Jeg tror.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

ChatH

Anonym skriver:

Jeg tror måske, en lille smule, at jeg er ved at være klar til et barn mere

Havde helt seriøst ikke regnet med at jeg skulle nå dertil.... men det fylder mere og mere i mit hovede....

Vi er begyndt at snakke lidt om det herhjemme og manden er også klar... endnu mere

Desværre er det sådan at før jeg kan blive gravid skal der rigtig meget planlægning til, da jeg får medicin der skal udskiftes... så skal først trappes ud af det og så have noget andet som skal fungere... mit arbejde er heller ikke lige det nemmeste at have hvis jeg bliver gravid (her tænker jeg mest økonomisk).

Men vi har snakket om, måske til næste år, at gå igang....

Vildt altså! Havde virkelig troet at vi bare skulle være en familie på 3.

Nå måtte bare lige dele det

NEEEEEEJJJJ hvor er det fantastisk!!! Det er da klart i skal have en vidunderlig unge mere!!

Ihhh hvor bliver det spændende!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

ChatH

Vinker skriver:

Tror også godt jeg ved hvem du er

Og hvor det bare glæder mig at høre at I snakker om et barn til. Det er nemlig vigtigt at begge er helt enige.

STORT TILLYKKE med de fremtidelige planer - Er super glad på jeres vejne. Rigtig spændende for jer!

Herhjemme er vi også klar til et barn mere!

Mange varme tanker og glade knus

EJJJ ALTSÅ hvor det myldre frem herinde!!

Hvor er det bare stort Rikke!!! Glæder mig til at høre mere!!

Anmeld

21. juni 2010

Vinker

michella80 skriver:

Ja det glemmer man da heldigvis. Man får sådan et lyserødt billede af det fordi man husker de sidste måneder bedst. SÅdan har jeg det i hvert fald. Jeg glæder mig også helt vildt til jeg skal være gravid igen

Jeg synes det er fascinerende at være gravid - en super spændende udvikling. Og alle de der små søde puf og hårde spark - åh det er nu noget for sig. Ja lad os fokusere på det positive ved en graviditet

Sidst var jeg bare så overdrevet bange for at der skulle gå noget galt. Jeg var faktisk over halvvejs før jeg rigtig troede på at vi ville få et barn. Jeg frygtede hele tiden at jeg ville miste. Men da jeg var ved at være så langt henne at chancen for at den lille ville overleve hvis den kom ud så begyndte jeg at slappe mere af og rigtig glæde mig - Næste gang blir jeg nødt til at nyde det noget mere og ikke piske sådan en negativ stemning op!

Anmeld

21. juni 2010

Vinker

Karo skriver:

Iiih hvor dejligt at mærke andres glæde over vores projekt - Det varmer vildt meget!!!!! TAK

Anmeld

21. juni 2010

Vinker

Chatarina skriver:

EJJJ ALTSÅ hvor det myldre frem herinde!!

Hvor er det bare stort Rikke!!! Glæder mig til at høre mere!!

Blir jo nødt til at bidrage med et barn mere til flokken her i NS-gruppen hihi (og så er der også liiiidt mange andre grunde til projektet) hihi

Anmeld

21. juni 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Jeg synes det er fascinerende at være gravid - en super spændende udvikling. Og alle de der små søde puf og hårde spark - åh det er nu noget for sig. Ja lad os fokusere på det positive ved en graviditet

Sidst var jeg bare så overdrevet bange for at der skulle gå noget galt. Jeg var faktisk over halvvejs før jeg rigtig troede på at vi ville få et barn. Jeg frygtede hele tiden at jeg ville miste. Men da jeg var ved at være så langt henne at chancen for at den lille ville overleve hvis den kom ud så begyndte jeg at slappe mere af og rigtig glæde mig - Næste gang blir jeg nødt til at nyde det noget mere og ikke piske sådan en negativ stemning op!

Åh ja hvor kan man være bange for at miste det lille liv inde i maven. Jeg var også bange mange gange under min graviditet med Carla, men sådan tror jeg de fleste har det. Barnet er noget der er SÅ ønsket og man er så glad og spændt så det SKAL bare gå godt! Uh jeg håber snart den er hjemme!!!! Meget meget spændende!

Anmeld

21. juni 2010

Ida.

Det der sommer-noget gør da vist et eller andet ved navlerne rundt i landet men hvor ER det fantastisk - både for trådstarter (som jeg også tror jeg har gættet ) OG for Rikke...IHHH altså jeg kunne godt gå hen og blive helt skruk ... meeeen der var vist noget med en uddannelse og noget job og noget vi satser stadig på en treer i 2013...

Held og lykke til jer begge to!!!!

Anmeld

21. juni 2010

Vinker

michella80 skriver:

Åh ja hvor kan man være bange for at miste det lille liv inde i maven. Jeg var også bange mange gange under min graviditet med Carla, men sådan tror jeg de fleste har det. Barnet er noget der er SÅ ønsket og man er så glad og spændt så det SKAL bare gå godt! Uh jeg håber snart den er hjemme!!!! Meget meget spændende!

Vi kan desværre ikke altid selv være herre over hvordan det går og ikke går, men vi kan selv gøre vores bedste for at det skal gå godt ved at passe på os selv når vi er gravid og holde igen med alle de såkaldte skadelige ting....

ja er spændt på hvor lang tid der går - dét er jo meget svært at sige... I de sidste par dage har jeg haft det meget underligt i kroppen - jeg tror det skyldes at jeg har smidt p-pillerne. Bilder i hvert fald mig selv ind at kroppen godt kan reagere på det...

Anmeld

21. juni 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Vi kan desværre ikke altid selv være herre over hvordan det går og ikke går, men vi kan selv gøre vores bedste for at det skal gå godt ved at passe på os selv når vi er gravid og holde igen med alle de såkaldte skadelige ting....

ja er spændt på hvor lang tid der går - dét er jo meget svært at sige... I de sidste par dage har jeg haft det meget underligt i kroppen - jeg tror det skyldes at jeg har smidt p-pillerne. Bilder i hvert fald mig selv ind at kroppen godt kan reagere på det...

Hvordan underligt???? Hi hi Hvor længe har I prøvet? Men ja jeg havde det også lidt mærkeligt da jeg ikke længere tog p-piller, men det var nok et godt tegn for jeg blev gravid på 3mdr

Anmeld

21. juni 2010

Vinker

michella80 skriver:

Hvordan underligt???? Hi hi Hvor længe har I prøvet? Men ja jeg havde det også lidt mærkeligt da jeg ikke længere tog p-piller, men det var nok et godt tegn for jeg blev gravid på 3mdr

Vi er kun lige startet - det er kun 9 dage siden jeg skulle ha startet med p-pillerne igen (altså efter mens.)

jeg tror måske at jeg også har en virus i kroppen eller noget....

Sidst blev jeg også gravid efter ca 3 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.