Zette skriver:
Jeg læste de ville begynde at komme omkring 6 uger. Så der er jo lidt tid endnu. Sover hun ellers bedre nu og har du fået mere overskud? I skrivende stund har Malou sovet 2 timer og sover stadig på sofaen. Hun har haft en supergod weekend og jeg er nærmest i plus på overskudskontoen. Jeg gruer dog lidt for endnu en uge uden farmand som er på arbejde - og er helt flov over det, for du er jo alene hele tiden.. det er bare så SEJT i mine øjne!
Ville aldrig kunne klare det alene uden min familie eller Nicolai. Men det er nok også fordi hun skriger så SATANS meget!
Jeg prøvede at malke ud til hende, hold kæft mine babser var jo helt ødelagt efter 5 ml. - så hun får altså lov at sutte i stedet... alt det hun vil.
Det skal du altså ikke være flov over...jeg vidste jo hvad jeg gik ind til (og dog...lidt overraskelser er der da kommet
). Hvis du også var helt alene ville du også klare det...fordi du var indstillet på det, ligesom jeg 
Desuden skriger Runa ikke så meget..hun vil bare ikke sove og kæmper med både arme og ben for at undgå at overgive sig til søvnen
I dag rev hun sig ved et uheld i læben af bar raseri og I Guder hvor hun skreg bagefter..i et toneleje jeg ikke havde hørt før, og det gik lige i nervebanerne OG hjertet på mig 
I dag havde jeg faktisk en vild succeshistorie..Maise herinde fra anbefalede mig, at lægge hende på siden i liften med dynen stoppet godt rundt om hende og nussekluden rundt om hovedet...det gjorde at hun ikke kunne fægte med armene og hun sov efter et minut...ET MINUT!!!!
...
Og så sov hun i fire timer...JAAAA. Prøvede at lægge hende sådan igen senere, men niksen biksen Karen Blixen..gu´ ville hun ej og så startede skrigeriet igen..suk! Fik hende dog til at sove til sidst, men sikke en kamp..pyhh!
Det er dødspændende med den kiropraktor, glæder mig til at læse hvordan det gik 
Mht udmalkning så gør det netop hammer ondt...så hellere at de ligger der hele tiden 
Anmeld