Så ked af det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.970 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Anonym trådstarter

Ja så kommer man hjem fra en dejlig dag med en veninde, åbner computeren og den er logget ind på kærestens facebook. Kan ikke lade være  med at kigge. Og hvad finder man i sendte beskeder. Han har skrevet til en af hans veninder at han synes hun er så dejlig, og om hun ikke lige gider ringe til ham!! Hvad fanden sker?! Da han kom hjem konfronterede jeg ham med det, men han mente det var mig der var helt ude af den. Sagde han intet havde kørende med hende, og det var bare noget han havde skrevet, og skriver til hans veninder?! Jeg er simpelthen så ulykkelig, da jeg er 4 1/2 mdr henne med vores fælles første barn, og kan slet ikke forstå han har behov for at skrive dette til andre. Han burde hellere koncentere sig om mig! Ja, jeg har nu slået op med ham, og han sover i sengen og jeg på sofaen. Han siger vi ikke har slået op, selv om jeg bliver ved med at sige at det har vi.. Havde bare sådan brug for a komme ud med det til nogle, da jeg er helt fortvivlet og ked af det. Så sidder man ligepludselig her gravid og ulykkeligt. Noget der for få timer siden så så lyst ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Josesmor

Uhaaa det lyder ikke godt

Men det er vel meget svært for ham at komme uden om hvis han har skrevet hun er dejlig?? hmmm, du må da have snakket med ham..

Føler med dig, og håber du får styr på det hele igen..,

Anmeld

19. juni 2010

Chalala85

øvøv kender du slet ikke denne veninde?! Du må snakke med ham og få ham til at fortælle hvorfor han siger hun er det, det er jo ikke bare et ord man slynger ud fordi man har en veninde..

Føler med dig og sender dig et kæmpe kram.. Synes nu han skulle ligge på gulvet og dig i sengen

Anmeld

19. juni 2010

Vial

En af mine kammerater som er i forhold og de har barn skriver altid sms'er med "søde, smukke, dejlige" og glæder sig til vi skal ses osv. Hvis kæresten så det ville hun da få stress! I virkeligheden sidder vi bare i sofaen prutter, bøvser og snakker om vores liv. Helt uskyldigt. En anden bekendt, som bor med sin kæreste, har lige skrevet privat besked på facebook om at jeg ser dejlig ud. Det er der altså heller ikke noget i - andet end tilkendegivelse af flot mave. Prøv at være lidt åben for en god forklaring. Altså med mindre at alt inden i dig skriger, at han er dig utro!

Anmeld

19. juni 2010

Vial

... Og så lige en krammer for det er alt alt for klamt at være dig lige nu. Pyh... Håber alt løser sig - og fuck det facebook, det har sgu aldrig gjort noget godt for et parforhold!

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg kender slet ikke denne veninde, har aldrig hørt om hende. Så har nu bare set denne besked og et billede af hende. Jeg er bare så ked/sur over man kan skrive sådan noget til en veninde. At hun er dejlig synes jeg er et voldsomt ord. Kan ikke forstå hvorfor han ikke skriver dette til mig i stedet for. Og hvis hun er så dejlig hvorfor har han så ikke vist mig denne dejlige veninde?

Jeg er bare så i tvivl om han er mig utro med hende, eller i så fald kunne finde på det. Jeg ville aldrig kunne tilgive ham hvis han var. Jeg synes jeg er god til at give ham meget opmærksomhed og kærlighed. Så kan slet ikke forstå han har behov fra det et andet sted. Det væreste er nu at man sidder her of føler sig så svigtet og taget ved næsen. Ens liv ser pludselig meget anderledes ud. Nu skal man til at tage stilling til en rolle som enlig mor, hvilket jeg ikke har haft i tankerne.

Det nu en god sofa jeg har

Anmeld

19. juni 2010

<3

Åh det er svært det her! Allerførst

Dernæst vil jeg anbefale dig lige at stoppe op og mærke efter om det mon ikke også er graviditetshormonerne der spiller dig et puds? Ikke at han ikke har lavet noget gris men at hvorfor det er SÅ slemt er fordi at du også har hormoner rasende rundt om i kroppen? For jeg var rimelig meget oppe og ringe nogle gange under min graviditet og følte mig overhovedet ikke dejlig og hørte konsekvent heller ikke min kæreste sige det også selvom vi bagefter havde det på video mm.

Når det er sagt så skal han ikke skrive til andre piger og sige de er dejlige hvis ikke at det er sådan man taler i jeres omgangskreds. Men du skal heller ikke "checke" hans facebook medmindre at I har aftalt at det er i orden... Jeg tror I skal til at have den første rigtige store snak om hvordan man er når man også skal være mor og far og hvad I forventer af hinanden.

Også synes jeg at han lyder for fed i og med at han ikke bare lader dig smutte... Han vil dig jo tydeligvis!

Tænk over det, for som du siger det er også det ufødte barn der er involveret i din beslutning. Om du ender med den ene eller den anden beslutning.

Anmeld

19. juni 2010

N&J

Jeg vil starte med at skrive at det kunne sagtens have været med der havde skrevet det eller fået ligende besked fra en kammerat, uden at der skal ligges mere i det.. jeg tror som Kirle at I skal sidde jer ned og snakke rationel (så rationelt som man nu kan når man er gravid) om hvad der er sket, hvilke forventninger I har til jeres forhold (hva<d man kan sige/skrive til andre) og så også snakke om hvad sker der hvis nu det værste skulle ske, hvordan skal vi så tackle den situation, for jeg syntes indimellem man kan være lige hurtig nok på aftrækkeren, I har jo valgt at få et barn sammen, vel fordi jeg gerne vil være sammen og elsker hinanden, så smutter man heller ikke fordi der kommer nogle bump på vejen, man skal ikke finde sig i alt, men også give tingene en chance, det syntes jeg personligt at man skylder sig selv og sit barn/børn, ellers så var alle vel skilt.. 

Anmeld

19. juni 2010

XXSS

Anonym skriver:

Jeg kender slet ikke denne veninde, har aldrig hørt om hende. Så har nu bare set denne besked og et billede af hende. Jeg er bare så ked/sur over man kan skrive sådan noget til en veninde. At hun er dejlig synes jeg er et voldsomt ord. Kan ikke forstå hvorfor han ikke skriver dette til mig i stedet for. Og hvis hun er så dejlig hvorfor har han så ikke vist mig denne dejlige veninde?

Jeg er bare så i tvivl om han er mig utro med hende, eller i så fald kunne finde på det. Jeg ville aldrig kunne tilgive ham hvis han var. Jeg synes jeg er god til at give ham meget opmærksomhed og kærlighed. Så kan slet ikke forstå han har behov fra det et andet sted. Det væreste er nu at man sidder her of føler sig så svigtet og taget ved næsen. Ens liv ser pludselig meget anderledes ud. Nu skal man til at tage stilling til en rolle som enlig mor, hvilket jeg ikke har haft i tankerne.

Det nu en god sofa jeg har

Jeg kan så meget sætte mig ind i din situation, det var sådan min eks kunne finde på at skrive og så benægte alt! øv  trods det man havde set det sort på hvidt.

Jeg havde det bare så dårligt, kvalme og hele baduljen  Så føler så meget med dig. Og nej jeg synes ikke at det er okay - og da slet ikke når i bor sammen og venter barn og han siger at det "bare" er en veninde - en veninde som du aldrig har mødt - det hænger slet slet ikke sammen i min verden - det er jeg ked af at sige! Hvis der er noget  der kan gøre en kvinde jaloux og hun ikke er det i forvejen så er det da lige præcis denne situation!

Jeg kan ikke engang give dig et godt råd til hvad du skal gøre, for det kan man kun føle inden i - Der er jo lige en del omkring mistillid og uærlighed som man skal gøre op med sig selv om man kan bære inden i  øv  øv hvor en situation siger jeg bare et stoooort kram til dig

Anmeld

19. juni 2010

Margorie

Havde det nu været en fælles veninde som du også kendte og hun bare havde brug for opmundring så havde jeg været ligeglad. Men hvis du aldrig har mødt hende kan de da ikke være så tætte venner eller hvad? Jeg kender da alle min kærestes venner og omvendt betrakter han mine venner som sine venner også. Måske i bare mangler at tage snakken om hvor jeres grænser går? Mænd ser tit anderledes på ord og handlinger end vi (gravide) kvinder gør..
Medmindre du selfølgelig har grund til at mistænke ham for utroskab for så skal du nok følge din mavefornemmelse, desværre. Min mavefornemmelse har aldrig taget fejl- hvis det føles som om der er ugler i mosen, så er der det nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.