Mellemørebetændelse, pencillin og knopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Tanja78 skriver:

Nåå hvor synd. Helt ærlig de vagtlæger er sku nogle gange nogle dovne hunde, jeg måtte ringe to gange til vagtlægen bare for at få lov til at komme og så over to dage og de var lige flabede hver gang jeg ringede. Den første sagde ; jamen der er jo aldrig rart at blive vækket om natten, men sådan er det at have små børn - crap! Jeg venter altså nummer to så hvis jeg havde problemer med det var jeg da ikke blevet gravid - man kan jo mærke når der er noget helt galt, hun havde ikke feber så derfor ville han ikke se hende.

Nr. to siger: det vil sige de symptomer du ringer med er at du er bekymret for dit barn - hvortil jeg bare svarer ja ellers ringer jeg vel ikke og så fik vi endelig lov til at komme.

Jeg synes de er så frække og da vi trådte ind hos vagtlægen nåede hun kun lige at lyse i mund og ører før hun skyndte sig at sende os afsted - det var knaldrøde på begge sider og det var gået i munden også - så hun kunne ikke spise noget andet end yoghurt og nu har vi ikke den tykkeste lille pige i forvejen.

Øv det var bare lige et surt opstød over de læger, nogle gange føler jeg at de sidder der for pengenes skyld og er selv i systemet så bliver bare så harm.!

Ja, der skal bare så mange igennem så hurtigt som muligt.

1. gang fik vi også bare af vide at vi kunne give ham noget pamol. Og så var det det.Og at han desuden ikke kunne se så meget da der var meget ørevoks i øret. Ja....men de har jo netop redskaberne til at få renset det ud...det gør jeg altså ikke derhjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.