Dreng el. Pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.091 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Moaaar <3

Nogen af jer som har haft fornemmelse af hvad i ventede jer under jeres graviditet før i kom til scan ?

Jeg har selv en fornemmelse af en dreng, men vil også gerne have en pige, det er 50/50 - bare barnet er sundt og rask!!
Og har nemmer ved at finde pigenavne hehe, nogen der kender til det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

B&J

Æblekage skriver:

Nogen af jer som har haft fornemmelse af hvad i ventede jer under jeres graviditet før i kom til scan ?

Jeg har selv en fornemmelse af en dreng, men vil også gerne have en pige, det er 50/50 - bare barnet er sundt og rask!!
Og har nemmer ved at finde pigenavne hehe, nogen der kender til det ?

Jeg viste ikke hvad jeg skulle have men min kæreste sagde hele tiden af vi skulle have en dreng lige fra dag 1... hvor alle andre sagde en pige men da dagen kom fødte jeg en dejlig dreng.. så 1-0 til min kæreste

Anmeld

19. juni 2010

Bebsen

Jep, jeg var sikker på jeg venter en pige...

Men, da jeg så blev scannet var det første der kom på skærmen 2 spredte ben og et stks tap  Og min medbragte veninde råbte højt: det er jo en dreeeng  inden hverken scannings damen eller jeg nåede at sige noget

Anmeld

19. juni 2010

XXSS

Ingen fornemmelse denne gang afventer spændt

Anmeld

19. juni 2010

Moaaar <3

Bebsen skriver:

Jep, jeg var sikker på jeg venter en pige...

Men, da jeg så blev scannet var det første der kom på skærmen 2 spredte ben og et stks tap  Og min medbragte veninde råbte højt: det er jo en dreeeng  inden hverken scannings damen eller jeg nåede at sige noget

Hehe, ja sådan sagde de også den gang min mor ventede mig , men der tog de fejl.
Den gamle havde købt meget blåt hehe

Anmeld

19. juni 2010

Low

Faren og jeg regnede med at det blev en dreng. Ikke så meget fordi vi kunne fornemme det for det kunne vi ikke rigtigt men vi har mange drenge i vores familier så gik vi ud fra at vi også fik en dreng og det gjorde vi .

Anmeld

19. juni 2010

Bebsen

Æblekage skriver:

Hehe, ja sådan sagde de også den gang min mor ventede mig , men der tog de fejl.
Den gamle havde købt meget blåt hehe

Åh nej, det må du ikke sige, hehe  Men ku nu godt se det ville være totalt griner hvis der kommer en pige ud istedet

Men nøøøj, så har jeg godt nok os meget drengetøj  i overskud hvis det sker

Anmeld

19. juni 2010

*A*

Jeg har flere gange drømt at jeg fik to drenge. Jeg skal først til MD scanning d. 6/7 hvor jeg håber på at kunne få kønnene at vide

Anmeld

19. juni 2010

Moaaar <3

Bebsen skriver:

Åh nej, det må du ikke sige, hehe  Men ku nu godt se det ville være totalt griner hvis der kommer en pige ud istedet

Men nøøøj, så har jeg godt nok os meget drengetøj  i overskud hvis det sker

Så skal du bare have en bebs mere

Anmeld

19. juni 2010

Margorie

Første gang var jeg stensikker på det var en pige helt frem til fødslen (fik intet køn skøn) Og ud kom en smuk pige
Denne gang har jeg ingen anelse. Venter bare spændt på at finde ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.