test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

businesstigger

Håber det bare er et spørgsmål om lidt flere dage før den blir rigtig positiv. Men super godt at den er blevet positiv igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

håber snart det er os

businesstigger skriver:

Håber det bare er et spørgsmål om lidt flere dage før den blir rigtig positiv. Men super godt at den er blevet positiv igen!

tusinde tak det håber jeg ihvertfald

Anmeld

20. juni 2010

Margurit

kudsk skriver:

hej igen

ja vi må ihvertfald hjælpe hinanden

ivf er kunstigt befrugtning jeg fik æg lagt op

så kan det godt være p pillerne der spiller et pus inu

jeg har igen i dag taget en meget svag positiv test det er nu 3 dage i træk, men i dag var det med en test fra apoteket

knuzzz

Halløj igen

Jeg tror også det er pillerne, der driller lidt endnu. Det er træls! Har været ved lægen, og han tog en, der også var negativ. Men tog også blodprøver, jeg får svar på i næste uge.. Nogen der bla. tjekker mit hormontal. Så det er jeg spændt på

Ej hvor lækkert du har taget test, der var svagt positiv nu. Kan jo være du danner hcg langsomt, og de andre teste ikke var følsomme nok, som dem fra apoteket?! -har selv brugt dem (clinic, ik?), og fik af vide de var meget følsomme. Jeg tror det er rigtig gode tegn 

Håber virkelig den bliver mere tydelig om et par dage. Tror på det 

Stort kram

Anmeld

20. juni 2010

håber snart det er os

Margurit skriver:

Halløj igen

Jeg tror også det er pillerne, der driller lidt endnu. Det er træls! Har været ved lægen, og han tog en, der også var negativ. Men tog også blodprøver, jeg får svar på i næste uge.. Nogen der bla. tjekker mit hormontal. Så det er jeg spændt på

Ej hvor lækkert du har taget test, der var svagt positiv nu. Kan jo være du danner hcg langsomt, og de andre teste ikke var følsomme nok, som dem fra apoteket?! -har selv brugt dem (clinic, ik?), og fik af vide de var meget følsomme. Jeg tror det er rigtig gode tegn 

Håber virkelig den bliver mere tydelig om et par dage. Tror på det 

Stort kram

hejsa

ok det bliver godt nok spændende for dig

jeg blev også glad håber virkelig den er der denne gang

nu venter jeg lige et par dage ( hvis jeg kan ) inden jeg tester igen

knuzzz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.