Hold da helt op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

JonTri

Ja hold da op... jeg har testet positiv her i aften og er VILDT overrasket... har nemlig ikke haft min menstruation efter p-pille stop... Og den er bragende positiv og vi er rundt på gulvet.

Har godt nok haft en mistanke, men tænkte at min krop reagerede efter pille stop...

Det er vores andet barn og det er sgu ligeså vildt, dejligt og frustrerende som første gang...

Nå, sku bare ud med det... hele verden må jo ikke vide det... endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

B&J

KÆMPE tillykke ej hvor dejligt og hold da op det gik hurtigt ja i kan bare det der

Anmeld

17. juni 2010

JonTri

B&J skriver:

KÆMPE tillykke ej hvor dejligt og hold da op det gik hurtigt ja i kan bare det der

Tak skal du ha - Ja min mand lavede også en eller anden form for sejrs dans

Anmeld

17. juni 2010

silden85

stort tillykke

Anmeld

17. juni 2010

Valle81

rikkekrogh skriver:

Ja hold da op... jeg har testet positiv her i aften og er VILDT overrasket... har nemlig ikke haft min menstruation efter p-pille stop... Og den er bragende positiv og vi er rundt på gulvet.

Har godt nok haft en mistanke, men tænkte at min krop reagerede efter pille stop...

Det er vores andet barn og det er sgu ligeså vildt, dejligt og frustrerende som første gang...

Nå, sku bare ud med det... hele verden må jo ikke vide det... endnu

Kææææææææææææææææmpe tillykke

Anmeld

17. juni 2010

B&J

rikkekrogh skriver:

Tak skal du ha - Ja min mand lavede også en eller anden form for sejrs dans

hihihihi det kan jeg godt forså han skal også bare været vildt stolt også hurtig vi blev gravide på 3 mdr det var nu også helt uventet og mega dejligt.. og tror aldrig jeg har set min fyr smile så meget griner.... og fordi min læge havde åben bad ham mig om af lave en tisseprøve så han kunne løbe op til lægen og der fik han hurtig afvide den var vildt positiv og han løb hjem tror jeg for det hele tog kun 10minutter griner... selv om vi nu bor ca 7minutter der fra men han havde løbt lidt griner også kom han hjem YES! jeg skal være far åhh ja og du skal være mor også fik jeg bare det største kys det er bare så dejlig en følelse

Anmeld

17. juni 2010

AnneBJ

Kæmpe stort tillykke, hvor dejligt for Jer!

Anmeld

17. juni 2010

XXSS

Fantastisk tillykke

Anmeld

17. juni 2010

JonTri

B&J skriver:

hihihihi det kan jeg godt forså han skal også bare været vildt stolt også hurtig vi blev gravide på 3 mdr det var nu også helt uventet og mega dejligt.. og tror aldrig jeg har set min fyr smile så meget griner.... og fordi min læge havde åben bad ham mig om af lave en tisseprøve så han kunne løbe op til lægen og der fik han hurtig afvide den var vildt positiv og han løb hjem tror jeg for det hele tog kun 10minutter griner... selv om vi nu bor ca 7minutter der fra men han havde løbt lidt griner også kom han hjem YES! jeg skal være far åhh ja og du skal være mor også fik jeg bare det største kys det er bare så dejlig en følelse

Æhh hvor dejligt... ja sidste gang blev jeg gravid efter kun en mens... jeg burde jo egentlig have anet uråd mere... det er nu herligt når ens udkårne bliver SÅ glad - og stolt...

Anmeld

17. juni 2010

JonTri

Valle81 skriver:

Kææææææææææææææææmpe tillykke

Kææææææææææææææmpe tark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.