er der alle de "små" - Lina, Celina, Amalie og Laura 

Og ikke mindst  2 struttende maver ....plus det løse (det er så min, høhø)

AJJJ, HVOR JEG GLÆDER MIG !!!!!!  

HUSK NU!
Selv at medbringe børnestol, hvis I har brug for det
+
En håndfuld forskelligt legetøj, som børnene kan have at lege med.

VI KOMMMER VI KOMMMER......  det er bare så dejligt at vi ikke skal til fødselsdag den dag så vi tager turen med tog til odense også vil vi køre sammen med tina og live ud til jer ander... er er bare så glad for at jeg endelig skal møde en masse af jer dejlige kvinder og jeres vidunderlige børn...

hvad skal vi medbringe.. det skal bare være noget jeg kan tage med fra korsør så det skal være noget der kan holde sig...  til turen.. JUBII JUBII

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

VI KOMMMER VI KOMMMER......  det er bare så dejligt at vi ikke skal til fødselsdag den dag så vi tager turen med tog til odense også vil vi køre sammen med tina og live ud til jer ander... er er bare så glad for at jeg endelig skal møde en masse af jer dejlige kvinder og jeres vidunderlige børn...

hvad skal vi medbringe.. det skal bare være noget jeg kan tage med fra korsør så det skal være noget der kan holde sig...  til turen.. JUBII JUBII

FEEEEEDT - JUHUUU!!!!   

Jamen....der MANGLER ikke noget bestemt.... Så kan du ikke bare finde på ét eller andet, som kunne være hyggeligt/lækkert at få? 

Jeg glæder mig meget til også at møde dig og Valdemar.

Anmeld

21. juni 2010

grinbidderen

JustAnotherName skriver:

FEEEEEDT - JUHUUU!!!!   

Jamen....der MANGLER ikke noget bestemt.... Så kan du ikke bare finde på ét eller andet, som kunne være hyggeligt/lækkert at få? 

Jeg glæder mig meget til også at møde dig og Valdemar.

Jo jeg finder på et el andet... må i tænke boksen.. men skriv hvis der mangler noget.. er der så som figne stænger rosiner el ligne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.