Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Anonym trådstarter

Eller er Facebook bare for nederen til at proklamere en forlovelse over for den nærmeste familie???

Det har min svigerinde og svoger netop gjort.. Synes da godt de bare kunne give et kald?

I dont know. Ville bare aldrig selv skrive det der, uden at fortælle mine søskende om det først...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Margorie

Det må folk vel selv om. Vi offentliggjorde også vores forlovelse på fb

Anmeld

19. juni 2010

Margorie

Lige et side spørgsmål- hvordan er man i familie hvis det er svigerinde og svoger?

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

Nææ det kan jeg da slet ikke se noget forkert i, det bestemmer  man vel selv. 

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Marge skriver:

Det må folk vel selv om. Vi offentliggjorde også vores forlovelse på fb

Ja selvf. må de det, tror bare jeg er lidt traditionel omkring sådan nogle store ting, og synes man i det mindste kan vente til den nærmeste familie ved det. Men sådan er vi jo selvf. forskellige.

Svoger og Svigerinde er: Ens partners søskende + ægtefælle, og ens egen søskendes ægtefælle.

Anmeld

19. juni 2010

LifeIsGreat

Helt ærligt, så synes jeg efterhånden at FB er ved at tage fuldstændig overhånd. det er som om at man "bare" kan skrive alt på sin FB og dermed tro, at alle får det læst uden selv at skulle gøre mere end dét. Fx. døde min halvonkel - det kom op på FB UDEN at min mor blev ringet op om det... Kæft jeg synes det er at synke lavt...

Så Ja, jeg synes det med en forlovelse er lidt latterligt.. Skal man så også nøjes med at skrive på FB at man er gravid uden at ringe og sige det til sin familie.. ej come on..

Ja sorry hvis dette indlæg virker som et surt opstød

Anmeld

19. juni 2010

Valle81

Jeg ser heller intet forkert i:0) Forlovelse og bryllup handler jo kun om det par som det drejer sig om og hvordan de ønsker at gøre det er deres sag:0)

Jeg synes bestemt ikke min søster bør fortælle mig det face to face og vil helle rikke blive fornærmet hvis jeg førs fndt ud af det ved at logge ind på facebook - jeg ville heller aldrig bliver fornærmet eller ked hvis de fx bare de to stak af pårådhuset og sagde ja. Hvis det er lige det der gør et par lykkelige så er det jo det de skal:0)

Anmeld

19. juni 2010

Junibæbs2013

For at bruge dit eget ord, så synes jeg også at Facebook er et nederen sted at berette om store ting, f.eks. forlovelse.

I hvert fald hvis man ikke har sørget for at alle de nærmeste har fået besked først.
For det første synes jeg det er lidt flabet, hvis man skulle få besked om noget i ens nærmeste liv på en hjemmeside, hvor mange hundrede/tusinde mennesker følger med.
Og for det andet kan man vel ikke bare gå ud fra, at folk bruger Facebook. Hvis man ikke gør, er man tit sat fuldstændig af. Folk glemmer at fortælle ting til dem, der ikke har Facebook.

Hvad skulle der nu være galt i at ringe til folk? Eller i det mindste sende en lidt mere personlig ()sms...

Anmeld

19. juni 2010

wamse

Jeg proklamerede såmænd også skilsmissen på fb, så en forlovelse er da til den positive side

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

Kan slet ikke se noget galt i det... Man bestemmer selv hvordan man offentlige gøre sådan noget... Og blive gift i hemmelighed, kan jeg heller ikke noget galt i...

Min søster giftede sig, og jeg fik det afvide et par dage efter, blev jeg slet ikke sur over... Synes det er fair de har gjort det i hemmelighed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.