Gud det her bliver langt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

Helt klart i bliver nødt til at sætte jer sammen alle fire og så må du fortælle, hvad du har fået af vide - det der kan ingen være tjent med! Ellers bliver der jo hellere aldrig fred i familien igen - men jeg forstår godt at du ikke kan lade den ligge. Niecen skal jo også have af vide, at det ikke er okay at lyve for det er ikke okay. Men klart hver moder tror på sin datter den holder bare ikke i længden. Så få indkaldt til stormøde og ingen går derfra før det er trevlet op.

Du har ret i at et stormøde vil være det rigtige lige nu Skal nok bare lige tage mig sammen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Ja det er godt nok ikke særligt rart   Og hvor har jeg dog brugt megen krudt på det ,, Jeg burde jo være lige glad med hvad folk tænker , det er bare ikke rart når ens datter bliver hængt ud som sindsyg ,,  Min niece har altid været utrolig jaloux på min datter og egentlig er jeg lidt bekymret for min niece   Magter næsten bare ikke at rippe op i det igen , men det burde jeg jo selfølgelig gøre   Christ det er ikke nemt ... Tak for svar søde

Kan godt forstå det er noget der fylder meget - det er da bestemt ikke rart når det er noget der rammer vores børn, så vil man bare så gerne gå ind og tage over...

Men kunne din søster og dig så ikke få en god snak omkring det her ?

Din datter må da også være rigtig ked af hun bliver beskyldt for det her...

hvad med de andre til festen, var der ikke nogen der imellem som var ædru og som kan fortælle historien helt uden at være tæt veninde eller ven til en af dem...

Håber virkelig for jer at I kan få det her på afstand snart ....

Stort knus fra Pia

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Kan godt forstå det er noget der fylder meget - det er da bestemt ikke rart når det er noget der rammer vores børn, så vil man bare så gerne gå ind og tage over...

Men kunne din søster og dig så ikke få en god snak omkring det her ?

Din datter må da også være rigtig ked af hun bliver beskyldt for det her...

hvad med de andre til festen, var der ikke nogen der imellem som var ædru og som kan fortælle historien helt uden at være tæt veninde eller ven til en af dem...

Håber virkelig for jer at I kan få det her på afstand snart ....

Stort knus fra Pia

Alle dem jeg har snakket med siger de ikke har bemærket hvem der startede , incl , alle min nieces veninder som jo efter sigende skulle have haft holdt min sindsyge datter   Min nieces historie har også bare ændret sig flere gange ,, Jo min datter har været slået noget ud , men mest fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle tro   Selvf . har jeg da inders inde troet på min datter men for pokker hvor er det svært , min niece var så tro værdig og ville ringe til mig og forklare mig hendes version ,, Min datters kæreste har også forklaret mig historien og han ville ALDRIG lyve overfor mig , og hans version var helt magen til den min nieces veninde var kommet ud med til sin mor ..

Anmeld

18. juni 2010

XXSS

Muffi . skriver:

Du har ret i at et stormøde vil være det rigtige lige nu Skal nok bare lige tage mig sammen ..

Ja det er jo ikke lige frem det letteste når man ved hvad man går i møde  modstand mod modstand... men det klarer du med hård hånd

Det skal nok gå det hele. Rigtig god weekend.

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

Ja det er jo ikke lige frem det letteste når man ved hvad man går i møde  modstand mod modstand... men det klarer du med hård hånd

Det skal nok gå det hele. Rigtig god weekend.

Tak i lige måde   Skal du ikke snart føde ???

Anmeld

18. juni 2010

XXSS

Muffi . skriver:

Tak i lige måde   Skal du ikke snart føde ???

joow det kan ikke vare lige længe im about to explod hahah  Skal have kejsersnit den 15. juli - så nu er der da ikke så længe til små 4 uger. Det er også ved at være ret hårdt, især denne uge, hvor jeg har været alene medl lillepigen som stadig ikke er på toppen så glæder mig til at få farmand hjem

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

joow det kan ikke vare lige længe im about to explod hahah  Skal have kejsersnit den 15. juli - så nu er der da ikke så længe til små 4 uger. Det er også ved at være ret hårdt, især denne uge, hvor jeg har været alene medl lillepigen som stadig ikke er på toppen så glæder mig til at få farmand hjem

Årh så du har simpelthen en dato   Uhh der er ikke længe til ,, Hvad laver farmand ?? Kan fornemme han er væk ind i mellem ,,,   Puha kunne ikke forstille mig at være højgravid nu oveni Alexander ,, hi hi syntes jeg har så rigeligt at se til ..

Anmeld

18. juni 2010

XXSS

Muffi . skriver:

Årh så du har simpelthen en dato   Uhh der er ikke længe til ,, Hvad laver farmand ?? Kan fornemme han er væk ind i mellem ,,,   Puha kunne ikke forstille mig at være højgravid nu oveni Alexander ,, hi hi syntes jeg har så rigeligt at se til ..

Jaa men du har jo også flere indtil videre har vi kun Olivia og lige om lidt nr. 2  Håber vi klarer den.. Ingen tvivl om at der bliver hårdt, men vi det må vi tage med.

Jamen hele ugen har han været til forberedende eksamen og sovet oppe på finansakademiet - de sover der en uge, hvor de øver og øver. Så nu sidder han faktisk i sin afgørende eksamen og er færdig her senere, hvor vi henter ham. Det er den allersidste eksamen og så er han forhåbentlig examineret assurandør.. De har kun to chancer hvis ikke de består  Så der er nerver på spil både her og hos ham og lidt surt at dumpe en 5 årig uddannelse py.

Når han så forhåbentlig er færdig lige om lidt så er han hjemme igen og skal ikke til flere. Men han kører jo stadigvæk som forsikringsmand hele dagen og ofte aften - så jeg kommer da til at være en del alene med ungerne, medmindre han får nyt job

Jep en dato på fødslen og det er bare for mærkeligt lige frem at kende til det - sidst fik jeg aks så beslutningen denne gang blev pks.. Det er ok for mig. Men jaa meget underligt.

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

Tanja78 skriver:

Jaa men du har jo også flere indtil videre har vi kun Olivia og lige om lidt nr. 2  Håber vi klarer den.. Ingen tvivl om at der bliver hårdt, men vi det må vi tage med.

Jamen hele ugen har han været til forberedende eksamen og sovet oppe på finansakademiet - de sover der en uge, hvor de øver og øver. Så nu sidder han faktisk i sin afgørende eksamen og er færdig her senere, hvor vi henter ham. Det er den allersidste eksamen og så er han forhåbentlig examineret assurandør.. De har kun to chancer hvis ikke de består  Så der er nerver på spil både her og hos ham og lidt surt at dumpe en 5 årig uddannelse py.

Når han så forhåbentlig er færdig lige om lidt så er han hjemme igen og skal ikke til flere. Men han kører jo stadigvæk som forsikringsmand hele dagen og ofte aften - så jeg kommer da til at være en del alene med ungerne, medmindre han får nyt job

Jep en dato på fødslen og det er bare for mærkeligt lige frem at kende til det - sidst fik jeg aks så beslutningen denne gang blev pks.. Det er ok for mig. Men jaa meget underligt.

He he selvf. klarer i den   Det har mange gjort før jer ,,,,   Ej det med at få 2 i rap er måske ikke så slemt , man er jo i forvejen 100 procent ophængt af nr 1 så tror ikke det er den store omvæltning ...   UHH det lyder godt nok spændende med den eksamen , så hvis ikke han består så kan han smide den uddannelse ud ???   Der må godt nok være nerver på

Jeg krydser alt hvad jeg kan for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.