Jordskælv i sofaen.. :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Vial

... nej, jeg har ikke slået en kæmpe fis, som jeg er så stolt af, at jeg bliver nødt til at oprette et emne om det

Til gengæld havde jeg noget nær den mest syrede oplevelse for lidt siden:

Jeg sidder ret op og ned i sofaen. Pludselig føles det som om, at sofahynden vrikker lidt med min numse (nærmere det stykke før numsen..). Jeg mærker godt efter, og finder så lige pludselig ud af, at det gud hjælpe mig kommer oppe fra.... ja, lad os kalde den "fødselskanalen". Hele undervognen vrikker (ja, ikke så kaffekoppen klirer, men mere følelsen i min krop).

Det gik over igen kort tid efter. Varede måske 4 sekunder!

Har I andre oplevet noget lignende. Jeg tænker, at det måske er min datter, som har skruet sig lidt bedre fast i bækkenet.

På scanningen i tirsdags stod det klart, at hun har gjort sin mor den store "tjeneste", at ligge sin fine lille numse helt ned i mit bækken. Altså vaginalfødsel er så godt som udelukket.

Til sidst: Der er sindssyg meget rock i synagogen her til aften. Begge børn spræller løs og gør mig opmærksom på, at jeg har rigtig mange følsomme indvolde derinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Valle81

Hejsa:0)

Jeg vil bare lige sige at jeg flere gange da jeg ventede Anton oplevede det samme ryk som du beskriver - jeg ved ikke hvad det skyldes - men jeg blev så forskrækket over det og tænkte - ej nu falder mig krop da fra hinanden:0)

Anmeld

17. juni 2010

Vial

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg vil bare lige sige at jeg flere gange da jeg ventede Anton oplevede det samme ryk som du beskriver - jeg ved ikke hvad det skyldes - men jeg blev så forskrækket over det og tænkte - ej nu falder mig krop da fra hinanden:0)

Okay, ja så er det ikke mig, der mærker syner. Synes det er ret vildt!!!

Anmeld

17. juni 2010

millesofie

det er så syrede at mærke liv indefra og ja der kommer nogle gange noget man ikke har prøvet før

dobbel tillykke

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Det lyder vildt!!

Anmeld

17. juni 2010

Daisy

KaMa skriver:

... nej, jeg har ikke slået en kæmpe fis, som jeg er så stolt af, at jeg bliver nødt til at oprette et emne om det

Til gengæld havde jeg noget nær den mest syrede oplevelse for lidt siden:

Jeg sidder ret op og ned i sofaen. Pludselig føles det som om, at sofahynden vrikker lidt med min numse (nærmere det stykke før numsen..). Jeg mærker godt efter, og finder så lige pludselig ud af, at det gud hjælpe mig kommer oppe fra.... ja, lad os kalde den "fødselskanalen". Hele undervognen vrikker (ja, ikke så kaffekoppen klirer, men mere følelsen i min krop).

Det gik over igen kort tid efter. Varede måske 4 sekunder!

Har I andre oplevet noget lignende. Jeg tænker, at det måske er min datter, som har skruet sig lidt bedre fast i bækkenet.

På scanningen i tirsdags stod det klart, at hun har gjort sin mor den store "tjeneste", at ligge sin fine lille numse helt ned i mit bækken. Altså vaginalfødsel er så godt som udelukket.

Til sidst: Der er sindssyg meget rock i synagogen her til aften. Begge børn spræller løs og gør mig opmærksom på, at jeg har rigtig mange følsomme indvolde derinde.

Jeg sad i sofaen, og så var det som om jeg havde en vibrator imellem benene. Blev da vildt forbavset, og har sku aldrigt oplevet sådan før ( altså uden brug af en vibrator ) eller siden.

Anmeld

17. juni 2010

Valle81

KaMa skriver:

Okay, ja så er det ikke mig, der mærker syner. Synes det er ret vildt!!!

Mega vildt - jeg kan bedst beskrive det som at jeg følte et min overkrop og underkrop flyttede sig i hver sin retning og samtidig sagde det bare klonk.......... :0)

Anmeld

17. juni 2010

Vial

dorthemus skriver:

Det lyder vildt!!

Dét VAR vildt, Dorthe

Anmeld

17. juni 2010

Vial

Daisy skriver:

Jeg sad i sofaen, og så var det som om jeg havde en vibrator imellem benene. Blev da vildt forbavset, og har sku aldrigt oplevet sådan før ( altså uden brug af en vibrator ) eller siden.

Haha - præcis.. Tænkte også lige, hvad pokker har jeg glemt i mellem sofahynderne.. haha - og godt, det ikke var et kært familiemedlem, der i så fald havde sat sig der.. haha.

Anmeld

17. juni 2010

Vial

Valle81 skriver:

Mega vildt - jeg kan bedst beskrive det som at jeg følte et min overkrop og underkrop flyttede sig i hver sin retning og samtidig sagde det bare klonk.......... :0)

Det er sgu lidt alien-like.

Har altid, før jeg blev gravid, prøvet at forestille mig, hvordan det er at hoste et barn (havde alligevel ikke fantasi til at tro, at jeg skulle have to på en gang)..

Det overgår jo fantasien med det liv i kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.