Åååh kæreste Carina
Det var da en rigtig grim ferie. For pokker hvor er det bar skide uheldigt. Æv hvor jeg bander langt væk over uheldet!
Er glad for der ikke skete August noget - sad med en klump i halsen da jeg læste det hvor du skriver at han falder..... men hvor uheldigt er det så ikke lige at du kommer så slemt til skade. Lyder virkeligt grimt med fingeren og så er det bare slet ikke fedt at være i udlandet når man ikke kan få den akute hjælp man har brug for.
Vil gerne tro at det er sindsygt hårdt at du for tiden ikke kan gøre ret meget med August. Jeg føler inderligt med dig! Er Martin så god til at hjælpe til? Det håber jeg virkelig han er!
Fatter ikke at du har fået afslag på endnu et job - de ved da slet slet ikke hvad de siger nej til! Søger du stadig indenfor butik? Og søger du fuld tid eller deltid?
Ja jeg har stadig heller ikke fundet et job. Har rundet et halvt år - ja dvs du snart har gået ledig et år?? 
Jeg håber MEGET at der snart er lys for enden af tunnelen.
Mange varme knus og kram til dig min skat - og selvf også til skattebassen August som snart blir 2 år inden vi ser os om!!
Anmeld