Ferrari autostol, Godt eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Sommerfuglelarven

Ferrari's autostole er dem som har dumpet samtlige teste de har været igennem, så hold dig endelig langt væk fra dem. Det var dem der hed Mothers Choice engang, men så ombetrak de dem, og gav dem nyt navn... Fusk, fusk og atter fusk!!

Du kan eventuelt købe en Kiddy stol, det er nogle af dem der klarer sig allerbedst i teste i Danmark, Tyskland, Sverige og Norge - og de koster maks 1500 kr, og ellers fåes de til ca 800-1000 kr når de er på tilbud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Bom

Puha det var da godt at vi ikke fik handlet stol i tyskland, jeg ombestemte mig på vej derned.. Heldigvis kan man sige..

Anmeld

18. juni 2010

lisbethita

Mini-Terp skriver:

Puha det var da godt at vi ikke fik handlet stol i tyskland, jeg ombestemte mig på vej derned.. Heldigvis kan man sige..

Jeg har også set tilbuddet....er ligesom dig glad for, at vi ikke købte dem :-) Pheeeeeeew !!!!!!

Anmeld

13. juli 2010

SaraKamp

Åh jeg har det helt dårligt efter jeg har læst jeres debat OG surfet lidt efter navnet. Jeg har lige købt en ferrari autostol 15-38 kg til 1000kr. Jeg vil skynde mig ud med den igen og håbe den snydepels af en sælger vil give mig pengene igen:-( Han sagde flere gange, du kommer bae med den igen hvis det ikke skal være den. Da jeg så kiggede på bonen stod der, at de ikke giver pengene igen. Kryds lige fingre for mig:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.