Hej med dig.
Uh - jeg kender det med at være skruk! Der er mange der siger, at man ikke må tænke på det, for så sker der ikke noget. Det er jeg ret uenig i.
Når man føler sig klar til at blive mor, så er det en stor ting, og en beslutning der vil ændre ens liv for evigt. Derfor er det noget man naturligt tænker meget på. Desuden har man måske været undervejs med beslutningen, jeg ventde eksempelvis et par år pga uddannelse etc. Da vi så endelig gik igang, så tænkte jeg på det DAG og NAT! Og vi blev gravide med det samme, efter 1-2 mdr.
Vi mistede desværre vores søn, da han blev født i 5. måned. Vi er nu gået i gang igen, og fordi vores kære holder af os og ikke ønsker at se os skuffede, hører jeg HVER DAG: "Lad nu være med at tænke på det, så sker det aldrig!". Dette kommer ALTID (sjovt nok) fra mine veninder med børn, der blev gravide meget hurtigt.
Det jeg egentligt ville sige med alt dette er: Jeg tror ikke på, at det mindsker ens chancer for 2 streger, at ens hoves er fyldt med babytanker.
Tankespind: Idag, hvor rigtig mange babyer er nøje planlagte - hvordan kan kvinderne så overhovedet blive gravide??? Jeg tror MERE det handler om, at det FØLES længere, fordi man glæder sig hele tiden - og bliver utroligt skuffet når man får den åndssvage menstruation 
Held og lykke - lad os se hvem der kommer først! 
Anmeld