Er bare så skuffet og ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Vial

Hvor må det være opslidende.. eller ret og sagt, det ved jeg at det er.

Jeg har én gang haft det sådan med en kæreste. Jeg blev ædt op af det. Jeg kunne slet ikke falde i søvn, når han var i byen. Lykkes det, så vågnede jeg højt et par timer efter.. så rendte jeg rundt i noget, der lignede et helvede til han kom hjem. Skrækkeligt.

Det viste sig også, at han bollede så meget uden om, så det var vist bare min intuition, der virkede.

Sådan er det jo ikke hos dig. Jeg ville se at få arbejdet rigtig meget med mig selv. For selvfølgelig skal han have lov at fulde sig og gå i byen - og det bliver ikke lettere at slås med, når der er to små spædbørn på armen.

At han kan gå ud med vennerne er en ventil i jeres forhold. Han får lidt mere benzin på maskinen og så er det altså meget opslidende, at du sidder og er så jaloux. Det handler om dit selvværd - og det skal ikke gå ud over ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Hvor må det være opslidende.. eller ret og sagt, det ved jeg at det er.

Jeg har én gang haft det sådan med en kæreste. Jeg blev ædt op af det. Jeg kunne slet ikke falde i søvn, når han var i byen. Lykkes det, så vågnede jeg højt et par timer efter.. så rendte jeg rundt i noget, der lignede et helvede til han kom hjem. Skrækkeligt.

Det viste sig også, at han bollede så meget uden om, så det var vist bare min intuition, der virkede.

Sådan er det jo ikke hos dig. Jeg ville se at få arbejdet rigtig meget med mig selv. For selvfølgelig skal han have lov at fulde sig og gå i byen - og det bliver ikke lettere at slås med, når der er to små spædbørn på armen.

At han kan gå ud med vennerne er en ventil i jeres forhold. Han får lidt mere benzin på maskinen og så er det altså meget opslidende, at du sidder og er så jaloux. Det handler om dit selvværd - og det skal ikke gå ud over ham.

Han er selv endnu mere jaloux end jeg er... det er jo derfor han nærmest tager i byen som hævn for at jeg skulle til tøseaften for tænkt nu hvis vi tøser kunne finde på at tage en lille tur i byen... åååh nej... Har taget ham i en gang at kigge i min mobil for at læse mine sms'er og han har kigget i min computer op til flere gange hvor han har sagt det til mig to gange at han havde gjort det og spurgt hvad jeg havde været inde på scor.dk for (hvilket var for at slette en gammel profil jeg havde haft der) Jeg har bare tilgivet ham fordi jeg godt selv kender følelsen af at ville snage og være jaloux, meeeen jeg håbede bare lige lidt på at vi kunne arbejde lidt på det så det ik blev ved med at være sådan og det satser jeg da også på vi kan finde ud af. Og jeg vil også mægtig gerne give ham plads til at tage i byen men ik som en slags hævn fordi jeg skulle noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.