Tak for alle de varme tanker og råd. Og ikke mindst kram det varmer
Jeg har slet ikke sovet hele natten, og smuttede hjem til en veninde imorges og lige kommet hjem igen. Han har ringet 15 gange mens jeg var hos hende og hele tiden sagt jeg skulle slappe af, jeg lagde mere i det osv.
For at gøre en lang historie kort, så har vi har begge valgt at få dette barn, men siden jeg blev gravid, har han haft så travlt med at gå i byen og være sammen med hans venner. Jeg er næsten ikke eksisterende. Han mener han skal nå alt på 9 mdr. Det som om hans liv ender, selvom han siger han glæder sig. Han sparer ikke op til børneting, alt ryger på druk og spas. Det er kun mig ligger penge til side, og han har altså flere penge til sig selv ind jeg. Når han endelig er hjemme sidder han bare foran computeren, og vi snakker ikke sammen. Jeg kan slet ikke kende den mand jeg forelskede mig i, og jeg kan ikke kende mig selv. Jeg bestiller ikke andet ind græde, spekulere, have hovedpine og være sur. Jeg kan slet ikke finde det gode humør frem. Det eneste positive er min lille baby i maven. Det lille uskyldige væsen fortjener ikke en ulykkelig mor. Men en mor med overskud og glæde.
Jeg synes bare jeg har fundet mig i så meget fra hans side, og givet ham så mange chancer, og så sker det her. Det bare dråben der får bægeret til at flyde over.
Er godt klar over jeg bliver nød til at snakke med ham på et tidspunkt, for vi jo har dette barn vi skal være forældre til. Men lige nu væmmes jeg bare ved ham.
Anmeld