40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Liljesilas

Så er jeg idag 40+0 og Silas er ikke ude.. Jeg ved ikke hvad jeg vil med denne tråd, men jeg håber virkelig bare han snart vil ud. Nu har man talt ned i 9 måneder, og så kommer han ikke ud..   Håber i vil sende mig noget vee støv, så min bette mand kan komme ud til mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

line melias mor

massere af ve støv til dig herfra

Anmeld

19. juni 2010

Jibbe

Også masser af vestøv herfra! Vi krydser fingre for at han snart vil ud og sige hej til verden!

Anmeld

19. juni 2010

acdp8620

For at der snart sker noget.

Anmeld

19. juni 2010

CiSo

jeg PUUUUUUUUSTER en spandfuld ve-støv afsted til dig, da jeg ikke selv skal bruge det endnu!   der snart kommer gang i noget!

Anmeld

19. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

mayapigen skriver:

Så er jeg idag 40+0 og Silas er ikke ude.. Jeg ved ikke hvad jeg vil med denne tråd, men jeg håber virkelig bare han snart vil ud. Nu har man talt ned i 9 måneder, og så kommer han ikke ud..   Håber i vil sende mig noget vee støv, så min bette mand kan komme ud til mig 

Her krydses alt også hvad der overhovedet kan krydses, så I snart kan få jeres lille Silas i armene!

Anmeld

19. juni 2010

NoName

mayapigen skriver:

Ve-støvs storm sendt i din retning... griiiiib

håber det virker og jeg krydser alt hvad jeg kan

Knus Majken - der gerne ligner kluddermor for din skyld

Anmeld

19. juni 2010

Liljesilas

I er nogle søde piger er i Lad os håbe det virker, for nu gidder jeg ikke være gravid mere!!! Han er så stærk, at når han sparker inde i min mave, føles det som om maven sprænger Så han må godt komme ud..

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

Sender masser af vestøv afsted til dig..

Anmeld

19. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg sender en storm af ve-støv afsted - PUUUSSSTTT  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.