Drømmen om udlandet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

N&J

sarahb skriver:

Hvis jeg skulle vælge skulle det var New york eller Dubai.
Der er begge steder kæmpe potentiale for den butik jeg arbejder i. Så måske engang, men slet ikk relevant nu.

Min bror og kone og 2 børn er lige flyttet til Kina fordi han har fået fedt job dernede.. Så det er mega spændende, det er 2 år til at starte med.

I har det også lidt i blodet..  det med at være "hjemmefra".. mine forældre derimod kan overhovedet ikke forstå at jeg vil tilbage til kbh (vi tager det lidt i etaper, så udlandet venter vi lidt med), de syntes jo bare jeg skal blive her i esbjerg.. come on.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

N&J

Tjuhl skriver:

jeg vil bare gerne tilbage til København...eller Sjælland så København ikke føles så langt væk længere...for ærlig talt, nogle gange føles det som udlandet når man sidder hernede i skoven

hehehe.. jeg har sådan en eller anden forestilling om at I bor i en træhytte ude i en stor stor skov.. 

Anmeld

20. juni 2010

oo

N&J skriver:

hehehe.. jeg har sådan en eller anden forestilling om at I bor i en træhytte ude i en stor stor skov.. 

aj, helt så grelt er det nu ikke  det er et "almindeligt" hus i skoven...og her er DØDlækkert - Bevares! men for søren hvor jeg er kommet til at savne venner og familie, og det hjælper jo ikke at der er et nyt lille menneske på vej! men vi er bundet hernede i en 3 års tid endnu, for jeg læser jo på syddansk universitet og der er alligevel 2000 kr forskel i transportpenge for mig hvis vi skifter Faaborg ud med København (hvor vi boede 1. og 2. semester)

hvis jeg kunne rykke vores hus og skov op og flytte det ind midt på nørrebro, så ville alle mine drømme gå i opfyldelse

Anmeld

20. juni 2010

N&J

Tjuhl skriver:

aj, helt så grelt er det nu ikke  det er et "almindeligt" hus i skoven...og her er DØDlækkert - Bevares! men for søren hvor jeg er kommet til at savne venner og familie, og det hjælper jo ikke at der er et nyt lille menneske på vej! men vi er bundet hernede i en 3 års tid endnu, for jeg læser jo på syddansk universitet og der er alligevel 2000 kr forskel i transportpenge for mig hvis vi skifter Faaborg ud med København (hvor vi boede 1. og 2. semester)

hvis jeg kunne rykke vores hus og skov op og flytte det ind midt på nørrebro, så ville alle mine drømme gå i opfyldelse

jeg har lidt den samme følelse, til tros for at jeg bor tæt på min familie og lige midt i Esbjerg by, så savner jeg kbh og vil gerne tilbage, men vil så gerne i udkanten af byen (man bliver sku så snerpet af at få en unge, væk fra forurening, støj, og diverse andre 117 ting man kan komme på som mor)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.