Dumme tremmeseng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Corn

*Sofie* skriver:

Så ska det jo godt nok være en høj sengerand...
Og det er slet ikk for at lyde mindre begavet nu.
Men så blir det da nærmest som om hun ska sove i en kasse...Ville det så ikk være smartere med plexiglas egentlig ? Så ka hun da i det mindste kigge ud.
Hun er over 1 år nu...Hvornår begyndte jeres børn at sove uden sengerand ?

Ingen har mine unger har sovet i tremmeseng til de blev et år... De kravlede ud over kanten og kilede sig fast på alle måder, så vi valgte ret tidligt begge gange, at få dem over i lav barneseng... Så slap vi for alle de drabelige flugtforsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

LHA

*Sofie* skriver:

Jeg er ved at være godt og grundig irriteret på Malous seng!
Malou har det med at rode rundt i sengen når hun sover, og ender tit med at ligge på tværs helt oppe i hovedenden. Det er os fint nok, hvis hun ligger bedst sårn *GS*
Men så er der jo de der tremmer...! Hun stikker hele tiden benene ud gennem dem (i søvne), og når hun så ska vende sig blir hun ked af det, fordi benene 'sidder fast'. Hun har i hvert fald ikk fundet ud af at trække benene til sig...
Det sker mange gange i løbet af natten, at jeg ska hjælpe hende ordentlig på plads i sin seng igen...Kun pga de sk*de tremmer

Er det det samme hjemme hos jer ?
Jeg overvejer lidt at sætte plexiglas rundt om sengen, så benene blir indenbords...

Vi har købte en weekendseng og smidt en ordenlig madrass i.

Det var et hit herhjemme. Vi fik alle vores søvn tilbage. hehe

Anmeld

18. juni 2010

hc=k

Nu er det bare lige et eksembel, men ville denne her ikke hjælpe???

http://www.onlinekids.dk/shop/sengerand-magnum-med-4168p.html

Anmeld

18. juni 2010

L-Mortil3

Altså, jeg tænker jo, hvis hun af sikkerhedsmæssige grunde ikke kan ligge i en alm. seng endnu, hvorfor så ikke en weekend seng, med hendes gode madras? DER kan hun jo ikke få benene ud, og stadig se det hele

Anmeld

18. juni 2010

LotteN

Vi har oplevet flere gange Lærke har stukket benene ud imellem tremmerne og hun har så siddet og råbt avav og ikke kunne få sine ben ud igen..

SÅ nu har vi endt med at skfite tremmesengen ud med en juniorseng i stedet for!

Anmeld

18. juni 2010

Stumpen

Jeg har lige taget en a la denne her af Victorias seng..

den er sandfarvet og vi har ikke haft de store problemer med at hun har lagt benet henover, så det er "faldet" ned..

Sælger den for 100 kr + porto, hvis du er interesseret..

Anmeld

19. juni 2010

SpunkenJo

*Sofie* skriver:

Så ska det jo godt nok være en høj sengerand...
Og det er slet ikk for at lyde mindre begavet nu.
Men så blir det da nærmest som om hun ska sove i en kasse...Ville det så ikk være smartere med plexiglas egentlig ? Så ka hun da i det mindste kigge ud.
Hun er over 1 år nu...Hvornår begyndte jeres børn at sove uden sengerand ?

Av av av. Ikke sjovt men arme og ben ud over det hele.

Det der med en stiv sengerand, er en go ide.

Jeg tror nu ikke der er noget farligt i at ligge i en kasse. Det har Carle gjort siden han blev født. Først, kuvøse, så lift, og nu en Junoseng. Der er osse kun trmmer øverst oppe i hans Juno. Så her er ben og arme mellem tremmer ikke noget problem. Der er desuden også plexiglas ved tremmerne i enderne....

Den ser sådan her ud:
Sebra_juno_sort.jpg
- Og man ligger helt nede under tremmerne, når bunden er sænket helt ned.

Så jeg tror ikke det er et proble, at plastre siderne til emd pudder o.l.

Håber Mullen får styr på lemmerne 

Anmeld

19. juni 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det er godt nok ikke det samme problem jeg havde, men Malou kartede også rundt i sin træmmeseng hele natten og jeg vågnede hver eneste gang selvom hun sov inde på et andet værelse, så hun var nok ca. 6 mdr. da jeg satte hendes gæste seng op også sov hun i den. Også fik jeg lov til at sove hele natten

Anmeld

20. juni 2010

*Sofie*

Tusind tak for alle jeres svar !

Det ku sq godt være at jeg sku prøve med en rejseseng i stedet...og så bare med hendes egen madres. Ja, det blir nok sårn...

Anmeld

23. juni 2010

MaleneGærup

Har set at man kan købe sådan nogle soveposer/ sovedragter. Det er lidt ligesom en sparkedragt, men bare ligesom en sovepose forneden, når hun er i den kan hun hertfald ikke få benene ud mellem tremmerne....

Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.