Navlepiercing??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.465 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Bebs2010?

Hej piger

Da jeg jo er en del af navlepiercings-generationen (og i øvrigt altid har været glad for den fordi den dækker min DYBE DYBE navle) vil jeg høre om nogen har erfaringer med det og en mave der vokser og vokser?

Tog du din ud eller sad den i hele tiden? Gør det ondt eller sprækker huden? Vokser den ud?

Hvis der er nogle der har lyst vil jeg meget gerne se billeder..

Knus Bebs2010 - som er glad for sin navlepiercing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Sommerfuglelarven

Min sad i under hele graviditeten, og der skete ikke noget med den - jeg har også en meget dyb navle.

Anmeld

18. juni 2010

NaFe

Bebs2010? skriver:

Hej piger

Da jeg jo er en del af navlepiercings-generationen (og i øvrigt altid har været glad for den fordi den dækker min DYBE DYBE navle) vil jeg høre om nogen har erfaringer med det og en mave der vokser og vokser?

Tog du din ud eller sad den i hele tiden? Gør det ondt eller sprækker huden? Vokser den ud?

uhaaa..elsker også min navle pircing...

Jeg tog den ud da jeg var ca 4 mdr henne...da maven virkelig begyndte a vokse...

Og så tog jeg den bare i igen dagen efter jeg havde født....

Anmeld

18. juni 2010

Vinker

Jeg vil råde dig til at tage den ud bare for at være på den sikre side. Synes dog også at ha hørt noget om at man kan købe en lidt længere stav til at sætte i når man er gravid.

Selv tog jeg min ud da jeg var 4 mdr henne ca. Har dog aldrig fået den sat i igen...

Anmeld

18. juni 2010

Low

Bebs2010? skriver:

Hej piger

Jeg tog min ud omkring ca. uge 20 fordi navle piercingen begyndte at stritte . Nu er jeg i uge 40+3 og er glad for jeg har taget den ud men der er stadig hul i og der er ikke sket noget andet end min navle er poppet meget ud . Når jeg har født og maven er faldet sammen igen så tager jeg den i igen. Jeg har lige vedlagt et billede af hvordan min navle ser ud nu. Hvis du vil se billeder af min mave hvor jeg har piercingen i så kan du kigge i mine billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2010

BimBamBusse

Bebs2010? skriver:

Hej piger

Man kan få en "gummi"-stav i stedet for stål-piercingen.. Så behøver man ikke at være nervøs for om hullet vokser sammen.. Det er der mange der bruger under graviditet..

Men jeg tog min ud, da jeg jo ikke anede hvordan lige nøjagtig min piercing ville reagere..

Anmeld

18. juni 2010

Nina Amelia

Jeg har haft min i ca 7 år men måtte tage den ud ret tidligt da jeg meget hurtigt blev stor (voksede ud af mit tøj allerede i uge 9).. Om hullet er vokset sammen aner jeg ikke men jeg er lidt spændt på at se bagefter. Huden over det øverste hul er blevet lidt mørkere (i en lille cirkel) men jeg er hverken arret eller sprækket.

Jeg havde en veninde der tog sin ud og så satte hun den i (så længe det kunne lade sig gøre) en gang i mellem i en times tid eller noget for at være sikker på at det ikke var vokset sammen.

Der findes også "special stave" i bøjeligt plastik/gummi som skulle følge med maven.. Hvordan det lader sig gøre når navlen popper ud ved jeg ikke, men det var måske værd at kigge på..?
http://shop.bodymod.dk/ptfe-barbell-med-2-medfoelgende-kugler

Ved ikke om det kunne bruges
Held og lykke med det hele.

Anmeld

18. juni 2010

Low

BimBamBusse skriver:

Man kan få en "gummi"-stav i stedet for stål-piercingen.. Så behøver man ikke at være nervøs for om hullet vokser sammen.. Det er der mange der bruger under graviditet..

Men jeg tog min ud, da jeg jo ikke anede hvordan lige nøjagtig min piercing ville reagere..

Jeg købte også en gummi stav men jeg synes at navlen blev øm og piercingen var i vejen hos mig så jeg tog den hurtig ud igen. men hullet er ikke groet sammen endnu, heldigvis

Anmeld

18. juni 2010

FruEllingsen

Jeg tog godt nok min pircing ud et par år inden jeg blev gravid. min mit ar efter det ændrede sig ikke under graviditeten.

Anmeld

18. juni 2010

NinaNymannMadsen

Hej piger

eg har hørt om at man kan få navlepircinger til gravide det er med blød plastik stav i stedet for så der ikke sker noget ved det. men er ikke sikker på det er rigtig men prøv at google det eller hør i en forretning der har forstand på pircinger

her er et link jeg var inde og finde http://www.a-zacho.dk/shop/navlepiercing-til-gravide-307p.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.