1 laaang grædeuge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

dorthemus

Zette skriver:

Jeg læste de ville begynde at komme omkring 6 uger. Så der er jo lidt tid endnu. Sover hun ellers bedre nu og har du fået mere overskud? I skrivende stund har Malou sovet 2 timer og sover stadig på sofaen. Hun har haft en supergod weekend og jeg er nærmest i plus på overskudskontoen. Jeg gruer dog lidt for endnu en uge uden farmand som er på arbejde - og er helt flov over det, for du er jo alene hele tiden.. det er bare så SEJT i mine øjne!

Ville aldrig kunne klare det alene uden min familie eller Nicolai. Men det er nok også fordi hun skriger så SATANS meget!

Jeg prøvede at malke ud til hende, hold kæft mine babser var jo helt ødelagt efter 5 ml. - så hun får altså lov at sutte i stedet... alt det hun vil.

Det skal du altså ikke være flov over...jeg vidste jo hvad jeg gik ind til (og dog...lidt overraskelser er der da kommet ). Hvis du også var helt alene ville du også klare det...fordi du var indstillet på det, ligesom jeg

Desuden skriger Runa ikke så meget..hun vil bare ikke sove og kæmper med både arme og ben for at undgå at overgive sig til søvnen  I dag rev hun sig ved et uheld i læben af bar raseri og I Guder hvor hun skreg bagefter..i et toneleje jeg ikke havde hørt før, og det gik lige i nervebanerne OG hjertet på mig

I dag havde jeg faktisk en vild succeshistorie..Maise herinde fra anbefalede mig, at lægge hende på siden  i liften med dynen stoppet godt rundt om hende og nussekluden rundt om hovedet...det gjorde at hun ikke kunne fægte med armene og hun sov efter et minut...ET MINUT!!!! ...

Og så sov hun i fire timer...JAAAA. Prøvede at lægge hende sådan igen senere, men niksen biksen Karen Blixen..gu´ ville hun ej og så startede skrigeriet igen..suk! Fik hende dog til at sove til sidst, men sikke en kamp..pyhh!

Det er dødspændende med den kiropraktor, glæder mig til at læse hvordan det gik

Mht udmalkning så gør det netop hammer ondt...så hellere at de ligger der hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Åh et dejligt billede  Jeg  alt hvad jeg kan!! Jeg vil ringe til en zoneterapeut i morgen og tale med hende om Runas uro ved sengelægning...trænger sådan til at hun sover noget mere end de max 13 timer i døgnet hun sover nu.

Jeg vedhæfter lige et snapshot af min lille grinebider...vi skal også huske på de gode stunder.

Dorthe

HVAD???!!!! Kan hun allerede smile sådan rigtigt??

Anmeld

20. juni 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

HVAD???!!!! Kan hun allerede smile sådan rigtigt??

Tror desværre det var et uheld..men sikke et og så nåede jeg at knipse det...juhuuu

Anmeld

20. juni 2010

Ansemusen

Zette skriver:

... er endelig ved at være ved vejs ende (håber jeg)

Imorgen aften kl.18 skal vi ENDELIG til kiropraktor - det er blevet LIDT bedre i maven, men slet slet ikke godt nok til at græderiet er stoppet. Jeg har heldigvis haft en dejlig familie der har aflastet mig og hjulpet godt til med prinsessen.

Så nu glæder vi os til imorgen og håber at kiropraktordamen kan lave mirakler juhuuu...

PS: Malou kan altså også være glad, se blot...

Jeg  for at det hjælper jer!!!!

Anmeld

20. juni 2010

lululupo

århhhh puhhhhh bare husk I gør det fantastisk..... Håber det hjælper imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.