Skulle have haft termin i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

LinLin

... i stedet er jeg 28+2...

Lidt underligt at tænke på, men er trods alt glad for at det gik så hurtigt med at blive gravid igen! Vi glæder os rigtigt meget til lillebror kommer (gerne om 9 uger )

Bare lige lidt tanker fra mig (nok mest fordi jeg er helt alene i denne weekend )

Og så lige et billede fra i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Jibbe

Smuk smuk mave Den vokser hurtigt nu

Anmeld

19. juni 2010

Kvindemin

Mor til David skriver:

... i stedet er jeg 28+2...

Lidt underligt at tænke på, men er trods alt glad for at det gik så hurtigt med at blive gravid igen! Vi glæder os rigtigt meget til lillebror kommer (gerne om 9 uger )

Bare lige lidt tanker fra mig (nok mest fordi jeg er helt alene i denne weekend )

Og så lige et billede fra i dag

Ej hvor er du stor og fin, håber snart jeg vokser lige sådan. Er i uge 26

Anmeld

19. juni 2010

LinLin

Jibbe skriver:

Smuk smuk mave Den vokser hurtigt nu

Ja den gør - og tre uger til barsel!

Anmeld

19. juni 2010

LinLin

Chritinap skriver:

Ej hvor er du stor og fin, håber snart jeg vokser lige sådan. Er i uge 26

Tak skal du have

Anmeld

19. juni 2010

Mette.

Hvor er du fin Jeg kender godt følelsen af man rigtigt skulle have termin. Heldigvis var jeg også gravid igen, så det hjælper lidt på situationen..

Anmeld

19. juni 2010

oo

åh ja, det er underligt med de terminer, der ikke blev terminer alligevel. til 8. september skulle jeg have fejret 1 års fødselsdag for mit første barn. nu skal jeg istedet føde ca. 13. oktober. hvilket jo er lykkeligt, men den anden dato vil altid eksistere i mit hoved også...

stort kram herfra

Anmeld

19. juni 2010

Mettemus

Kender godt de der termine der alligevel ikke blev til noget. Det hele er noget nemmere at overskue når man har fået en ny at se frem til, dejligt for jer at lillebror har det godt og snart melder sin ankomst!

Du er så flot gravid! Det går stærkt nu hva? Skøøøønt med barsel lige om hjørnet - bestiller lige noget bedre vejr så du kan nyde det indtil Adam dukker op¨

Anmeld

19. juni 2010

Maise

ja puha har selv to terminer hængende over hovedet som ikke gik som det skulle. hjalp meget da jeg fik min pige og synes jeg er kommet mig ganske fint.til dig . du er ikke alene.

maise

Anmeld

20. juni 2010

LinLin

åh ja, det er underligt med de terminer, der ikke blev terminer alligevel. til 8. september skulle jeg have fejret 1 års fødselsdag for mit første barn. nu skal jeg istedet føde ca. 13. oktober. hvilket jo er lykkeligt, men den anden dato vil altid eksistere i mit hoved også...

stort kram herfra

Min fødselsdag (d. 8. sep) - har selv termin dagen efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.