Jeg tror.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg tror måske, en lille smule, at jeg er ved at være klar til et barn mere

Havde helt seriøst ikke regnet med at jeg skulle nå dertil.... men det fylder mere og mere i mit hovede....

Vi er begyndt at snakke lidt om det herhjemme og manden er også klar... endnu mere

Desværre er det sådan at før jeg kan blive gravid skal der rigtig meget planlægning til, da jeg får medicin der skal udskiftes... så skal først trappes ud af det og så have noget andet som skal fungere... mit arbejde er heller ikke lige det nemmeste at have hvis jeg bliver gravid (her tænker jeg mest økonomisk).

Men vi har snakket om, måske til næste år, at gå igang....

Vildt altså! Havde virkelig troet at vi bare skulle være en familie på 3.

Nå måtte bare lige dele det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

JustAnotherName

Jeg tror godt, at jeg ved hvem du er. Og jeg syntes det er en GOD IDÈ 

Jeg håber at det ene med det andet, vil kappe og falde på plads.
Så den store kan blive storeBIIIB om et års tid eller to.
Hvorfor stoppe ved én, når I laver så fantastiske børn, ikke sandt

Jaja, nu er det jo stadig "kun" ved snakken. Men jeg håber, at det vil blive sådan ...for hele Jeres familie. Jeg tror det er en god ting, når I begge nu føler så meget mere for det end tidligere.
Og jeg vil glæææde mig til at følge dig igennem graviditeten og det hele så ...denne gang helt fra starten af med billeder og det hele 

Kram fra Katrine (som håber at jeg har "gættet dig" rigtigt.
For ellers falder al det selvfølgelige-snak vist lidt til jorden. Hehe).

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Jeg tror godt, at jeg ved hvem du er. Og jeg syntes det er en GOD IDÈ 

Jeg håber at det ene med det andet, vil kappe og falde på plads.
Så den store kan blive storeBIIIB om et års tid eller to.
Hvorfor stoppe ved én, når I laver så fantastiske børn, ikke sandt

Jaja, nu er det jo stadig "kun" ved snakken. Men jeg håber, at det vil blive sådan ...for hele Jeres familie. Jeg tror det er en god ting, når I begge nu føler så meget mere for det end tidligere.
Og jeg vil glæææde mig til at følge dig igennem graviditeten og det hele så ...denne gang helt fra starten af med billeder og det hele 

Kram fra Katrine (som håber at jeg har "gættet dig" rigtigt.
For ellers falder al det selvfølgelige-snak vist lidt til jorden. Hehe).

Vi har flere gange hver især snakket om, om der skulle laves et barn mere..... men når den ene synes det så var den anden ikke klar...
Så synes det er et meget stort skridt at vi nu begge... på samme tid... føler at det måske kunne være det rigtige.

Anmeld

19. juni 2010

msax

Tillykke med den næsten tagede beslutning - jeg håber det hele kommer til at gå lige efter planen.

Glæder mig MEGET til at følge jer/dig igennem "processen".

SMIL fra Mette 33+3

Anmeld

19. juni 2010

anna-jonas

Stort tillykke med den beslutning..................jeg tror ikke at du vil fortryde den. Og jeres barn ville have så stor glæde af en lillesøster eller bror.....................det tør jeg godt garantere.

Anmeld

19. juni 2010

Ni-ko-li-ne

hvor er det fedt! jeg er næsten sikker på at have gættet hvem du er... Og jeg synes bare det er SÅ stort!

det bliver da vildt spændende!

Anmeld

19. juni 2010

LIZO

jeg tror os jeg ved hvem du er.. krydser finger for det lykkes for jer

Anmeld

20. juni 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar
Ja de fleste af jer ved nok hvem jeg er.

Her til aften har jeg været sammen med en veninde der havde sin 2 uger gamle baby med.... hold da op!
Jeg har slet ikke være skruk i meget meget lang tid og de små babyer var da søde, men det var så det...

Men her til aften blev jeg vist kun endnu mere klar!

Og at se mit eget barn med den lille.... er ret sikker på en lillebror/søster vil være velkommen

Anmeld

20. juni 2010

sarahb

ihhh hvor spændende, jeg krydser fingre for det kommer igang hurtigt. Der er jo ikke noget mere hyggeligt end at følge hinanden herinde.

Anmeld

20. juni 2010

Vinker

Tror også godt jeg ved hvem du er ;)

Og hvor det bare glæder mig at høre at I snakker om et barn til. Det er nemlig vigtigt at begge er helt enige.

STORT TILLYKKE med de fremtidelige planer - Er super glad på jeres vejne. Rigtig spændende for jer!

Herhjemme er vi også klar til et barn mere!

Mange varme tanker og glade knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.