istedet for at se den igen, kan du overveje at læse den berømte bog bag filmen? det kan være der kommer ting på som gør den "nemmere" eller andet?
jeg har ikke set filmen og jeg har ikke læst bogen, selvom jeg faktisk har ejet den i en del år. men jeg havde nu tænkt mig at vi skulle se filmen, men det kan da godt være jeg bare skulle læse bogen istedet 
katastrofe "verden går under" film synes jeg generelt er fuldkommen latterlige, altså vi så den der 2012 af mangel på bredere udvalg på Faaborg tanken og for saaaaatan hvor blir det bare aldrig min kop the at se jorden går under og de stakkels STAKKELS amerikanske præsidenter der skal tage SÅ mange svære beslutninger 
når Viggo nu valgte at være med i denne filmatisering og jeg i forvejen vidste at bogen er en moderne klassikere, så har jeg haft en del større respekt for The Road end andre i samme genre, og det du fortæller om den og det Rosa skriver understøtter jo blot min opfattelse af hvad den egentlig drejer sig om 
vi så godt nok en hvor folk blev blinde, pånær en kvinde. jeg kan ikke huske hvad den hedder. men den handlede også mere om den menneskelige natur og hvad man/mennesker var i stand til at gøre når de vidste de ikke ville kunne blive holdt til ansvar for deres handlinger. der var nogle ret ubehagelige voldtægtscener 
Anmeld