Skulle have haft termin i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

LinLin

Mette. skriver:

Hvor er du fin Jeg kender godt følelsen af man rigtigt skulle have termin. Heldigvis var jeg også gravid igen, så det hjælper lidt på situationen..

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

LinLin

Mettemus skriver:

Kender godt de der termine der alligevel ikke blev til noget. Det hele er noget nemmere at overskue når man har fået en ny at se frem til, dejligt for jer at lillebror har det godt og snart melder sin ankomst!

Du er så flot gravid! Det går stærkt nu hva? Skøøøønt med barsel lige om hjørnet - bestiller lige noget bedre vejr så du kan nyde det indtil Adam dukker op¨

Behøver ikke en ALT for varm sommer - bare solskin

Og tak  Ja det går stærkt... Tror jeg ender med at blive kæmpestor! (og er altså kun 158 cm )

Anmeld

20. juni 2010

LinLin

Maise skriver:

ja puha har selv to terminer hængende over hovedet som ikke gik som det skulle. hjalp meget da jeg fik min pige og synes jeg er kommet mig ganske fint.til dig . du er ikke alene.

maise

Tak for

Anmeld

20. juni 2010

NoName

Mor til David skriver:

... i stedet er jeg 28+2...

Lidt underligt at tænke på, men er trods alt glad for at det gik så hurtigt med at blive gravid igen! Vi glæder os rigtigt meget til lillebror kommer (gerne om 9 uger )

Bare lige lidt tanker fra mig (nok mest fordi jeg er helt alene i denne weekend )

Og så lige et billede fra i dag

Flot flot mave...

Anmeld

20. juni 2010

LinLin

noname skriver:

Flot flot mave...

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.