er de mon blevet stjålet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Patrick07

Astasmor skriver:

ja vil heller ikk anklare før jeg kan være sikker. har snakket med min søster og hun loved lige at kikke ved sig selv og ved sin veninde. og så må jeg jo lige prøve at høre nogen af de andre ad også

Syntes jeg lyder som en super ide  for at de snart dukker op igen - enten på den ene eller anden måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

NinaNymannMadsen

Pia. skriver:

Tror desværre ikke du kan gøre så meget ved det..

Måske kunne du prøve at kontakte de mennesker som var i dit hjem og spørge om de evt. har set dem - måske du har glemt du har lagt dem et andet sted, måske er de røget på gulvet og du har fået støvsuget dem op ? - Det er jo ikke sikkert de er taget...

Men prøv som sagt at ringe lidt rundt og selvfølgelig også til din søster og spørg hende om hun evt. har set dem... Hun må da vide hvor meget de her ørerringe betyder for dig...

Knus fra Pia.

ja prøver at snakke med de andre har snakket med min søster og hun ville snakke med hendes veninde om det også.

ved ejg lagde dem på badeværelset og det er jeg helt sikker på har også kikket de andre steder de kunne være blevet lagt. og havde sat dem på det stykke pap der alle øreringe sidder på næsten så de ville ikke være umulige at overse for pappet er sort.

de betyder bare så meget for mig og er bare så ked af de er blevet væk.

Anmeld

18. juni 2010

NinaNymannMadsen

Patrick07 skriver:

Syntes jeg lyder som en super ide  for at de snart dukker op igen - enten på den ene eller anden måde

ja. og mange tak... håber virkelig også de snaket dukker op igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.