Mette. skriver:
Man kan ikke umiddelbart overføre det fordi dansk lovgivning jo er dansk og amerikansk er amerikansk.. Man skal dog ikke læse det hele forfra, men man kan ikke bare flytte også starte som advokat i et andet land 
Hvor lyder det bare fedt! Jeg var godt nok også smuttet så hurtigt som muligt hvis jeg kunne
Det skal helt sikkert nok lykkedes for jer når mulighederne ser så lyse ud..
Nå ja på den måde... Lidt morgentræt er jeg vist. Kan godt se problemet. Det er jo i forvejen lidt svært at komme derover at bo, med mindre man har en ny arbejdsplads som venter på en eller lignende.
Ved du hvor længe du så skulle læse op derovre? Hvad laver din mand? Måske hans branche kan åbne dørene for, at i kan komme derover?
Jeg regner med at skulle studere lidt derovre, dog ved jeg ikke helt hvad endnu. Men i første omgang, så komme derovre pga. min mands job, og så måske arbejde og spare lidt op til en start.
Jo jeg vil rigtig gerne væk fra Danmark, og prøve at leve livet et andet sted. Er vokset op i 2 forskellige lande, så ligger mig ikke så fjernt at gøre det, og har heldigvis familie og venner i USA også, hvilket jo også er rigtig dejligt.
Håber det lykkes for jer også 
Anmeld