Gud det her bliver langt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Lady Marion <3

Og også rigtigt indviklet   Jeg håber virkelig på svar da jeg er på herrens mark ...   Min søn blev konfirmeret i maj   Dejlig dag . Vi havde lejet et foreningshus ,,, Da festen var ved at være slut spørger min store datter (17 år) og min niece (16 år) om de må låne huset efterfølgende og holde fest for deres venner , så ville de overnatte i huset og sammen stå for rengøringen dagen efter ,, Jeg giver dem et ok men siger at jeg vil køre forbi nogle gange i løbet af natten  ...  Det virker ok hver gang jeg er forbi og omkring kl 2 skriver min datter at hun er træt og hun er ved at sige til folk de skal gå , alt er roligt ... Kl 7 dagen efter ringer min datter og siger at hun er færdig med at gøre rent , hende og en veninde har stået for det hele   Jeg spørger hvad pokker der er blevet af niecen   Min datter forklarer at hun var blevet stik tosset over at hun ville afslutte festen , var begyndt at skubbe min datter og til sidst slået min datter ,,, Min datter siger så at der slog hun igen , hun smed min niece ud og vi aldrig se hende mere   Nu kommer så det jeg bliver så frustreret over ... Min søster ringer om morgenen og fortæller at hendes datter jo havde ringet og grædt og grædt .. At Min datter er sindsyg og her kommer min nieces forkaring på aftenen ... Hun lå ovre i et hjørne og kyssede med sin kæreste hele aftenen , rigtig kedelig , så ville hun lukke festen . Hun slog mig og sparkede mig i maven . Hendes kæreste kaldte mig en luder . Mine veninder måtte holde hende mens jeg løb ind og hentede mine ting ,, Hun var fuldstændig sindsyg   Jeg bliver jo dybt forskrækket over historien og kan da slet ikke kende min datter ...Det undrer mig dog da jeg havde været forbi flere gange og min datter dansede rundt og hyggede sig med de forskellige og hendes kæreste kunne aldrig drømme om at kalde nogen for luder   Min søster og jeg vælger selvf. at tro på hver vores datter og min søster har bare pakket den sammen der ,, Det kan jeg ikke da jeg syntes det er helt forfærdeligt det hele og sæt min datter lyver for mig ... Nu har jeg gravet i sagen og endelig er der en pige der er gået til bekendelse hos sin mor   Det var min niece der havde startet det hele og havde slået min datter , min datter slog dog igen .. Hvad skal jeg nu gøre ? Tage fat i min søster eller lade den lægge ,, Det har ligesom ligget i luften hos alle vores fælles bekendte at det var min datter der løj, alle troede på hendes datter ,, Jeg kan ikke lade den ligge , Jeg vil da ikke have hendes datter her til jul og fødselsdage når hun har skidt så voldsomt på os   Håber på gode svar trods det lange indlæg ,, Kan godt lyde som om jeg overreagerer men det har virkelig gået mig på ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

JacobsMoar

Fy for pokker.. Først et

I bliver nødt til at have snakket det igennem, inviter din søster og hendes datter over til en kop kaffe, så i alle fire kan få snakket det igennem. Lad pigerne fortælle deres version, uden at afbryde hinanden, og uden at det kommer derud hvor man til sidst bare diskutere, VIGTIGT !!

Håber i finder en løsning..

Anmeld

18. juni 2010

Svei

Jeg ville gøre det jeg ville have gjort fra starten..  din søster og dig skal mødes med jeres døtre og tale med store og alvorlige bogstaver og lade dem sige hvad de har hver især at sige...lige meget hvem der startede hvad, så slås man ikke og slå ikke, ikke engang igen...og så tror jeg nok jeg havde lukket den med at sige at så er man F**** ikke store nok til at man kan stole på at der kan holdes en fest alene og slet ikke i lejede lokaler....man kan altid se i bakspejlet, men børn der er under 18 år mener jeg ikke skal holde en fest alene langt væk fra voksne,...der kan ske meget andet og værre jo, end det i oplevede...men det er så bare min personlige mening.

Men få snakket alle fire og gør helt klart hvordan man opfører sig...og at man åpbenbart er langt fra at være voksne endnu og så må man jo regne med også at blive behandlet derefter...

Anmeld

18. juni 2010

XXSS

Helt klart i bliver nødt til at sætte jer sammen alle fire og så må du fortælle, hvad du har fået af vide - det der kan ingen være tjent med! Ellers bliver der jo hellere aldrig fred i familien igen - men jeg forstår godt at du ikke kan lade den ligge. Niecen skal jo også have af vide, at det ikke er okay at lyve for det er ikke okay. Men klart hver moder tror på sin datter den holder bare ikke i længden. Så få indkaldt til stormøde og ingen går derfra før det er trevlet op.

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

Yrsa skriver:

Jeg ville gøre det jeg ville have gjort fra starten..  din søster og dig skal mødes med jeres døtre og tale med store og alvorlige bogstaver og lade dem sige hvad de har hver især at sige...lige meget hvem der startede hvad, så slås man ikke og slå ikke, ikke engang igen...og så tror jeg nok jeg havde lukket den med at sige at så er man F**** ikke store nok til at man kan stole på at der kan holdes en fest alene og slet ikke i lejede lokaler....man kan altid se i bakspejlet, men børn der er under 18 år mener jeg ikke skal holde en fest alene langt væk fra voksne,...der kan ske meget andet og værre jo, end det i oplevede...men det er så bare min personlige mening.

Men få snakket alle fire og gør helt klart hvordan man opfører sig...og at man åpbenbart er langt fra at være voksne endnu og så må man jo regne med også at blive behandlet derefter...

Nej de var åbenbart ikke voksne nok ,,  Huset ligger 10 min fra vores hjem og vi kender manden der bor på samme grund som huset så på det punkt var der nu styr på det .. Tøsernes slås kamp kunne jo ligeså godt have forgået til ung fest i byen eller på 16+ Diskoteket ..    Uhh seriøst tror ikke det nytter at tage en snak med dem , hendes datter holder konstant på sin mening og pigen der er gået til bekendelse vil jo ikke stå frem  

Min niece er ydermere begyndt at sprede rygter om min datter , Det kom frem fra nogle andre tøser at grunden til min datter var blevet så sindsyg er fordi hun ryger så meget hash ???   Ej altså , det kunne hun bare aldrig drømme om ,, Min datter går ikke engang til fester eller drikker

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

Dejligt med svar ..

Tror ikke det nytter med et stor møde  Min niece hoder jo på sin historie og pigen der har fortalt sin mor hvad der skete er min nieces veninde så hun vil jo ikke frem i lyset .. 

Anmeld

18. juni 2010

Pia.

Ej søde hvor lyder det bare grimt... - Det er jeg rigtig ked af at læse...

Jeg syntes så helt bestemt du skal få din søster og Niece hjem til jer og I så kan tage en snak.. Det her skal da løses hurtigst muligt og ud af verden så I igen kan få et godt forhold til hinanden... Jeg tror pigerne begge to har opført sig dumt over for hinanden og nu er der ingen af dem der vil stå frem med hvem der har startet den her ballade... Men du skal stole på din datter og på det hun fortæller dig og så tage en fælles snak med pigerne - på et tidspunkt vil deres historier ikke passe sammen mere og så er det nemt at se hvem af dem der lyver...

Håber I finder en hurtig løsning så I kan få det her ud af verden og væk igen...

De største tanker til dig søde, er ked af du har det at tænke på.

Knus fra Pia

Til dig -

Anmeld

18. juni 2010

Stumpen

Jeg vil blot sige at jeg har læst dit indlæg, men har ingen nye visdomsord, som ikke allerede er skrevet...

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Ej søde hvor lyder det bare grimt... - Det er jeg rigtig ked af at læse...

Jeg syntes så helt bestemt du skal få din søster og Niece hjem til jer og I så kan tage en snak.. Det her skal da løses hurtigst muligt og ud af verden så I igen kan få et godt forhold til hinanden... Jeg tror pigerne begge to har opført sig dumt over for hinanden og nu er der ingen af dem der vil stå frem med hvem der har startet den her ballade... Men du skal stole på din datter og på det hun fortæller dig og så tage en fælles snak med pigerne - på et tidspunkt vil deres historier ikke passe sammen mere og så er det nemt at se hvem af dem der lyver...

Håber I finder en hurtig løsning så I kan få det her ud af verden og væk igen...

De største tanker til dig søde, er ked af du har det at tænke på.

Knus fra Pia

Til dig -

Ja det er godt nok ikke særligt rart   Og hvor har jeg dog brugt megen krudt på det ,, Jeg burde jo være lige glad med hvad folk tænker , det er bare ikke rart når ens datter bliver hængt ud som sindsyg ,,  Min niece har altid været utrolig jaloux på min datter og egentlig er jeg lidt bekymret for min niece   Magter næsten bare ikke at rippe op i det igen , men det burde jeg jo selfølgelig gøre   Christ det er ikke nemt ... Tak for svar søde

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

Bromberg skriver:

Fy for pokker.. Først et

I bliver nødt til at have snakket det igennem, inviter din søster og hendes datter over til en kop kaffe, så i alle fire kan få snakket det igennem. Lad pigerne fortælle deres version, uden at afbryde hinanden, og uden at det kommer derud hvor man til sidst bare diskutere, VIGTIGT !!

Håber i finder en løsning..

Tak ,,,   I har jo ret alle sammen omkring at vi burde sætte os ned alle sammen   Gulp ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.