40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

lululupo

puster masser af støv afsted til jer.... Pludselig når du mindst venter det sker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

puster masser af støv afsted til jer.... Pludselig når du mindst venter det sker det

Ja du har nok ret, jeg glæder mig til at se min mands reaktion, når jeg får veer eller vandet går. Men det kan jo også ske jeg skal sættes igang om 14 dage - puha

Anmeld

19. juni 2010

neddi1

Vil dælme også nødig skulle sættes igang ved 42+0.. Håber snart der sker noget!! Vil bare så gerne se lillegutten..

Vi krydser fingre for at der snart kommer noget ve-støv i vores retning!!     

Anmeld

19. juni 2010

Sisley

En ting er sikkert - ud kommer han!!! Prøv nu at nyd de sidste dage med den store mave; det er så mærkeligt når den pludselig er væk og du står med miraklet i armene. Og nyd freden så længe han er derinde - du vil uvilkårligt komme til at ønske ham tilbage på et tidspunkt

- og jeg sender al det vestøv jeg kan!

Anmeld

19. juni 2010

Low

mayapigen skriver:

Så er jeg idag 40+0 og Silas er ikke ude.. Jeg ved ikke hvad jeg vil med denne tråd, men jeg håber virkelig bare han snart vil ud. Nu har man talt ned i 9 måneder, og så kommer han ikke ud..   Håber i vil sende mig noget vee støv, så min bette mand kan komme ud til mig 

Det kender jeg godt.. jeg er 40+4 i dag og det er faktisk mere hårdt end jeg troede...

Jeg kan godt sende lidt men jeg gemmer også noget til mig selv

Anmeld

19. juni 2010

Liljesilas

Low skriver:

Det kender jeg godt.. jeg er 40+4 i dag og det er faktisk mere hårdt end jeg troede...

Jeg kan godt sende lidt men jeg gemmer også noget til mig selv

Ja det er ikke sjovt, når man har talt ned i 9 måneder, og nu er mere parat end nogensinde (eller så parat man nu kan blive)

Men jeg skal nok sende noget igen til dig

Anmeld

19. juni 2010

Liljesilas

neddi1 skriver:

Vil dælme også nødig skulle sættes igang ved 42+0.. Håber snart der sker noget!! Vil bare så gerne se lillegutten..

Vi krydser fingre for at der snart kommer noget ve-støv i vores retning!!    

Tak det er pænt af dig og ja vi glæder os også meget til at se ham. Jeg er mest bekymret for at skulle sættes igang, da min mor fik sat begge fødsler igang efter 14 dage.. Men nu må vi se, glæder mig ihvertfald.

Anmeld

19. juni 2010

Liljesilas

Tak alle i dejlige tøser, jeg føler det er min fødselsdag idag, for svigerfamilien dukker op med gaver, min mand har købt roser til mig, og så får man så mange søde beskeder... Men vil nu heller han kommer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.