1 laaang grædeuge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

smokin

... er endelig ved at være ved vejs ende (håber jeg)

Imorgen aften kl.18 skal vi ENDELIG til kiropraktor - det er blevet LIDT bedre i maven, men slet slet ikke godt nok til at græderiet er stoppet. Jeg har heldigvis haft en dejlig familie der har aflastet mig og hjulpet godt til med prinsessen.

Så nu glæder vi os til imorgen og håber at kiropraktordamen kan lave mirakler juhuuu...

PS: Malou kan altså også være glad, se blot...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

dorthemus

Åh et dejligt billede  Jeg  alt hvad jeg kan!! Jeg vil ringe til en zoneterapeut i morgen og tale med hende om Runas uro ved sengelægning...trænger sådan til at hun sover noget mere end de max 13 timer i døgnet hun sover nu.

Jeg vedhæfter lige et snapshot af min lille grinebider...vi skal også huske på de gode stunder.

Dorthe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Zette skriver:

... er endelig ved at være ved vejs ende (håber jeg)

Imorgen aften kl.18 skal vi ENDELIG til kiropraktor - det er blevet LIDT bedre i maven, men slet slet ikke godt nok til at græderiet er stoppet. Jeg har heldigvis haft en dejlig familie der har aflastet mig og hjulpet godt til med prinsessen.

Så nu glæder vi os til imorgen og håber at kiropraktordamen kan lave mirakler juhuuu...

PS: Malou kan altså også være glad, se blot...

Krydser fingre for at kiopraktoren kan hjælpe Malou med hendes maveproblemer... For det er skisme hårdt, både for barnet med også for forældrene! Jeg glemmer aldrig den første tid med Mathilde da hun var spæd. Hun græd 75% af døgnet, og det var bare monster hårdt, og hold da fast parforholdet blev sat på prøve også i den periode. Men hold ud - det skal nok blive bedre

Dejligt at du har en familie der vil aflaste jer, så I også kan få laddet batterierne op - på et eller andet tidspunkt løber man også bare tør for energi og overskud, da det bare er rigtig hårdt, at have et barn der er ked af det hver dag.

Krydser alt hvad der kan krydses, også får du lige en

Anmeld

20. juni 2010

smokin

dorthemus skriver:

Åh et dejligt billede  Jeg  alt hvad jeg kan!! Jeg vil ringe til en zoneterapeut i morgen og tale med hende om Runas uro ved sengelægning...trænger sådan til at hun sover noget mere end de max 13 timer i døgnet hun sover nu.

Jeg vedhæfter lige et snapshot af min lille grinebider...vi skal også huske på de gode stunder.

Dorthe

åååh sådan et smil har jeg endnu ikke fået Hvor er hun dog dejlig

Anmeld

20. juni 2010

Munder

Årh, sikke nogle skønne bebser I har.

Zette, håber kiropraktoren har nogle gode ideer. Jeg føler med dig. Det kan være rigtig hårdt med en grædende bebs - men dejlig det er hun

Anmeld

20. juni 2010

smokin

Munder skriver:

Årh, sikke nogle skønne bebser I har.

Zette, håber kiropraktoren har nogle gode ideer. Jeg føler med dig. Det kan være rigtig hårdt med en grædende bebs - men dejlig det er hun

Hun har faktisk opført sig pænt i weekenden - måske fordi hendes far har været så meget om hende og mor ikke har været helt i bankende underskud. Hun sover dog stadig kun de famøse to timer og er så efterfølgende vågen 1 time eller op til 4-5 timer... og så er vi meget meget kede af det og vil kun sove med babs i munden og det er mor nok liiidt træt af.

Og ja jeg kan mærke når hun har grædt i flere timer så er mit hoved bare kæmpe! Virkelig ikke rart... Så håber der sker mirakler og barnet sover igennem natten til tirsdag... eller nej... måske blot en mere lind afføring og en time eller to ekstra... således hun rigtig når at blive udhvilet og sulten, istedet for alle de små måltider.

Anmeld

20. juni 2010

Munder

Zette skriver:

Hun har faktisk opført sig pænt i weekenden - måske fordi hendes far har været så meget om hende og mor ikke har været helt i bankende underskud. Hun sover dog stadig kun de famøse to timer og er så efterfølgende vågen 1 time eller op til 4-5 timer... og så er vi meget meget kede af det og vil kun sove med babs i munden og det er mor nok liiidt træt af.

Og ja jeg kan mærke når hun har grædt i flere timer så er mit hoved bare kæmpe! Virkelig ikke rart... Så håber der sker mirakler og barnet sover igennem natten til tirsdag... eller nej... måske blot en mere lind afføring og en time eller to ekstra... således hun rigtig når at blive udhvilet og sulten, istedet for alle de små måltider.

Puha, det lyder rigtig hårdt! Jeg kan slet ikke sætte mig ind i det, Andrea sov snildt 4-5 timer af gangen.

Sender en masse overskud din vej

Anmeld

20. juni 2010

smokin

Munder skriver:

Puha, det lyder rigtig hårdt! Jeg kan slet ikke sætte mig ind i det, Andrea sov snildt 4-5 timer af gangen.

Sender en masse overskud din vej

Ihh ja det håber jeg altså også!!

Anmeld

20. juni 2010

dorthemus

Zette skriver:

åååh sådan et smil har jeg endnu ikke fået Hvor er hun dog dejlig

Tak  Det var også skønt at få..har dog ikke fået sådan et siden, så det var nok et "uheld"..hun var også kun 2 uger da det kom, men hun har taget tilløb til flere så jeg håber snart de kommer. Gud ved hvornår de bevidste smil kommer??

Anmeld

20. juni 2010

smokin

dorthemus skriver:

Tak  Det var også skønt at få..har dog ikke fået sådan et siden, så det var nok et "uheld"..hun var også kun 2 uger da det kom, men hun har taget tilløb til flere så jeg håber snart de kommer. Gud ved hvornår de bevidste smil kommer??

Jeg læste de ville begynde at komme omkring 6 uger. Så der er jo lidt tid endnu. Sover hun ellers bedre nu og har du fået mere overskud? I skrivende stund har Malou sovet 2 timer og sover stadig på sofaen. Hun har haft en supergod weekend og jeg er nærmest i plus på overskudskontoen. Jeg gruer dog lidt for endnu en uge uden farmand som er på arbejde - og er helt flov over det, for du er jo alene hele tiden.. det er bare så SEJT i mine øjne!

Ville aldrig kunne klare det alene uden min familie eller Nicolai. Men det er nok også fordi hun skriger så SATANS meget!

Jeg prøvede at malke ud til hende, hold kæft mine babser var jo helt ødelagt efter 5 ml. - så hun får altså lov at sutte i stedet... alt det hun vil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.