Er der nogle der ved -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Kvindemin

Majbriteriksen skriver:

Det er helt okay, det var også bare hvis du vidste det.  Jeg hører bare lægen nu her. tak for hjælpen

Du må meget gerne skrive til mig efterfølgende med svar, hvis du selv har lyst. Træls med lille mand, pøj pøj med det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

LIZO

kan det være stafely kopper( ved ikke hvordan det staves)

de blev med at sige jeg bare havde blærebetændelse. men under fødslen kommer jm løbene ind og gir mig noget i droppet.. fandt så ud af at der var fordi jeg havde det..

hvis man har det skal man være mere obs på pluk veer. at de kan godt kan gøre man åbner sig hurtigt. eller noget ligene. samt der skal holdes lidt øje med den lille efter fødslen. vi fik lov at tage hjem. men skulle komme igen hvis hun havde den mindste smule feber  skulle vi komme med det samme..

Anmeld

18. juni 2010

Faith

Altså hvide blodlegemer i urinen er jo tegn på urinvejsinfektion, og forhøjet bakterietal i blodet er det samme som at sige at du har sepsis (blodforgiftning). Det kan man bla. få ved at gå for længe med en ubehandlet infektion. Som gravid mærker man ofte ikke til at man har en urinvejsinfektion, så jeg vil tro at infektionen er gået over i blodet. Men så længe du ikke har feber og er alment utilpas er det ikke nogen svær sepsis, men selvfølgelig kræver den behandling for ikke at blive alvorlig.

Med hensyn til at du kan smitte dit barn med noget, så aner jeg ikke hvad din læge mener. Kan kun komme i tanker om at i har forskellig blodtype og at du derfor skal have en indsprøjtning i uge 29 for ikke at danne antistoffer mod dit barn (det fik jeg).

Jeg ville helt sikkert ringe til lægen igen. Det må han/hun kunne forklare bedre.

Anmeld

18. juni 2010

Faith

Den der sprøjte i snakker om havde jeg ikke lige hørt om. Så giver det jo egentlig ret go mening. Men så er det jo da i hvert fald ikke fordi i har forskellig blodtype at du skal have en sprøjte. Sorry hvis jeg gjorde dig forvirret der.

Anmeld

19. juni 2010

Kvindemin

smillaluna skriver:

Den der sprøjte i snakker om havde jeg ikke lige hørt om. Så giver det jo egentlig ret go mening. Men så er det jo da i hvert fald ikke fordi i har forskellig blodtype at du skal have en sprøjte. Sorry hvis jeg gjorde dig forvirret der.

Tak for svar alle sammen, og nej det er ikke pg.a. blodtypen - men det 'fangede' du vidst

Jeg forstår bare ikke med de plukveer, bliver noget nervøs. Hvis man kan sige at 'hver anden' gør bare nas og har haft dem igen hele natten. Er i uge 26 - men samtidig anden gangs gravid. Vil nødig pylre, men det er svært hvad man lige skal forholde sig til :s

Anmeld

19. juni 2010

Majbriteriksen

Chritinap skriver:

Du må meget gerne skrive til mig efterfølgende med svar, hvis du selv har lyst. Træls med lille mand, pøj pøj med det hele.

Hej. Fik slet ikke spurgt lægen, mine tanker var andre steder. Jeg skal prøve at spørge ham på mandag, hvis jeg husker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.