Dreng el. Pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

Moaaar <3

*A* skriver:

Jeg har flere gange drømt at jeg fik to drenge. Jeg skal først til MD scanning d. 6/7 hvor jeg håber på at kunne få kønnene at vide

Spændende hvad der så gemmer sig derinde ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Bebsen

Æblekage skriver:

Så skal du bare have en bebs mere

Hihi ja det må være det der er løsningen

Anmeld

19. juni 2010

Moaaar <3

Bebsen skriver:

Hihi ja det må være det der er løsningen

Bare du føder et sundt og rask barn kan farven næsten være ligemeget i forhold til det =)

Anmeld

19. juni 2010

VIPpigen

Her siger alle en dreng, og tror også selv på en dreng... såå er spændt, vi skal til kønsscanning næste tirsdag, såå ligger mavebilled op på tirsdag, eller onsdag, og så tror jeg vi skal have nogen bud... hehe...

Anmeld

19. juni 2010

Lillefe

Jeg drømte jeg fik en pige med Nadia og denne gang drømte jeg det blev en dreng.. så jo en rimeligt stærk fornemmelse må man sige

Anmeld

19. juni 2010

Bebsen

Æblekage skriver:

Bare du føder et sundt og rask barn kan farven næsten være ligemeget i forhold til det =)

Ja, lige præcis, er egentligt fuldstændigt ligeglad med kønnet, bare han/hun har det godt

Anmeld

20. juni 2010

TbCp

Jeg havde en fornemmelse af at det var en pige og det samme havde min mand.

I starten af min graviditet drømte jeg at jeg ville føde en lille sorthåret pige 5 uger før tid..... det holdt stik Liva var helt sorthåret og blev født i uge 35 +2

Ja jeg drømte så også at jeg ville få trillinger, 1 pige og 2 drenge (drengene skulle forøvrigt, i min drøm, hedder David og Bjørn).... den drøm holdt da gudskelov ikke stik

Anmeld

20. juni 2010

Moaaar <3

TbCp skriver:

Jeg havde en fornemmelse af at det var en pige og det samme havde min mand.

I starten af min graviditet drømte jeg at jeg ville føde en lille sorthåret pige 5 uger før tid..... det holdt stik Liva var helt sorthåret og blev født i uge 35 +2

Ja jeg drømte så også at jeg ville få trillinger, 1 pige og 2 drenge (drengene skulle forøvrigt, i min drøm, hedder David og Bjørn).... den drøm holdt da gudskelov ikke stik

trillinger? puhhaaa sikke en omgang

Anmeld

20. juni 2010

dorthemus

I den første halvdel af graviditeten troede jeg, at jeg ventede en dreng. Men dagen før jeg skulle til MD scanning kan jeg huske, at jeg stod foran spejlet og studerede mavens form og der tænkte jeg for første gang, at den da lignede en "pigemave" mere

Næste dag blev det bekræftet på Riget, at det VAR en lille pige, men jeg troede ikke på det og fik en kønscanning på Scanningsklinikken tre dage senere der jo så genbekræftede, at det var en pige

Jeg havde et sikkert pigenavn mens jeg rodede rundt mellem flere drengenavne..ku bare ikke beslutte mig og det behøvede jeg så heller ikke.

Anmeld

20. juni 2010

LinLin

Har troet (/håbet ) det var en dreng begge gange! Første gang fik vi det ikke at vide, denne har vi fået lavet en kønsscanning (-bekræftet til MD )

Mht navne har jeg haft det lige omvendt: har OVERHOVEDET ikke haft nogle pigenavne, men MASSER af drengenavn! Der har begge gange været een helt klar favorit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.