Endnu et slag i ansigtet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Ida.

Åh stakkels dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Ranarupta

Nej, hvor er det bare synd! 
Jeg er rigtigt ked af det på dine vegne.

Rigtigt god og hurtig bedring - og en masse kram! 

Anmeld

21. juni 2010

Lilletrold

tusinde tak for alle jeres kram dem varmer jeg mig meget på...

Anmeld

21. juni 2010

Lilletrold

Vinker skriver:

Ville sådan ønske at jeg kunne gøre noget for dig - du må endelig sige til hvis jeg på nogen måde kan hjælpe dig! Dig og August skal også være mere end velkommen til at komme og besøge os i Esbjerg. Både som et lille pusterum og til at snakke om det du har lyst til at snakke om. Og ikke mindst for at se din dejlige søn og knuse og kramme dig!

Tænker rigtig meget på dig

Du er bare den bedste ) kunne jeg komme afsted gjorde jeg det med det samme, men kan næsten ikke oveskue min hverdag lige nu. Man har jo mange dumme vaner som man pludselig må ligge fra sig. Og er bare en "kan selv - vil selv" pige. aghhhh skal virkelig styre mit temperament nogen gange. skal ud til mine forældre i aften og have god mad og kærlighed og hjælp til august, martin skal jo passe sit arbejde.... men tak smukke du er og blir en ener knus til dig... (kan ikke engang trække en smiley over i indlægget ihhhhhh)

Anmeld

21. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Lilletrold skriver:

undskyld på forhånd..... det bliver kort da jeg kun har en hånd at taste med..... Min dejlige svigermor inviteréde August og mig til Kreta meget spontant. Vi rejste sidste torsdag og hold op jeg trængte til at komme væk. Vi fik én dag i paradis, så kom helvede med fuld fart. Vi ankom torsdag morgen, fredag aften sker ulykken som er så sort uheld som overhovedet mulig. August falder med et glas vand og lander med baghovedet i det hårde flisegulv. Jeg ser ham falde, og glas over det hele og vil bare redde ham. I det jeg løber mod ham glider jeg slev i det vand han lige var faldet i og i mit fald skær jeg mig på min venstre tommelfinger. Svigermor får August op INTET er sket med ham GUDSKELOV OG TAK, men jeg kigger på min finger og kan kigge ind i den. Den er skåret halvt over...... Jeg panikker fuldstændig. Alene med svigermor og August og jeg ved den er gal. Løber mod receptionen råber efter ambulance, hun ringer efter taxi !!!! Kaos på kaos med dansk lægehjælp, om jeg skal flyves hjem eller martin skal ned til August kører i flere dage. Min svigermor har svage håndled og kan ikke passe august alene. Vi betaler selv 10.000 kr for at få martin ned, der er det blevet mandag morgen. Og jeg er blot syet sammmen på det lokale sygehus (dædens hospital - forfærdeligt sted) Jeg blev søndag aften kørt til privat hospital for operation i fuld narkose, da jeg havde skåret min sene over. Jeg skulle forlade august til en dansk sygeplejerske som kom og passede ham sammen med svigermor, og så ham først 2 dage efter fordi narkosen tog så hårdt på mig. ALDRIG ALDRIG tilgiver jeg forsikringen for at skulle forlade august. Sidder nu med armen i gibs. i alt mit kaos uden job var  det at være mor det eneste der holdte mig oppe, det kan jeg heller ikke mere. Jeg kan ikke skifte ble, give ham tøj på og værst af alt putte med ham i mine arme..... mange detaljer men min højre hånd er træt og er selvfølgelig venstrehåndet.....Fik også lige afslag på drømmejobbet da jeg kom hjem, plus martins mormor ligger dødsyg på sygehuset..... Holder det her nogensinde op.....min meget meget dårlige karma.....undskyld endnu engang negative og triste ord fra mig......

ejjjj søde ven.... det er da så uheldigt som det bliver! (næsten)... er du så sygemeldt nu? i stedet for ledig?

trøst nu dig selv lidt med at August har det godt! og at du nok skal få det godt igen! og du er stadig mor, selvom du er enarmet!

stort stort knus!!!

Anmeld

21. juni 2010

Lilletrold

Ni-ko-li-ne skriver:

ejjjj søde ven.... det er da så uheldigt som det bliver! (næsten)... er du så sygemeldt nu? i stedet for ledig?

trøst nu dig selv lidt med at August har det godt! og at du nok skal få det godt igen! og du er stadig mor, selvom du er enarmet!

stort stort knus!!!

ja har lige ordnet alt med sygemelding idag..... lyder underligt nok bedre at være sygemeldt end arbejdsløs......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.