Dumme tremmeseng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.851 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

*Sofie*

Jeg er ved at være godt og grundig irriteret på Malous seng!
Malou har det med at rode rundt i sengen når hun sover, og ender tit med at ligge på tværs helt oppe i hovedenden. Det er os fint nok, hvis hun ligger bedst sårn *GS*
Men så er der jo de der tremmer...! Hun stikker hele tiden benene ud gennem dem (i søvne), og når hun så ska vende sig blir hun ked af det, fordi benene 'sidder fast'. Hun har i hvert fald ikk fundet ud af at trække benene til sig...
Det sker mange gange i løbet af natten, at jeg ska hjælpe hende ordentlig på plads i sin seng igen...Kun pga de sk*de tremmer

Er det det samme hjemme hos jer ?
Jeg overvejer lidt at sætte plexiglas rundt om sengen, så benene blir indenbords...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

DK

Hvad med en lidt stiv sengerand? Eller en af de sengerande som man snor ind og ud gennem tremmerne. Så kan hendes fødder da ikke komme ud igennem, og du behøver ikke plexiglasset?

Anmeld

18. juni 2010

*Sofie*

DK skriver:

Hvad med en lidt stiv sengerand? Eller en af de sengerande som man snor ind og ud gennem tremmerne. Så kan hendes fødder da ikke komme ud igennem, og du behøver ikke plexiglasset?

En stiv sengerand...?
Altså hun har en blød, men den ka jeg lissor godt fjerne. Hendes ben kommer op over den alligevel, og presser den ned i madressen...

Anmeld

18. juni 2010

Ni-ko-li-ne

man kan købe sådan en sengerand med skumgummi i... som er mere fast....

Anmeld

18. juni 2010

twinboys

Åhhh avs da lille pus... Du skal få lavet nogle højere nogle og så hele vejen rundt... Det havde jeg også på mine drenges tremmesenge og det hjalp...  Kiggede lige om jeg sadig havde dem for så havde jeg villet sende dem til dig men desværre dem har jeg enten foræret væk eller smidt ud... Desværre... Så du må i gang med at sy

Majbritt

Anmeld

18. juni 2010

NinaNymannMadsen

jeg kender den alt for godt men min datter har fundet ud af at trække bene til sig når det er så har desværre ingen råd til dig.

Anmeld

18. juni 2010

VIPpigen

Kan du ikke selv sy nogen så de passer, og enten putte flere lags pladevat i så de bliver lidt stive, eller en lidt kraftis skumgummi?? og så lave dem høje i det??

Anmeld

18. juni 2010

*Sofie*

Så ska det jo godt nok være en høj sengerand...
Og det er slet ikk for at lyde mindre begavet nu.
Men så blir det da nærmest som om hun ska sove i en kasse...Ville det så ikk være smartere med plexiglas egentlig ? Så ka hun da i det mindste kigge ud.
Hun er over 1 år nu...Hvornår begyndte jeres børn at sove uden sengerand ?

Anmeld

18. juni 2010

Ni-ko-li-ne

*Sofie* skriver:

Så ska det jo godt nok være en høj sengerand...
Og det er slet ikk for at lyde mindre begavet nu.
Men så blir det da nærmest som om hun ska sove i en kasse...Ville det så ikk være smartere med plexiglas egentlig ? Så ka hun da i det mindste kigge ud.
Hun er over 1 år nu...Hvornår begyndte jeres børn at sove uden sengerand ?

jo men hvis du putter plexiglas i, så sover hun jo også i en kasse, iltmæssigt... så hellere bare ingenting...

jeg kunne også lige så gådt fjerne Nikolines sengerand, den folder helt sammen.... vildt træls

Anmeld

18. juni 2010

*Sofie*

Ni-ko-li-ne skriver:

jo men hvis du putter plexiglas i, så sover hun jo også i en kasse, iltmæssigt... så hellere bare ingenting...

jeg kunne også lige så gådt fjerne Nikolines sengerand, den folder helt sammen.... vildt træls

Ja, det ka sq godt være at det er lissor tosset med plexiglas...
Men hva gør man ikk som desperat mor *LoL*
Nej, jeg tror først jeg prøver at finde en højere og stiver rand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.