CamillaSoefelt skriver:
Følger lige med en gang her..
Fik selv lige afvide idag at jeg har hvide blodlegmer i urinen.. Men fordi jeg kun har 14 dage til termin kunne lægen ikke rigtig give mig noget mod det? Så han sagde jeg bare sku drikke en masse tranebærsaft og håbe på det bedste..;( Men hvad er det for noget med den der indsprøjtning der?
Ej, en flabet kommentar at komme med i mine ører! Det lyder nærmest som om han ikke tager dig alvorligt
"Drik noget tranebærsaft, og håb på det bedste" !!!
Min jordemoder sagde til mig så sent som den dag jeg var 37+4 -altså 17 dage før termin, at hvis jeg stadig havde bakterier i urinen, skulle jeg igang med endnu en tebelet-kur.
Den skal jeg så begynde på for 2.gang imorgen, hvor jeg er 38+5 - og 9 dage fra terminen. Hun sagde til mig, at det var vigtigt at få det behandlet endnu engang, da der ellers kan være stor sandsynlighed for at smitte baby ved fødslen, så jeg synes da at det lyder underligt, at din læge siger det ikke kan lade sig gøre når du har 14 dage tilbage. Hvis det kan gøre en forskel for mig, som snart kun har 9 dage tilbage, så tror jeg da at der er noget din læge helt og aldeles har misforstået.
Anmeld