er de mon blevet stjålet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

NinaNymannMadsen

jeg fik i fødselsdagsgave de sødeste hjerte øreringe af min kæreste og har gået med dem lige siden jeg fik dem, men så har den 5 juni da jeg skulle holde fødselsdag ville jeg ha nogen andre i der passed bedre til tøjet og såbare for at ha nogen andre i, jeg lade så de der hjerte øreringe på badeværelset for selvf kan man da ligge sine ting der hjemme uden der sker noget med dem jo, og så her da jeg skulle ha dem i igen, kunne jeg bare ikke finde dem, de har været væk siden og har kikket alle steder.

mon der er noget der har taget dem? min søster og hendes veninde (som jeg ikke kendte før den dag) sov ved os, og tror måske det er hende der har taget dem for hun tog også bare fra festen af af det sprut vi havde købt og folk kunne betale lidt for at få.

er bare så ked af at de er blevet væk for var virkelig så glad for dem.

havd kan jeg dog gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Astasmor skriver:

jeg fik i fødselsdagsgave de sødeste hjerte øreringe af min kæreste og har gået med dem lige siden jeg fik dem, men så har den 5 juni da jeg skulle holde fødselsdag ville jeg ha nogen andre i der passed bedre til tøjet og såbare for at ha nogen andre i, jeg lade så de der hjerte øreringe på badeværelset for selvf kan man da ligge sine ting der hjemme uden der sker noget med dem jo, og så her da jeg skulle ha dem i igen, kunne jeg bare ikke finde dem, de har været væk siden og har kikket alle steder.

mon der er noget der har taget dem? min søster og hendes veninde (som jeg ikke kendte før den dag) sov ved os, og tror måske det er hende der har taget dem for hun tog også bare fra festen af af det sprut vi havde købt og folk kunne betale lidt for at få.

havd kan jeg dog gøre

hmm hvis folk var fulde, kan de så ikke være røget på gulvet og ind under noget?

Anmeld

18. juni 2010

NinaNymannMadsen

Ni-ko-li-ne skriver:

hmm hvis folk var fulde, kan de så ikke være røget på gulvet og ind under noget?

nej for vi holdte ikke festen i lejligheden men i et fest lokale. og de eneste der var inde på badeværelset var mig selv, min kæreste, min veninde (og hende ser ejg hver dag næsten så ved hun ikk har dem) min søster , hendes veninde og 3 af min kærestes venner som heller ikke har taget dem da vi også ser dem næsten hver dag.

Anmeld

18. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Astasmor skriver:

nej for vi holdte ikke festen i lejligheden men i et fest lokale. og de eneste der var inde på badeværelset var mig selv, min kæreste, min veninde (og hende ser ejg hver dag næsten så ved hun ikk har dem) min søster , hendes veninde og 3 af min kærestes venner som heller ikke har taget dem da vi også ser dem næsten hver dag.

jo men jeg tænker på om ikke de kan være kommet til at skubbe dem ned?

jeg har flere gange haft noget liggende som er blevet skubbet ned... og har været svært at finde

Anmeld

18. juni 2010

NinaNymannMadsen

Ni-ko-li-ne skriver:

jo men jeg tænker på om ikke de kan være kommet til at skubbe dem ned?

jeg har flere gange haft noget liggende som er blevet skubbet ned... og har været svært at finde

nej er de ikke for har kikket og det eneste sted de kan være røget hen er under vaske maskinen og der er de ikke under.

Anmeld

18. juni 2010

sofie85

Så kan det jo kun være din søsters veninde. Synes du skal prøve at snakke med din søster og evt få hende til at kigge efter dem hjemme hos sin veninde inden i begynder at anklage hende.

Det en kedelig situation, men håber i finder dem

Anmeld

18. juni 2010

Patrick07

Astasmor skriver:

havd kan jeg dog gøre

Syntes også lige du skulle prøve og snakke med din søster, om hun evt lige ville se om hun kunne se dem ved veninden.. men pas på med at beskylde den forkerte..

Anmeld

18. juni 2010

Pia.

Tror desværre ikke du kan gøre så meget ved det..

Måske kunne du prøve at kontakte de mennesker som var i dit hjem og spørge om de evt. har set dem - måske du har glemt du har lagt dem et andet sted, måske er de røget på gulvet og du har fået støvsuget dem op ? - Det er jo ikke sikkert de er taget...

Men prøv som sagt at ringe lidt rundt og selvfølgelig også til din søster og spørg hende om hun evt. har set dem... Hun må da vide hvor meget de her ørerringe betyder for dig...

Knus fra Pia.

Anmeld

18. juni 2010

NinaNymannMadsen

sofie85 skriver:

Så kan det jo kun være din søsters veninde. Synes du skal prøve at snakke med din søster og evt få hende til at kigge efter dem hjemme hos sin veninde inden i begynder at anklage hende.

Det en kedelig situation, men håber i finder dem

har snakket med min søster nu her for en time siden og hun ville lige kikke sine ting igennem for at se om hun måske var kommet til at lægge dem sammen med dem og så ville hun lige kikke ved hendes veninde også

Anmeld

18. juni 2010

NinaNymannMadsen

Patrick07 skriver:

Syntes også lige du skulle prøve og snakke med din søster, om hun evt lige ville se om hun kunne se dem ved veninden.. men pas på med at beskylde den forkerte..

ja vil heller ikk anklare før jeg kan være sikker. har snakket med min søster og hun loved lige at kikke ved sig selv og ved sin veninde. og så må jeg jo lige prøve at høre nogen af de andre ad også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.