Babykøje søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. juni 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

Nivå... (2990)

Nej det er jo tæt på  Så skal I køre ned til Mikkelborg Isen på Strandvejen..de er dælme lækre de is  Min arbejdsplads ligger lige ved siden af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Nej det er jo tæt på  Så skal I køre ned til Mikkelborg Isen på Strandvejen..de er dælme lækre de is  Min arbejdsplads ligger lige ved siden af.

jæps.. er vokset op med de is

Kan huske vi plejede at cykle til mikkelborgisen en sjældent gang imellem efter aftensmaden.. nam nam!!! (Jeg er jo vokset op i Rungsted)! Hvor arbejder du?

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

jæps.. er vokset op med de is

Kan huske vi plejede at cykle til mikkelborgisen en sjældent gang imellem efter aftensmaden.. nam nam!!! (Jeg er jo vokset op i Rungsted)! Hvor arbejder du?

Ja det kan jeg godt huske du har fortalt...så kommer du jo hjem, hvor skønt 

Jeg arbejder souschef i børnehaven, i det store gule bindingsværkshus, lige ved siden af. Vi har grunden ud til vandet...der er så dejligt

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Ja det kan jeg godt huske du har fortalt...så kommer du jo hjem, hvor skønt 

Jeg arbejder souschef i børnehaven, i det store gule bindingsværkshus, lige ved siden af. Vi har grunden ud til vandet...der er så dejligt

ja, det er super fedt!

Lækkert sted!!!! Ved du så hvorfor der har været brand ved Mikkelgaard IGEN? Synes det stakkels hus brænder hele tiden

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Ja! Prøv at spørge hvad hun skal have for at lave den  Karmbeslag kan man købe ved siden af.

Det gør jeg Jeg ønsker mig også en til Frigg, men har besluttet at jeg ønsker mig en original... Svigermor og svigermormor har givet tilsagn at de giver Jubii... Jeg har bare drømt om selv at være baby, siden jeg så sådan en... Også fordi Idun jo ikke gad det med barnevogn og sådan, så jeg har en idé, om at det er nemmere at få hende til at sove for sig selv udenfor i sådan en... Nu må vi se. Ellers kan den i hvertfald gå i teltet når vi er på viking

Anmeld

17. juni 2010

Millebasse

Jeg har lavet en selv i lilla stof og Clarapigen elskede den!!

Skal jeg overveje om jeg vil sælge den??

Vedhæfter lige et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

ja, det er super fedt!

Lækkert sted!!!! Ved du så hvorfor der har været brand ved Mikkelgaard IGEN? Synes det stakkels hus brænder hele tiden

Ja det er superlækkert..har arbejdet der i snart 10 år. Jeg tror det er henved 3 år siden det brændte ned...med mindre der har været én ige siden jeg gik på barsel. Jeg tror ikke forsikringen gælder siden den ikke er blevet bygget op igen...smadder ærgeligt

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Ja det er superlækkert..har arbejdet der i snart 10 år. Jeg tror det er henved 3 år siden det brændte ned...med mindre der har været én ige siden jeg gik på barsel. Jeg tror ikke forsikringen gælder siden den ikke er blevet bygget op igen...smadder ærgeligt

de er igang med at bygge det op nu! Så ud som om det lige var brændt igen

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Millebasse skriver:

Jeg har lavet en selv i lilla stof og Clarapigen elskede den!!

Skal jeg overveje om jeg vil sælge den??

Vedhæfter lige et billede

Nøj hvor er den fin  Hænger den i loftet/i dørkarmen og er der en madras nede i den?

Og hvad skal du have for den, hvis det var?

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

de er igang med at bygge det op nu! Så ud som om det lige var brændt igen

Det er jeg glad for at høre for den har bare stået og forfaldet mere og mere de sidste år.

Kokkedal Slot er også ved at blive renorveret...den blir så smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.