Hmm hvor træls du har det sådan! Det må være rigtig svært for dig, på den ene side at have det rigtig svært med det og på den anden side gerne at ville være den "gode" kæreste som bare sender kæresten på bytur med et smil!
Herhjemme kan jeg også godt blive lidt jaloux. Min kæreste plejede at elske at overnatte hos hans venner efter bytur, og så så jeg ham ikke fra han tog afsted kl. 16 (de skulle altid først på eftermiddagsværtshus og derefter kro, gammel tradition) før igen næste dag omkring kl. 14 når han kunne køre hjem. Det var altså bare RIGTIG lang tid og jeg kunne sagtens fantasere mig til alt det utro og weekendophold han kunne nå at have på sådan et lille døgn. Men nu har de andre gutter heldigvis også fået kærester og så er der ingen længere der (må??) være ude så længe. Kærersterne er derudover heller ikke så vilde med at alle kammierne skal sove hulter til bulter i deres stuer. Derfor er min kæreste begyndt altid at ringe når han skal hjem og så henter jeg ham. Det er bare super dejligt fordi så ved jeg at han kommer sikkert hjem, og i MIN seng, og så er jeg faktisk næsten slet ikke jaloux mere! Ofte så "praler" han også stolt på vej hjem, af hvis der er nogen damer der han lagt lidt an på ham, og jeg må jo indse at det er RET begrænset hvor meget damekontakt at sådan en kæmpe flok gutter har på en fulde-aften
! I alt fald ikke noget der overhovedet er i nærheden af at overskride mine grænser, nok nærmere meget uskyldigt, og jeg synes nu det bare er dejligt at min kæreste føler sig lækker og er fuld af selvtillid og "en fandens karl" når han kommer hjem igen!
Men det kan måske være en løsning for jer også? Altså at du henter ham i byen når han skal hjem? Så ved du hvad han laver?
Mht. at han lugter af alkohol og har en kammi med hjem? Hvorfor lægger du ikke gutterne i soveværelset og dig i stuen? Så kan du frit gå op og tisse hele natten, og slipper for at lugte til både kæreste og kammi, der kan sove den ud inde bag lukket dør?
Mht. hende finken der skriver, så ring da til hende os spørg, hvis du er nervøs? Du skal se, hun bliver nok så befibbet at hun ALDRIG skriver eller ringer til din kæreste mere? Du kan jo bare sådan lidt casual ringe op og sige "Hej, jeg hedder Mulle og er X's kæreste. Jeg vil bare lige høre hvad dine planer med min kæreste er? Altså jeg er jo gravid med tvillinger, men det ved du vel godt, så han er altså RET optaget og ikke på udkig efter en ny!" Så skal du bare se hende få stammet, øhhh jamen bestemt ingenting og hej hej. Så hører i aldrig fra hende igen! (jeg ved det, for jeg har nemlig selv modtaget sådan et opkald engang, og holdt snitterne HELT fra mig selv fremover)
Kæmpe knus
Anmeld