hvornår begyndte jeres barn at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

hc=k

Min Kristopher var 5½ måned da han sad selv.

Han var 12 måneder da han kravlede rigtigt, men da havde han møvet sig frem som en soldat i 2 måneders tid.

Han bliver 15 måneder om 12 dag og kan ikke gå uden støtte endnu.

Han har aldrig været i en hobbegynge fordi jeg har hørt at det kan være skadeligt for den lille tissemand. Noget med sædkvaliteten når de bliver større. Hæng mig ikke op på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

<3

-sidde?

-kravle?

-komme i hoppegynge?

Det gik lige pludselig så hurtigt; 4,5mdr kunne han sidde selv, 5,5mdr kravle, 7mdr gå med hjælp og så gik han først selv da han var 12-13mdr Hoppegynge troede vi at vi ville bruge men da det kom til stykket var det sjovere at hoppe sammen på en yogabold

Anmeld

19. juni 2010

L.J.L

Yrsa skriver:

For mine var det fantastisk og de elskede det...det er jo ikke noget de bruger i timer...men noget de lige sidder i i fem minutter for at hygge med det..

Jeg er ikke så mange for sådan noget, heller ikke gåstole...man kan misbruge alt og dermed få negativt udbytte, men bruges det efter hensigten, så tror jeg ikke man skal være så bange...men det er da ikke nødvendigt med hoppegynge eller gåvogn til normalt udviklede børn så det er jo fint nok at vælge fra men lige så fint at vælge til..

Hoppegyngen har Lauritz ikke prøvet endnu, men han skal da helt sikkert lige prøve det. Han elsker at stå og hoppe på skødet af mor og far, så han vil nok synes det er sjovt. Men som så meget andet skal det naturligvis bruges med måde

Anmeld

19. juni 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Det gik lige pludselig så hurtigt; 4,5mdr kunne han sidde selv, 5,5mdr kravle, 7mdr gå med hjælp og så gik han først selv da han var 12-13mdr Hoppegynge troede vi at vi ville bruge men da det kom til stykket var det sjovere at hoppe sammen på en yogabold

Hold da op han ville da hurtigt frem i livet den lille trold

Hvordan hopper de med/på en yogabold??

Anmeld

19. juni 2010

line melias mor

hun sad selv da hun var fem måneder. nu er hun seks måneder og møver sig baglæns

Anmeld

19. juni 2010

L.J.L

Diana... skriver:

Jep. Lucas elsket det også og det er jo ikke længe de er i den men de føler sig lidt mere fri tror jeg de står jo op og hopper og svæver  

Lucas begynde at side da han var næsten 4 måneder man han fik første rigtig lov til det da han var over 5 måneder. 

Kravle begynde han på dagen før han blev 6 måneder. 

Hvor er han bare kær!!! Glæder mig til at se Lauritz i hoppegyngen, tror han vil elske det!

Anmeld

19. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Liam kunne sidde selv da han var omkring 5 måneder. Og derfra gik der så lang tid før han gjorde mere.

Han begyndte først at rulle da han var 9 måneder...men så tilgengæld både højre, venstre, fra mave, fra ryg fra den ene dag til den anden.

Han er 11 måneder nu og møver sig frem eller hopper på numsen. Men kravler ikke rigtig endnu.

Tror aldrig han kommer i en hoppegynge. Har hørt at det er ligesom gåvognen. Den anbefales kun til handicappede børn. Noget med at de nemt kommer til at gå på tæer når de begynder at gå, og det går ud over balancen.

Anmeld

20. juni 2010

Brams

Lærke kunne sidde selv da hun var 4½ måned, hun kravler ikke endnu (er 8 mdr. på torsdag) men bevæger sig kun baglæns.

Hun kommer aldrig til at sidde i en hoppegynge, gå-vogn eller en bæresele

Anmeld

20. juni 2010

Halbschön

linselouise skriver:

-sidde?

-kravle?

-komme i hoppegynge?

Nicolai var nogle gå gange i hoppegynge da han var knap 4mdr.. Det gad han ikke.. Nu elsker han at hoppe, men han er for tung til den, så den blir nok aldrig brugt ;-)

Han begyndte at sidde da han var 5mdr, men pga alt hans krudt i bagenden, så ville han heller bevæge sig, så det var først da han rundede de 7mdr at han sad helt selv uden at vippe ;-)

Han kravlede lige inden han blev 8mdr... Dog på hans egen måde, ser så sjovt ud ;-) Men fremmer kommer han da i en vældig vældig fart ;-)

Anmeld

20. juni 2010

Halbschön

Renée88 skriver:

Nicolai var nogle gå gange i hoppegynge da han var knap 4mdr.. Det gad han ikke.. Nu elsker han at hoppe, men han er for tung til den, så den blir nok aldrig brugt ;-)

Han begyndte at sidde da han var 5mdr, men pga alt hans krudt i bagenden, så ville han heller bevæge sig, så det var først da han rundede de 7mdr at han sad helt selv uden at vippe ;-)

Han kravlede lige inden han blev 8mdr... Dog på hans egen måde, ser så sjovt ud ;-) Men fremmer kommer han da i en vældig vældig fart ;-)

og mht gåstol... Det bruger Nicolai, og det er blevet anbefalet af en fys vi havde til ham, fordi han skulle lære at gå fladt... Og vupti, han fiser rundt i den på flade fødder ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.