Jordskælv i sofaen.. :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså Frigg bassen, syntes det er vældig sjovt at danse russer dans og trampe nedad, her de sidste par uger, indimellem, så jeg føler at mine balder blafrer!!!... - Gyyyys tænker jeg bare, når hun vender sig permanent, for hun har sku stærke ben, når hun ligger på hovedet... Så laver hun en solid ribbens massage...

Så jeg kender det lidt, men ikke fra føde-kanalen hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Vial

Zafir skriver:

Altså Frigg bassen, syntes det er vældig sjovt at danse russer dans og trampe nedad, her de sidste par uger, indimellem, så jeg føler at mine balder blafrer!!!... - Gyyyys tænker jeg bare, når hun vender sig permanent, for hun har sku stærke ben, når hun ligger på hovedet... Så laver hun en solid ribbens massage...

Så jeg kender det lidt, men ikke fra føde-kanalen hehe...

Det er sjovt, så kraftige sparkene og bevægelserne bliver, når de får lidt mere hårde knogler. Nogle gange har jeg det som om, at jeg har blå mærker på indersiden af maveskindet. Der er virkelig kræfter bag de små rødder.

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

KaMa skriver:

Det er sjovt, så kraftige sparkene og bevægelserne bliver, når de får lidt mere hårde knogler. Nogle gange har jeg det som om, at jeg har blå mærker på indersiden af maveskindet. Der er virkelig kræfter bag de små rødder.

Ja for søren!! Sådan har jeg det også nogengange... Men godt hun er livlig, så jeg ikke når at blvie så bekymret

Anmeld

17. juni 2010

Vial

Zafir skriver:

Ja for søren!! Sådan har jeg det også nogengange... Men godt hun er livlig, så jeg ikke når at blvie så bekymret

Ja, det er så livsbekræftende, og gør en tryg. Så jeg sætter også pris på det. Så må jeg bare vente tålmodigt på, at jeg om et par mdr. får min krop tilbage..hehe

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

KaMa skriver:

Ja, det er så livsbekræftende, og gør en tryg. Så jeg sætter også pris på det. Så må jeg bare vente tålmodigt på, at jeg om et par mdr. får min krop tilbage..hehe

Jeg glæder mig for viiiiiiiiiiiiildt!!!

Anmeld

17. juni 2010

Vial

Zafir skriver:

Jeg glæder mig for viiiiiiiiiiiiildt!!!

Også mig... når jeg er til scanninger og undersøgelser på hospitalet og bliver bedt om at rejse mig fra briksen, så ligner jeg en bille, som er røget rundt på skjoldet. Ligger og spræller. Kan simpelthen ikke komme op. Glæder mig mig til at få fuld kontrol igen..hehe

Anmeld

17. juni 2010

Daisy

KaMa skriver:

Haha - præcis.. Tænkte også lige, hvad pokker har jeg glemt i mellem sofahynderne.. haha - og godt, det ikke var et kært familiemedlem, der i så fald havde sat sig der.. haha.

Haha den ville ellers være sjov

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

KaMa skriver:

Også mig... når jeg er til scanninger og undersøgelser på hospitalet og bliver bedt om at rejse mig fra briksen, så ligner jeg en bille, som er røget rundt på skjoldet. Ligger og spræller. Kan simpelthen ikke komme op. Glæder mig mig til at få fuld kontrol igen..hehe

Nåååeee. Joda... Jeg glæder mig også til at få min krop igen. Og på den anden side, så selvom jeg har ondt i kroppen, bliver træt og alt det, så forsøger jeg også at NYDE denneher tid. Jeg skal ikke have flere børn og derfor er det sidste gang jeg skal opleve at være gravid og have baby indenfor.

Men jeg går også og tænker så meget, på at jeg syntes det er så fantastisk at et barn kan være krøllet sammen på den måde og ligge INDEN i maven på én ik?... mmm. Ret vildt.

Så jo, jeg glæder mig da til at få min krop igen, men IKKE så meget, som jeg glæder mig til at få Frigg i armene. Også var jeg lige ved at få tårer i øjnene i morges, da jeg tænkte på billedet, der skulle på årsbilledet af Iduns første kys til lillesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.