Så ked af det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

Maria-s

Du er 4 ½ måned henne. Du er nød til at trække vejret og lade tankerne fungere ordentligt, før du træffer så drastisk en beslutning af at i ikke skal være kærester mere. I har valgt at sætte et barn i verdenen sammen, vel fordi I elsker hinanden? Jeg synes det er for hurtigt af dig at vælge og sige I ikke skal være kærester mere fordi han har kaldt en anden dejlig. Undskyld hvis jeg er ligefrem, det er ikke for at såre dig men blot komme med lidt indput.. At du bliver ked af det er en ærlig sag og ja det skal du snakke med ham om og lade ham forstå at hvis han kalder andre piger dejlige, ja så bliver du usikker på jer og jeres forhold. Derudoiver så mener jeg at det er et stort problem at du læser hans beskeder på facebook. Ja det kan være fristende, men det er bare et NO GO.. Når du først begynder på dette er du ude på et skråplan som hurtigt kan eskalere og betyde at i ender med at gå fra hinanden, SELVOM han muligvis overhovedet ikke har været sammen med en anden. At vi bliver fasineret af andre end vores kæreste er meget normalt, men hvis vi ikke handler på det, ser jeg det som ok. Ikke at han må skrive store "kærlighedserklæringer" men har du, med hånden på hjertet, aldrig tænkt om en du så på gaden eller til en fest tænkt, Hmm han ser sgu da meget sød/ lækker ud. Uden at der var mere i det? Og så været lykkelig når du om aftenen ligger i ske med din dejlige kæreste? Det med at du "tjekker ham" og tjekker hans mails mener jeg bunder i noget dybere i dig hvor du generelt er i tvivl om hans følelser eller måske endda dine egne? Jeg synes virkelig du skal tænke det igennem. Evt skrive noget ned fordi selv, hvad du føler og tænker og så tage en snak med ham. Og så skal du virkelig stoppe med at læse hans private mails og beskeder. Det er sikkert taget ud af sammenhæng og kan nemt misforståes... Men en kæmpe krammer herfra og jeg håber du kommer til bund i dine egne følelser og hans for dig og at i i sidste ende finder ud af det, så jeres kommende barn kan have en lykkelig far OG mor, der er sammen... Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

Ja så kommer man hjem fra en dejlig dag med en veninde, åbner computeren og den er logget ind på kærestens facebook. Kan ikke lade være  med at kigge. Og hvad finder man i sendte beskeder. Han har skrevet til en af hans veninder at han synes hun er så dejlig, og om hun ikke lige gider ringe til ham!! Hvad fanden sker?! Da han kom hjem konfronterede jeg ham med det, men han mente det var mig der var helt ude af den. Sagde han intet havde kørende med hende, og det var bare noget han havde skrevet, og skriver til hans veninder?! Jeg er simpelthen så ulykkelig, da jeg er 4 1/2 mdr henne med vores fælles første barn, og kan slet ikke forstå han har behov for at skrive dette til andre. Han burde hellere koncentere sig om mig! Ja, jeg har nu slået op med ham, og han sover i sengen og jeg på sofaen. Han siger vi ikke har slået op, selv om jeg bliver ved med at sige at det har vi.. Havde bare sådan brug for a komme ud med det til nogle, da jeg er helt fortvivlet og ked af det. Så sidder man ligepludselig her gravid og ulykkeligt. Noget der for få timer siden så så lyst ud..

Pyha stakkels dig. Jeg kan næsten mærke den følelse af en mavepuster som jeg ville ha fået hvis det var mig og min mand.

Jeg kan ikke råde dig,for det første jeg tænker er utroskab. Sådan virker jeg selv og jeg ville aldrig ha accepteet min mand havde skrevet sådan til en anden.

Aldrig.

Håber det bedste for dig. Hvis du skal klare dig alene og opfostre dit barn selv,så klarer du også det! Har du lyst til en snak,så send mig et brev herinde. Står til fuld rådighed.

Knus

Anmeld

19. juni 2010

Lullaby

Maria-s skriver:

Du er 4 ½ måned henne. Du er nød til at trække vejret og lade tankerne fungere ordentligt, før du træffer så drastisk en beslutning af at i ikke skal være kærester mere. I har valgt at sætte et barn i verdenen sammen, vel fordi I elsker hinanden? Jeg synes det er for hurtigt af dig at vælge og sige I ikke skal være kærester mere fordi han har kaldt en anden dejlig. Undskyld hvis jeg er ligefrem, det er ikke for at såre dig men blot komme med lidt indput.. At du bliver ked af det er en ærlig sag og ja det skal du snakke med ham om og lade ham forstå at hvis han kalder andre piger dejlige, ja så bliver du usikker på jer og jeres forhold. Derudoiver så mener jeg at det er et stort problem at du læser hans beskeder på facebook. Ja det kan være fristende, men det er bare et NO GO.. Når du først begynder på dette er du ude på et skråplan som hurtigt kan eskalere og betyde at i ender med at gå fra hinanden, SELVOM han muligvis overhovedet ikke har været sammen med en anden. At vi bliver fasineret af andre end vores kæreste er meget normalt, men hvis vi ikke handler på det, ser jeg det som ok. Ikke at han må skrive store "kærlighedserklæringer" men har du, med hånden på hjertet, aldrig tænkt om en du så på gaden eller til en fest tænkt, Hmm han ser sgu da meget sød/ lækker ud. Uden at der var mere i det? Og så været lykkelig når du om aftenen ligger i ske med din dejlige kæreste? Det med at du "tjekker ham" og tjekker hans mails mener jeg bunder i noget dybere i dig hvor du generelt er i tvivl om hans følelser eller måske endda dine egne? Jeg synes virkelig du skal tænke det igennem. Evt skrive noget ned fordi selv, hvad du føler og tænker og så tage en snak med ham. Og så skal du virkelig stoppe med at læse hans private mails og beskeder. Det er sikkert taget ud af sammenhæng og kan nemt misforståes... Men en kæmpe krammer herfra og jeg håber du kommer til bund i dine egne følelser og hans for dig og at i i sidste ende finder ud af det, så jeres kommende barn kan have en lykkelig far OG mor, der er sammen... Knus...

Men der er da forskel på at tænke sit og så ligefrem skrive det til en person. Dvs. hvad man ikke ved, har man ikke ondt af?

Jeg forstår slet ikke man kan have forhold på den måde. Nej bevares, jeg tjekker da ikke mandes facebook, men hvis jeg gjorde så ved han da også hvor grænserne er, og den ene gang der var en der havde skrevet til ham at han så dejlig ud, kom han da også med det samme til mig. DET er ærlighed. Ikke, at jeg skriver lige til ham her at han ser lækker ud, og hvis min kæreste så ser det så siger jeg bare at det intet var og at han ikke stoler på mig.. jamen altså...

Anmeld

19. juni 2010

Maria-s

Hej Lullaby. Jeg trore du har misforstået mig... Jeg skriver ikke at det er ok at han skriver at en anden er dejlig. Og jeg skriver at jeg godt kan forstå hvis hun bliver ked af det. Men hvordi han skriver "dejlig" til en, er ikke ensbetydende med at han har været sammen med hende eller har forbudte følelser. Jeg mener det er vigtigt man er åbne overfor hinanden og at man viser hinanden tillid. Det er vigtigt at man taler sammen, også om de lidt mere svære ting... Og jeg mener det er forkert at begynde at tjekke hinanden; mails, beskeder mv. for så mener jeg personligt at ens forhold er på vej til at blive usundt. Jeg kan ikke se man får noget som helst positivt ud af det, uanset hvad man finder. Og hvis det sker at man tager sig selv i at tjekke kærestens mails, så synes jeg det er vigtigt at man mærker efter inde i sig selv hvorfor man har gjort det og hvad man har af følelser helt indei og så får talt om det. Istedet for bare at trække en streg i sandet og sige "det var det".. Især når der er et barn på vej.. Alt er bare ikke lige sort og hvidt.. Det kunne jo være der var nogle gråtoner imellem...Men jeg ønsker virkelig alt godt for hende og håber de finder ud af det. Jeg er bare bange for hun vil fortryde en dag, hvis hun vælger at ende forholdet til hendes barns far, udn at være kommet ordentlig til bunds i sagen OG sine/ deres følelser for hinanden....

Anmeld

19. juni 2010

Maise

puha, havde selv reageret voldsomt, men nu hvor i skal have et barn, synes jeg at du skal kæmpe for forholdet i og med du jo ikke har taget ham i utroskab. for så var det en anden sag. snak det igennem og sæt endnu klarere grænser. ved godt det gør pisse ondt at kæresten skriver det til en anden når man står der og er gravid og kæresten burde mene at man er den skønneste. synes du skal prøve at få det løst. det er jo det dyrebareste i skal have sammen. og det er værd at kæmpe for. det kunne jo være at i kom stærkere ud af det sammen på den anden side.

kh maise - som er blevet røvrendt af mange mænd i tidl. forhold.

Anmeld

19. juni 2010

sarahb

hvorfor tager du ikke kontakt til hende, det havde jeg gjort.
Tror ikk du får en fis ud af din kæreste.

Anmeld

19. juni 2010

Sannetn

Kære dig.
Først skal du have et stooort kram. Du skal følge din intuition. Tage en seriøs snak med ham. Har prøvet det samme, var godt nok ikke gravid. Men han løj sindsygt meget og vi gik fra hinanden efter 7 år. Tog ham på fersk gerning, fordi jeg jeg blev ved med at have den der fornemmelse.

Mange knus Sanne

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Tak for alle de varme tanker og råd. Og ikke mindst kram det varmer

Jeg har slet ikke sovet hele natten, og smuttede hjem til en veninde imorges og lige kommet hjem igen. Han har ringet  15 gange mens jeg var hos hende og hele tiden sagt jeg skulle slappe af, jeg lagde mere i det osv.

For at gøre en lang historie kort, så har vi har begge valgt at få dette barn, men siden jeg blev gravid, har han haft så travlt med at gå i byen og være sammen med hans venner. Jeg er næsten ikke eksisterende. Han mener han skal nå alt på 9 mdr. Det som om hans liv ender, selvom han siger han glæder sig. Han sparer ikke op til børneting, alt ryger på druk og spas. Det er kun mig ligger penge til side, og han har altså flere penge til sig selv ind jeg. Når han endelig er hjemme sidder han bare foran computeren, og vi snakker ikke sammen. Jeg kan slet ikke kende den mand jeg forelskede mig i, og jeg kan ikke kende mig selv. Jeg bestiller ikke andet ind græde, spekulere, have hovedpine og være sur. Jeg kan slet ikke finde det gode humør frem. Det eneste positive er min lille baby i maven. Det lille uskyldige væsen fortjener ikke en ulykkelig mor. Men en mor med overskud og glæde.

Jeg synes bare jeg har fundet mig i så meget fra hans side, og givet ham så mange chancer, og så sker det her. Det bare dråben der får bægeret til at flyde over.

Er godt klar over jeg bliver nød til at snakke med ham på et tidspunkt, for vi jo har dette barn vi skal være forældre til. Men lige nu væmmes jeg bare ved ham.

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

hvorfor tager du ikke kontakt til hende, det havde jeg gjort.
Tror ikk du får en fis ud af din kæreste.

Dette har jeg også tænkt meget på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.