Hvad skal jeg købe? Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Mig med maven

DK skriver:

Uhh det lyder smart! Er det ikke svært at udrulle marcipanen så den bliver så tynd? Og hvad skal der mellem kagen og marcipanen? Er det bare helt almindelig marcipan som du så først ligger om kagen, og så derefter et lag fondant ovenpå?

Weee en masse spørgsmål på en gang, hva? Jeg har bare ikke leget med fondant i flere år så er helt ude af træning!

Hej hej, blander mig lige, har set i super bedst, at de har macipan, der er rullet ud, kan det blive nemmere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

DK

Mig med maven skriver:

Hej hej, blander mig lige, har set i super bedst, at de har macipan, der er rullet ud, kan det blive nemmere?

Øhhh nej!! Jeg tror nok at jeg lige skal forbi Super Best!

Anmeld

18. juni 2010

MoarTNoah

DK skriver:

Uhh det lyder smart! Er det ikke svært at udrulle marcipanen så den bliver så tynd? Og hvad skal der mellem kagen og marcipanen? Er det bare helt almindelig marcipan som du så først ligger om kagen, og så derefter et lag fondant ovenpå?

Weee en masse spørgsmål på en gang, hva? Jeg har bare ikke leget med fondant i flere år så er helt ude af træning!

se evt i min tråd med link til hjemmesider, der er en super smart en til det med marcipanen, og MEGET nemmere!!

Anmeld

18. juni 2010

Daisy

KatrineR skriver:

se evt i min tråd med link til hjemmesider, der er en super smart en til det med marcipanen, og MEGET nemmere!!

Har nu aldrig haft problemer med marcipanen selv. Synes personligt det er pænere med glatte kager. Men godt at bruge hvis man skal pynte kanten også.

Man kan dessuden også ælte marcipan og fondandt sammen, så får man en råhvid kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.