test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

håber snart det er os

i går teste jeg svag positiv og i dag teste jeg negativ hvad fanden sker der lige

er gået 11 dage over tid

så hvis jeg var gravid ville jeg være 5 + 3

er der nogen der har prøvet det og hvad skal jeg tro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Margurit

Nu kender jeg ikke min cyklus endnu, da jeg lige smed pillerne i marts. Men jeg har prøvet det med den ene dag at teste positiv og dagen efter teste negativ. Spurgte til råds, og fik af vide det nok var en biokemisk graviditet. Du kan læse om det her, hvis du ikke kender det: http://www.min-mave.dk/artikler/at-miste/tidligt-i-graviditeten/biokemisk-graviditet.htm

Det passede rigtig godt på mig, bortset fra jeg endnu ikke har fået min mens. Meget frustrerende!

Er ked af at høre det også er sket for dig. Hvor længe har i prøvet??

Anmeld

17. juni 2010

håber snart det er os

Margurit skriver:

Nu kender jeg ikke min cyklus endnu, da jeg lige smed pillerne i marts. Men jeg har prøvet det med den ene dag at teste positiv og dagen efter teste negativ. Spurgte til råds, og fik af vide det nok var en biokemisk graviditet. Du kan læse om det her, hvis du ikke kender det: http://www.min-mave.dk/artikler/at-miste/tidligt-i-graviditeten/biokemisk-graviditet.htm

Det passede rigtig godt på mig, bortset fra jeg endnu ikke har fået min mens. Meget frustrerende!

Er ked af at høre det også er sket for dig. Hvor længe har i prøvet??

hejsa

tusinde tak for svaret jeg kender det godt, men trode så at mens ville komme hvis det var det

jeg er ked af at du står i det sammen

for os begge der er måske en lille chance inu vi har jo ikke fået mens

vi har prøvet i 4 år

jeg har været igennen 6 inseminatiner og 1 ivf

hvor længe har i prøvet

Anmeld

17. juni 2010

businesstigger

er det samme mærke test du brugte begge gange? Der kan jo være forskel på følsomhed på mærkerne

Anmeld

17. juni 2010

businesstigger

Jeg har selv først testet positiv ret sent (5+0/1) og der var det stadig en svag skyggestreg til en start, så der er bare nogen der er længere om at få de gyldne 2 streger.

Anmeld

17. juni 2010

håber snart det er os

businesstigger skriver:

er det samme mærke test du brugte begge gange? Der kan jo være forskel på følsomhed på mærkerne

ja det var det

det første to jeg sent aften ( den der var svag positiv) i går

den anden to jeg i dag kl 14 ( negativ )

Anmeld

17. juni 2010

businesstigger

kudsk skriver:

ja det var det

det første to jeg sent aften ( den der var svag positiv) i går

den anden to jeg i dag kl 14 ( negativ )

Altså jo mere konsentreret urinen er jo bedre. Derfor siger man som regel at morgen urinen egner sig bedst. Mener at for at opfylde det skal man ikke have indtaget væske og heller ikke tisset i 3-5 timer. Det skulle give det bedste resultat.

Prøv evt. med et andet test mærke og så test første gang du tisser om morgenen og se hvad den siger. (personligt har jeg haft bedst erfaring med enten Clinic testen fra apoteket og ClearBlue)

Anmeld

17. juni 2010

håber snart det er os

businesstigger skriver:

Altså jo mere konsentreret urinen er jo bedre. Derfor siger man som regel at morgen urinen egner sig bedst. Mener at for at opfylde det skal man ikke have indtaget væske og heller ikke tisset i 3-5 timer. Det skulle give det bedste resultat.

Prøv evt. med et andet test mærke og så test første gang du tisser om morgenen og se hvad den siger. (personligt har jeg haft bedst erfaring med enten Clinic testen fra apoteket og ClearBlue)

det vil jeg prøve tusinde tak for svaret

og held og lykke med maven

Anmeld

17. juni 2010

Margurit

kudsk skriver:

hejsa

tusinde tak for svaret jeg kender det godt, men trode så at mens ville komme hvis det var det

jeg er ked af at du står i det sammen

for os begge der er måske en lille chance inu vi har jo ikke fået mens

vi har prøvet i 4 år

jeg har været igennen 6 inseminatiner og 1 ivf

hvor længe har i prøvet

Det var så lidt kan du tro. Vi må jo hjælpe hinanden så godt vi kan 

Jeg forventede også mens ville komme stort set med det samme. På søndag er det to uger siden jeg fik den svage positive test, og på mandag er det så to uger siden den negative. Det er ved at være lidt frustrerende. Men tror måske min krop ikke kan finde ud af det lige nu. Jeg smed pillerne i marts, så vi har kun været i gang i ca. 3 måneder. 

Hold da op. Det er jeg ked af at høre!

Krydser virkelig for den er der 

Hvad er ivf? 

Anmeld

18. juni 2010

håber snart det er os

Margurit skriver:

Det var så lidt kan du tro. Vi må jo hjælpe hinanden så godt vi kan 

Jeg forventede også mens ville komme stort set med det samme. På søndag er det to uger siden jeg fik den svage positive test, og på mandag er det så to uger siden den negative. Det er ved at være lidt frustrerende. Men tror måske min krop ikke kan finde ud af det lige nu. Jeg smed pillerne i marts, så vi har kun været i gang i ca. 3 måneder. 

Hold da op. Det er jeg ked af at høre!

Krydser virkelig for den er der 

Hvad er ivf? 

hej igen

ja vi må ihvertfald hjælpe hinanden

ivf er kunstigt befrugtning jeg fik æg lagt op

så kan det godt være p pillerne der spiller et pus inu

jeg har igen i dag taget en meget svag positiv test det er nu 3 dage i træk, men i dag var det med en test fra apoteket

knuzzz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.