Muffi . skriver:
Årh så du har simpelthen en dato
Uhh der er ikke længe til ,, Hvad laver farmand ?? Kan fornemme han er væk ind i mellem ,,, Puha kunne ikke forstille mig at være højgravid nu oveni Alexander ,, hi hi syntes jeg har så rigeligt at se til ..
Jaa men du har jo også flere indtil videre har vi kun Olivia og lige om lidt nr. 2
Håber vi klarer den.. Ingen tvivl om at der bliver hårdt, men vi det må vi tage med.
Jamen hele ugen har han været til forberedende eksamen og sovet oppe på finansakademiet - de sover der en uge, hvor de øver og øver. Så nu sidder han faktisk i sin afgørende eksamen og er færdig her senere, hvor vi henter ham. Det er den allersidste eksamen og så er han forhåbentlig examineret assurandør.. De har kun to chancer hvis ikke de består
Så der er nerver på spil både her og hos ham og lidt surt at dumpe en 5 årig uddannelse py.
Når han så forhåbentlig er færdig lige om lidt så er han hjemme igen og skal ikke til flere. Men han kører jo stadigvæk som forsikringsmand hele dagen og ofte aften - så jeg kommer da til at være en del alene med ungerne, medmindre han får nyt job 
Jep en dato på fødslen og det er bare for mærkeligt lige frem at kende til det - sidst fik jeg aks så beslutningen denne gang blev pks.. Det er ok for mig. Men jaa meget underligt.

Anmeld