Navlepiercing??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Corn

Min begyndte at arbejde i huden ved alle tre graviditeter, så derfor røg den ud, indtil jeg havde født...

Så er den kommet i igen...

Men alle mine ringe/piercinger arbejder i kroppen når jeg er gravid, det er faktisk først nu, hvor jeg er 38+0 at jeg igen har kunne tage øreringe i... Ellers hævede det omkring hullet ligesom ved infektion... Meget mystisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

mimse

hejsa :-)

jeg har en god bekendt, der har fået et ar på størrelse med en kop efter sin navlepiercing, da hun var gravid. det er ikke særlig pænt (!!!). så jeg har sagt pænt farvel til min piercing :-)

Anmeld

23. juni 2010

MissZet

http://www.crazy-factory.com/index.php?language=dk&gclid=CJijz_-ntqICFUkrDgoddVQb5A

denne side vil jeg anbefale meget kraftigt..... jeg har selv købt piercinger der og mener jeg gav 15 kr for den som man kan bruge når man er gravid som er lavet af bioflex.... den er bøjelig og meget behagelig at have i....

det skal lige siges at denne hjemme side er en som professionelle piercere bruger når de skal have smykke og værktøj hjem og det kommer lige fra fabrikken... så ingen ekstra pris (min svigerfar er piercer derfor kender jeg den side...

Anmeld

23. juni 2010

Hejsa!

Jeg tog min ud da maven begyndte at vokse og piercingen strittede... Og så satte jeg den i en gang om måneden eller såda n noget..  Bare lige ind og s ud igen, for at se om det var groet sammen.. Jeg har sat den i igen, nu hvor jeg har født, dog har jeg fået et lille strækmærke over hullet, da det jo er et 'ar' og huden ikke kan gi sig der...

Stine og Lisa.

Anmeld

23. juni 2010

TineA

NaFe skriver:

uhaaa..elsker også min navle pircing...

Jeg tog den ud da jeg var ca 4 mdr henne...da maven virkelig begyndte a vokse...

Og så tog jeg den bare i igen dagen efter jeg havde født....

Kunne du få den i igen efter 5 måneder uden problemer ??

Anmeld

23. juni 2010

Maddox

Jeg tog også min piercing ud, da maven begyndte at vokse, fordi den blev så øm... Havde ellers planlagt at beholde den så langt ind i graviditeten som muligt, denne gang (tog den også tidligt ud under første graviditet)..

Først nu 1½ efter, har jeg taget den i igen.. Havde ikke prøvet tidligere, da jeg faktisk troede at hullet var vokset helt sammen, men det var det ikke - var dog en lille smule hud, som jeg måtte "tvinge" staven igennem.. Og jeg er SÅ glad for, at have "fået den tilbage" - I looooove it

Fik lavet min første navlepiercing for 11 år siden, men tog den ud da jeg blev gravid. Fik derefter lavet en ny, for 6 år siden.. Og det var den, som stadig "virker"  

Fik under min 1. graviditet et par grimme strækmærker hen over arret, men nu er de heldigvis blevet så lyse, at man ikke ser dem så meget mere..

Anmeld

29. juni 2010

NaFe

Tine2104 skriver:

Kunne du få den i igen efter 5 måneder uden problemer ??

hejsa

ja det var intet problem...den var lige til af saette i igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.