Ferrari autostol, Godt eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.481 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Bom

Jeg ville lige høre om der var nogle af jer der kender autostolen fra Ferrari??? Er den god eller dårlig??

Fleggaard har den nemlig i avisen til 499 og det synes jeg egentlig ikke var så meget..
Vores plan var at købe den fra 9 til 36 kg, for Matilde har jo en autostol lige nu..
Eller synes i vi skal købe den fra 0 til 18 kg og så senere købe den fra 15-36 kg??? Hmm..

Men fortæl hvad i synes om den..

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Stumpen

Skal I ikke bare have en baby autostol i første omgang og så når købe den næste når I nærmer jer tiden, hvor hun skal skifte??

ps: Jeg har en baby-autostol til salg

Anmeld

18. juni 2010

Bom

Stumpen skriver:

Skal I ikke bare have en baby autostol i første omgang og så når købe den næste når I nærmer jer tiden, hvor hun skal skifte??

ps: Jeg har en baby-autostol til salg

Vi har sådan en bære autostol lige nu...

Anmeld

18. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Det var godt nok billigt  Vi har én, og jeg mener vi gav lidt over 1000.- for den.

Vi har kun gode erfaringer med den, så ingen alarm herfra.

God dag til dig

Anmeld

18. juni 2010

Maddox

Kender ikke så meget til ferrari autostolen, men mine forældre har købt selepuden derfra til deres bil og den virker ihvertfald lækker

Har selv kigget på autostolene og synes de er rigtig fine, men endte med at købe en Römer istedet.. Jeg søgte en del rundt på nettet efter div. teste og anbefalinger, og flere steder fraråder de autostole med for store kg intervaller, da de ikke skulle være så sikre som dem der f.eks. hedder 0-13 kg - 9-18 kg og 18 - 35 kg.

Så hvis jeg var dig ville jeg nok vælge 0-18 kg og så vente med den "store"..

Anmeld

18. juni 2010

Anne85

Den klarer sig ikke særlig godt i test.

Og du skal (efter min mening) ikke købe den der hedder fra 0-18 - alle stole med så stort et vægtspring klarer sig rigtig dårlig i tests. Det anbefales at børn går alle tre størrelse stole igennem

Hvis du vil købe nu så kør i kære børn eller babysam og kig... de har mange gode stole på bud i denne uge. Men elelrs vil jeg da sige at du skal vente til hun rent faktisk skal i den... så kan I prøve den på hende. Og kommer det mon ikek til at passe med januar udsalget

Anmeld

18. juni 2010

Anne85

Anne85 skriver:

Den klarer sig ikke særlig godt i test.

Og du skal (efter min mening) ikke købe den der hedder fra 0-18 - alle stole med så stort et vægtspring klarer sig rigtig dårlig i tests. Det anbefales at børn går alle tre størrelse stole igennem

Hvis du vil købe nu så kør i kære børn eller babysam og kig... de har mange gode stole på bud i denne uge. Men elelrs vil jeg da sige at du skal vente til hun rent faktisk skal i den... så kan I prøve den på hende. Og kommer det mon ikek til at passe med januar udsalget

hov mener selvfølgelig 9-36

Anmeld

18. juni 2010

Majbriteriksen

-Hej. Vi har den autostol som de bruger sidst-er i tvivl om den går til 36 kg Vi købte den da manden skulle have en i hans bil til de få gange han henter/bringer. Vi er så træt af den,den virker faktisk ikke særlig sikker, og betrækker falder konstant af på nakkestøtten, til stor irritation for vores 3 årig (kender ikke nogen som kan gå grasat som ham) Vi har faktisk talt om at vi vil have en anden til ham, da jeg ikke bryder mig om at han bruger den. Vi har set inde på www.billigalu.dk at de har Recaro 9-36 kg for kun 1495, det er mega billigt og den har jeg fået anbefale af en jeg kender godt som arbejder i ønskebørn.

Anmeld

18. juni 2010

Laulund87

Majbriteriksen skriver:

-Hej. Vi har den autostol som de bruger sidst-er i tvivl om den går til 36 kg Vi købte den da manden skulle have en i hans bil til de få gange han henter/bringer. Vi er så træt af den,den virker faktisk ikke særlig sikker, og betrækker falder konstant af på nakkestøtten, til stor irritation for vores 3 årig (kender ikke nogen som kan gå grasat som ham) Vi har faktisk talt om at vi vil have en anden til ham, da jeg ikke bryder mig om at han bruger den. Vi har set inde på www.billigalu.dk at de har Recaro 9-36 kg for kun 1495, det er mega billigt og den har jeg fået anbefale af en jeg kender godt som arbejder i ønskebørn.

Vi har købt netop den stol også til 1495 kr i Børnebiksen. De har den nogle gange til den pris

Anmeld

18. juni 2010

Frk. Himmelblå

I Babysam råder de til, at man holder sig langt væk fra Ferrari-stolene.
De skulle ikke være videre sikre i forhold til de fleste andre.
Men godkendt må de jo være for at blive solgt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.