Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja78 skriver: Fantastisk tillykke
Fantastisk tillykke
Takker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
STORT tillykke
MoarHvidovre skriver: STORT tillykke
Mange tak
rikkekrogh skriver: Ja hold da op... jeg har testet positiv her i aften og er VILDT overrasket... har nemlig ikke haft min menstruation efter p-pille stop... Og den er bragende positiv og vi er rundt på gulvet. Har godt nok haft en mistanke, men tænkte at min krop reagerede efter pille stop... Det er vores andet barn og det er sgu ligeså vildt, dejligt og frustrerende som første gang... Nå, sku bare ud med det... hele verden må jo ikke vide det... endnu
Ja hold da op... jeg har testet positiv her i aften og er VILDT overrasket... har nemlig ikke haft min menstruation efter p-pille stop... Og den er bragende positiv og vi er rundt på gulvet.
Har godt nok haft en mistanke, men tænkte at min krop reagerede efter pille stop...
Det er vores andet barn og det er sgu ligeså vildt, dejligt og frustrerende som første gang...
Nå, sku bare ud med det... hele verden må jo ikke vide det... endnu
Kæmpe stort tillykke med graviditeten og Jah det er lige stort hver gang!
ej hvor synes jeg bare det er skønt med så mange positive test i denne mdr.
stort tillykke
Knus Trine
Stort tillykke med den positive test og en kommende lillesøster eller bror - hvor bliver det bare spændende...
Tillykke...
STORT TILLYKKE
Tillykke tillykke!
Hvor skønt med så hurtig en graviditet!
Stort tillykke!
Det er nemlig ligeså vildt og crazy 2.gang som det er 1.gang! Tror altid det vil være noget helt specielt, når man tester positivt, uanset antallet af gange
Kh Corinna 38+5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128